Montako meitä 40+ikäisiä täällä käy

  • Viestiketjun aloittaja piha
  • Ensimmäinen viesti
Minä olen vieraillut täällä silloin, tällöin tänä talvena. Mutta nykyisin harvemmin, koska ei täällä 40+ palstalla ole juuri mitään mielenkiintoista. Olen 44 v. Lapset 17 ja 15 sekä uudesta liitosta 3-vuotias.
 
Hei,

Kuulun tähän 40plus -ryhmään ja olen raskaana. Olen täyttänyt 40 viime syksynä, ja nyt olen 7. raskausviikolla. Ennestään minulla on kaksi lasta, poika 8 ja tyttö 10. Olen eronnut lasteni isästä ja nyt odotan lasta uudelle aviomiehelleni, avioiduimme tammikuussa. Olen onnellinen, että raskaus lähti heti liikkeelle, kävin viime viikolla lääkärissä, mutta ultrakoneessa ei näkynyt kuin sikiöpussi... Nyt on kauhea pelko päällä, että siellä ei olekaan "ketään kotona", uusi aika on 2 viikon päästä. Lääkäri tosin sanoi, että ei aina näin alkuvaiheessa (6. viikolla) mitään vielä näykään, että ei kannata huolestua. Mutta, kyllähän sitä tietty alkaa kelaamaan.... No, joka tapauksessa, mitään negatiivisia oireita ei ole ollut, pahoinvointia tai muuta. Ainoastaan olen huomannut kerääväni nesteitä normaalia enemmän (ei ollut aikaisemmissa raskauksissa). Niin kovasti toivon, että tämä päättyy onnellisesti, ja saamme marraskuussa ihanan terveen käärön!!!

Onko joku teistä 40+ tyypeistä käynyt istukkatutkimuksessa / minkälainen se oli, itseäni vähän pelottaa ko. tutkimus...

Tsemppiä muillekin "vanhoille", naisen ikäänhän me vasta on ehditty, ei olla mitään junnuja enää!!!

t. Susa
 
Täytän kesällä 41 ja pari vuotta sitten odottaessani kuopusta kävin lapsivesinäytteessä. Jännitin kovasti tutkimusta, mutta se olikin ihan simppeli juttu vaikka neuloja inhoankin. Kaikki meni hyvin ja tyttö täyttää ylihuomenna 2v.
 


Onko joku teistä 40+ tyypeistä käynyt istukkatutkimuksessa / minkälainen se oli, itseäni vähän pelottaa ko. tutkimus...

Tsemppiä muillekin "vanhoille", naisen ikäänhän me vasta on ehditty, ei olla mitään junnuja enää!!!

t. Susa
[/quote]

Olen myös käynyt läpi lapsivesitutkimuksen tästä nuorimmaisesta ja ihan meni hyvin. Päivän lepäilin ja sitten taas elo oli ihan normaalia.
 
olen 46 vuotias ja seurailen tätä palstaa satunnaisesti.lapset ovat 8kk, 18, 22 ja 26. lapsenlapsi on 1v 5kk. en käynut missään testeissä, onneksi kaikki meni hyvin lukuunottamatta synnytystä kysin tuttuun tyyliin..
 
Täällä yks 46 vuotias ja tyttö täyttää kesällä 6.
Mä kävin silloin aikanaan istukkatutkimuksessa, ja hienosti meni. Ei sitä kannata hirveesti jännittää, ei tuntunut missään sillä hetkellä. Mutta hieman sen jälkeen mulle tuli tosi heikko/huono olo. Sitä kesti muutaman tunnin, mutta tosiaan kokonaisuudessaan kaikki meni hyvin.
Noin kolme viikkoa sen jälkeen tuli kirje kotiin jossa kerrottiin että odotan tervettä tyttöä. Huh huh, vieläkin muistan sen hetken....
 

Yhteistyössä