Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta 3-4 on ihan tavallinen lapsimäärä nykyään. 5-7 on iso perhe, oisko 8+ sitten jo suurperhe.
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:Tämä on aika hassu juttu juu. Kun lapsia oli itsellä 2 ja 3, niin 5 lasta tuntu hirmuiselta suurperheeltä... nyt kun itsellä on kohtapuoliin 5 lasta, niin se miltään suurperheeltä tunnu, ehkä se suurperhe onkin sitten 6lasta
![]()
![]()
Samansuuntaista "haistelua" minäkin olen tehnyt. Tosi paljon tiedän kolmilapsisia perheitä, kaksilapsisia en läheskään niin paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Tosin olen tässä vähän ns. haistellut ilmaa, ja on aika yleistä että kolmaskin lapsi nykyään tehdään. Onkohan kohta kolmilapsisia perheitä kuitenkin enemmän kuin kaksilapsisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Samansuuntaista "haistelua" minäkin olen tehnyt. Tosi paljon tiedän kolmilapsisia perheitä, kaksilapsisia en läheskään niin paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Tosin olen tässä vähän ns. haistellut ilmaa, ja on aika yleistä että kolmaskin lapsi nykyään tehdään. Onkohan kohta kolmilapsisia perheitä kuitenkin enemmän kuin kaksilapsisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä taas sanoisin, että pitää olla 4 lasta, jolloin ei enää mene koko porukka tavalliseen autoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Me ollaan jonkun määritelmän mukaan kohta ainakin suurempi kuin normaaliperhe, kun esim kaikki hotelliyöt on 2aikuista +1-2 lasta. Kolme lasta alkaa olla jo vissiin kummajainen, ainakin markkinoiden mielestä.