?
?
Vieras
niin eli montako lasta täytyy olla että luokitellaan suurperheeksi? Olen luullut että neljä tai enemmän mutta toisessa ketjussa tiedettiin että vasta 7 lasta tekee perheestä suurperheen : O Herttinen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Saanko kysyä, että mitä järkeä on jos on vaikka 8 lasta.Miksi joku haluaa niin monta lasta?Tämä ei ole piruilu ja haluan tosiaankin tietää.Vastatkaa mieluiten ne joilla on monta lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Saanko kysyä, että mitä järkeä on jos on vaikka 8 lasta.Miksi joku haluaa niin monta lasta?Tämä ei ole piruilu ja haluan tosiaankin tietää.Vastatkaa mieluiten ne joilla on monta lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:suurperhe on mielestäi 5tai yli. meillä on 4 ja ollaan vaan isoperhe