M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä peesaan tätä jossua.Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Saanko kysyä, että mitä järkeä on jos on vaikka 8 lasta.Miksi joku haluaa niin monta lasta?Tämä ei ole piruilu ja haluan tosiaankin tietää.Vastatkaa mieluiten ne joilla on monta lasta.
En ymmärrä täysin kysymystä. Siis mitä järkeä missä? Siinä, että haluaa vaikka 8 lasta? Vai missä? Mitä järkeä on haluta lapsia? Miten se "järkevyyden" raja menee esimerkiksi 3. ja 4. lapsen välissä? en ole itse ikinä ajatellut lapsiasiaa silleen,e t siinä olisi mitään järkeä. onko siinä? olen itse tottunut isoihin perheisiin ja ne tuntuvat jotenkin ns. normaaleilta perheiltä, kotoisilta, mukavilta. Mut siihen, mitä järkeä siinä on, en osaa vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Saanko kysyä, että mitä järkeä on jos on vaikka 8 lasta.Miksi joku haluaa niin monta lasta?Tämä ei ole piruilu ja haluan tosiaankin tietää.Vastatkaa mieluiten ne joilla on monta lasta.
En ymmärrä täysin kysymystä. Siis mitä järkeä missä? Siinä, että haluaa vaikka 8 lasta? Vai missä? Mitä järkeä on haluta lapsia? Miten se "järkevyyden" raja menee esimerkiksi 3. ja 4. lapsen välissä? en ole itse ikinä ajatellut lapsiasiaa silleen,e t siinä olisi mitään järkeä. onko siinä? olen itse tottunut isoihin perheisiin ja ne tuntuvat jotenkin ns. normaaleilta perheiltä, kotoisilta, mukavilta. Mut siihen, mitä järkeä siinä on, en osaa vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja spädäri;28751007:Itsehän käytän kumia..