Monta lahjaa per lapsi aijotte antaa?

Yhdet lahjat molemmille ja nekin yöpuvut. Sukulaiset ja kummit hankkivat sitten mitä hankkivat, tosin näistäkin lahjoista miten kaikki saavat kotona odotella joulun jälkeistä aikaa. Siskon luona missä joulua vietetään lapset saavat vain nuo yöpuvut ja ne paketit mitä siskon perhe (kummit) on heille hankkineet.

Enkä usko sen oelvan kovin ankeaa, lapset saavat pitkästä aikaa nähdä serkkujaan ja leikkiä näiden kanssa liki viikon. Niin paljon uusia leluja yms ympärillä että tuskin osaavat edes omia lahjoja kaivata.
 
kolme lasta
Pojat 6v ja 3,5v saa meiltä varmaan 8 pakettia kumpikin + sit pari yhteistä, peli, DVD tms. Poikien paketeissa on yks isompi lelu, pari pienempää, sit kirja, toppahanskat, sukkia, kalsareita... Sellaista pehmeää mistä tiedän että tykkäävät, esim simpson sukkia, salama-kalsareita.

1,5v tytölle on nyt 3 pakettia, ehkä yhden vaatepaketin vielä hommaan, leluja vasta on, nuken sateenvarjorattaat alesta 4?, kirja pari euroa, yks pehmo.

Sukulaisilta tulee yhteensä varmaan n. 10 pakettia per lapsi. Eli ihan riittävästi yhteensä. Itse ei nyt pitänyt ihan noin montaa pakettia laittaa, mut aina se riistäytyy käsistä, mä tykkään tehdä paketteja. Ja noi kalleimmat lahjat on n. 40? luokkaa että rahallisesti ei paljon ole. Ja mä olen ostellut lahjoja pitkin vuotta että nyt joulun alla en ole ostanut kun muutaman.
 
vieras
Ei osteta ite mitään, meil on vielä omatkin isovanhemmat elossa ja kaks kummia kaikilla, että kyllä niitä lahjoja tulee taas joka tuutista. Äitini jo kyseli minkä lelun jokainen on toivonut, haluu välttämättä ostaa.
 
Meiltä tulee joka muksulle 3-5 lahjaa, mummulasta tulee yksi jokaiselle, enolta ja avokiltansa yksi lahja ja isomummulta varmaan tulee jotain pientä. Sellanen vajaa kymmenen tulee siis per nenä pikaisella laskutoimituksella.... :D
 
Meillä on kaksi lasta, joista kumpikin saa 2 isoa toivelelua lahjaksi. Lisäksi on kirja+palapelipaketti molemmille sekä pehmeässä paketissa pyjamat. Yhteiseksi lahjaksi on peli sekä dvd-elokuva. Niin ja jotkut suklaarasiat paketoin kummallekin, lapsista on hauskaa kun on "omia" suklaita.

Eli omia paketteja tulee 5 ja yhteisiä 2.

Meidän lisäksi isovanhemmat ja kummit lahjoo, mutta näitä lahjoja ei avata aattona, vaan joulupäivänä ja tapanina. Toiset isovanhemmat saattaa innostua taas hurjiin lahjamääriin, mutta en ole halunnut kuitenkaan puuttua siihen, vaikka ylimääräistä krääsää pyritäänkin välttämään.
 

Yhteistyössä