Miksi mopo karkaa aina käsistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paska tuhlari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paska tuhlari

Vieras
Kele, päätin jo kauan ennen joulua, että tänä jouluna ostan max 5 lahjaa per lapsi, että kokonaismäärä jäisi 10/lapsi. Ja taas eksyin illalla kauppaan, ja ostin kuitenkin vielä 3 lahjaa lisää per lapsi!! Joka helvetin joulu mä sorrun tähän samaan, miten mä opin pitämään itseni kurissa???? Ostin tosin "järkeviä" lahjoja, lakanasettiä, pyyhkeen, käsineet ym. mutta silti. Ei ne ois enää tarvinnu.

sanos muuta. pojalla on vielä synttäritkin joulukuussa niin sitä ostaa oikein ostamisen ilosta kaikkea kivaa lapsille. ostin pitkin vuotta ajattelin,ettei jouluna sitten tarvii.. ja p... marjat olen ostanut nyt joulun alla lisää

Minulla ei tuollaista ongelmaa, lahjat pysyy kurissa jouluna ja muulloinkin. Olisiko ainakin osaksi luonnekysymys? Olen aina ollut tarkka rahoistani, nyttemmin pyrin myös muutenkin kohtuukuluttamiseen.

no mutta eihän 13 lahjaa mitenkään älytön määrä ole. Ei meillä kyllä lapset saa lähelekään. Ainoastaan kummit muistavat. Molempien lasten toinen kummi muistaa lapsia. Ja loput ostamme itse. lahjoja lienee noin 6-7. mutta monien palstalaisten perheissä lahjamäärä on ihan älytön. siis kymmeniä.

Saat siis synninpäästön. Ei 13 ole paha.

Yhteistyössä