Monikulttuurista matkustamista

Ok. Pisteitä sulle, varsinkin tuosta etteivät ole uskovaisia.
Yritä nyt vielä erotella työteliäät maahanmuuttajat ja muut maahanmuuttajat toisistaan.
Miten se näkyy henkilöstä ulospäin?
Tästä turvapaikanhakijasta voi tulla suomenkielen oppimisen jälkeen opiskelija ja työntekijä esim. hoitopulaa kärsivään Suomeen ja maksaa veroja Suomeen.
Kiitos, kiitos.

No helpostihan heidät erottaa. Työteliäillä eri suunnilta tulleilla on hyvin usein kebab/pizzerioita, laadukkaita etnisiä ravintoloita, heitä näkee siivoojina, partureina, kunnossapidossa, ammattikuskeina (taksiosastolla nykyisin paljon ongelmia), poliitikkoina jne.

Toinen puolisko (esim työntekoa välttelevät turvisturistit) notkuu joutilaina isoissa porukoissa ostareissa, nuorehkoja miehiä. Varsinkin asema-alueella ja Hgin yössä on sankoin joukoin sitä nuorempaa, väkivaltaisuuteen ja varkauksiin taipuvaista porukkaa. Latte ei ole käynyt vuosiin Hgin Itiksessä, Vantaan ja Espoon puolella en ole nähnyt suurempia joutilaita porukoita viimeisinä vuosina. Suurina vokkivuosina oli toisin, joskus oli jopa ahdistavaa niiden valloitettua oleskelutiloja sankoin joukoin. Esiintyivät aika uhmakkaastikin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Eli onko nyt vastakkain perussuomalaiset edustajat ja maahanmuuttajat?
Puoluekanta tuskin ratkaisee, vastakkain esimerkeissäni ovat lähinnä lakia kunnioittavat kansalaiset, ja sitten tuo täydellinen muualta tullut vastakohtamme. Viittaan taas Ruotsiin pitemmittä puheitta, äärimmäisen varoittava esimerkki kaikille länsimaille, kuinka huonosti voikaan käydä...
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Deleted member 149094
Miten ihmeessä sinä aina onnistut kiihdyttämään itsesi tilaan, jossa kontrolli pettää. Älä koskaan sotkeudu oikeaan politiikkaan, olisit todellinen taakka puolueellesi.

Nimistä kommentissasi: Putkonen on saanut raiskaustuomion, mutta koska Tynkkynen tai Huhtasaari ovat syyllistyneet raiskaukseen, päähän potkimiseen tai väkivaltaan lapsia kohtaan?
Mä luulen, et se menee niin, et sä luet noita mun viestejä jotenkin kyyhtyvällä vauhdilla ja sit kuvittelet pienessä sievässä päässäsi asioita, jotka eivät sinne kuulu.

Lue uutisia välillä, vähemmän palstaa!
 
Ei kaula katkennut
joko @ForeverMulan hahmottaa, ketkä tekivät väärin kuuluisassa bussiepisodissa?

”Matkustajat hyökkäsivät bussikuskin kimppuun Espoossa – poliisi epäilee useita pahoinpitelyjä

Bussikuskia puolustaneet matkustajat joutuivat myös pahoinpitelyn kohteeksi, epäilee poliisi.

Kahta kuljettajan kanssa nujakan aloittanutta matkustajaa epäillään kolmeen henkilöön kohdistuneesta pahoinpitelystä. Epäillyistä toinen on alle 15-vuotias, ja toinen on 18-vuotias. Alle 15-vuotias ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa.”

 
Deleted member 149094
joko @ForeverMulan hahmottaa, ketkä tekivät väärin kuuluisassa bussiepisodissa?

”Matkustajat hyökkäsivät bussikuskin kimppuun Espoossa – poliisi epäilee useita pahoinpitelyjä

Bussikuskia puolustaneet matkustajat joutuivat myös pahoinpitelyn kohteeksi, epäilee poliisi.

Kahta kuljettajan kanssa nujakan aloittanutta matkustajaa epäillään kolmeen henkilöön kohdistuneesta pahoinpitelystä. Epäillyistä toinen on alle 15-vuotias, ja toinen on 18-vuotias. Alle 15-vuotias ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa.”

Persut teki väärin, kun roudasivat näitä vuonna 2015 laumoittain maahan.
 
joko @ForeverMulan hahmottaa, ketkä tekivät väärin kuuluisassa bussiepisodissa?

”Matkustajat hyökkäsivät bussikuskin kimppuun Espoossa – poliisi epäilee useita pahoinpitelyjä

Bussikuskia puolustaneet matkustajat joutuivat myös pahoinpitelyn kohteeksi, epäilee poliisi.

Kahta kuljettajan kanssa nujakan aloittanutta matkustajaa epäillään kolmeen henkilöön kohdistuneesta pahoinpitelystä. Epäillyistä toinen on alle 15-vuotias, ja toinen on 18-vuotias. Alle 15-vuotias ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa.”

No kappas. Toinen onkin ihan täysi-ikäinen, vaikka täällä tiedettiin, että kyseessä on alaikäinen lapsi.
 
Mä luulen, et se menee niin, et sä luet noita mun viestejä jotenkin kyyhtyvällä vauhdilla ja sit kuvittelet pienessä sievässä päässäsi asioita, jotka eivät sinne kuulu.

Lue uutisia välillä, vähemmän palstaa!
Luin uutisia, enkä edelleenkään löytänyt Tynkkysen tai Huhtasaaren raiskausta, päähän potkimista tai lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa koskevia tuomioita . Koska hyvässä keskustelussa väitteen esittäjä perustelee väitteensä linkeillä, teet sen pian? Vai onko mahdollista, että ei-niin-totuudelliset ajatuksesi syntyvät pienessä sievässä alapäässäsi?
 
Deleted member 149094
Luin uutisia, enkä edelleenkään löytänyt Tynkkysen tai Huhtasaaren raiskausta, päähän potkimista tai lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa koskevia tuomioita . Koska hyvässä keskustelussa väitteen esittäjä perustelee väitteensä linkeillä, teet sen pian? Vai onko mahdollista, että ei-niin-totuudelliset ajatuksesi syntyvät pienessä sievässä alapäässäsi?
Hah. Meinasin jo vastata, mut luinkin sit viestin loppuun asti. Hyvässä keskustelussahan toisesta ei heitetä alatyylisiä kommentteja.
M1ehillä tuntuu nousevan ruma kyrpä ottaan, kun niiden vonkunoihin ei vastata kiltisti, kuten naisen kuuluu,. vai. (älä vastaa, toi oli retorinen kysymys.)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Hah. Meinasin jo vastata, mut luinkin sit viestin loppuun asti. Hyvässä keskustelussahan toisesta ei heitetä alatyylisiä kommentteja.
M1ehillä tuntuu nousevan ruma kyrpä ottaan, kun niiden vonkunoihin ei vastata kiltisti, kuten naisen kuuluu,. vai. (älä vastaa, toi oli retorinen kysymys.)
Huomasit varmaan, että se loppuosa oli väännös omasta alatyylisestä kommentistasi. On ihan sama, puhutaanko ylä- vai alapäästä. ;)
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
 
"En koskaan nimittele". Poistiko muuten tämän kommenttinsa, kun hänelle ystävällisesti osoitettiin, miten hän nimittelee muita?

Aasi, mukaparempi vänkyrä, kylähullu quijote. Heh :D
 
Deleted member 149094
"En koskaan nimittele". Poistiko muuten tämän kommenttinsa, kun hänelle ystävällisesti osoitettiin, miten hän nimittelee muita?

Aasi, mukaparempi vänkyrä, kylähullu quijote. Heh
En. Ja pitäydyn edelleen, en nimittele muita, koska eri mieltä asioista. Nimittelen, jos mua nimitellään. Onko se oikein? Ei. Vääristelitkö taas asioita? Kyllä.
Mut mitä pahaa mä ny sulle oon tehny, et tulit neljänteen ketjuun haukkuun mua? Vielä tolleen "selän takana"
 

Yhteistyössä