Monikulttuurista matkustamista

Onko sinulla tyttäriä?
Kuvittele tilanne toisinpäin.
Sinun tyttäresi on bussissa kyseisessä tilanteessa. Bussikuskimies ja tilanteen muut miehet ovat kaikki tummaihoisia ja videoimassa lapsiasi.

Palstapesu laittaa heistä otetun videon tunnistettavilla kasvoilla tänne sekä video pyörii facessa ,Espoon uutisissa ja mihin muuallekin vaan on ehtinyt levitä.

Palstalaiset ja sinä itsekin yrität ymmärtää lapsiasi selittäen; lapset ovat ennenkin murhanneet aikuisia ihmisiä ja käyttäytyvät yllättävän väkivaltaisesti ja hakeutui miesten läheisyyteen.
Viekoitellenko, sitäkö vihjaat, niinkö sinun lapsesi käyttäytyvät vai sinua viehättää sellainen erityisesti?

Ja turha tulla selittämään millään kasvatusmetodeillasi, ympäristötekijöillä tai lapsiesi ihovärillä asiaa.
Voi sua tosityperää vääntäjää. Ihan samanlainen olet kuin muutkin suvakit :(

Jos mun tytär olisi ollut tuollainen väkivaltainen pahoinpitelijä-raapija, niin sanoisin että opi käyttäytymään jatkossa niinkuin sivistyneet ihmiset käyttäytyy sivistysmaassa, ja kanna vastuusi. Äläkä ikinä enää käyttäydy väkivaltaisesti.

Mutta tiedän, ettei mun lapset käyttäytyisi ikinä noin typerästi.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Voi sua tosityperää vääntäjää. Ihan samanlainen olet kuin muutkin suvakit

Jos mun tytär olisi ollut tuollainen väkivaltainen pahoinpitelijä-raapija, niin sanoisin että opi käyttäytymään jatkossa niinkuin sivistyneet ihmiset käyttäytyy sivistysmaassa, ja kanna vastuusi. Äläkä ikinä enää käyttäydy väkivaltaisesti.

Mutta tiedän, ettei mun lapset käyttäytyisi ikinä noin typerästi.

Niin.. Sinä osaat opettaa ja kasvattaa heistä kunnollisia Perussuomalaisia.
Mutta.. jos lapsesi eivät pelkää sinua ja kapinoivat sitten kun ajattelevat omilla aivoillaan asioita.

Toisaalta ehkä ne lapset ovatkin naapurin penskoja vaikkapa Palstapesun tyttäriä kyseisessä tilanteessa ja hyvässä tarkoituksessa opetuksellisesti pistit videon heidän kasvoillaan eteenpäin.
 
Niin.. Sinä osaat opettaa ja kasvattaa heistä kunnollisia Perussuomalaisia.
Mutta.. jos lapsesi eivät pelkää sinua ja kapinoivat sitten kun ajattelevat omilla aivoillaan asioita.

Toisaalta ehkä ne lapset ovatkin naapurin penskoja vaikkapa Palstapesun tyttäriä kyseisessä tilanteessa ja hyvässä tarkoituksessa opetuksellisesti pistit videon heidän kasvoillaan eteenpäin.
Toinen tytöistähän teki rikoksen, toisen pelasti vain se, että hän oli alaikäinen. On selvää, että molemmat päätyvät lastensuojelun asiakkaiksi, elleivät jo olekin. Kyllä se on niin, että normaalisti ja hyvin kasvatetut nuoret eivät tee rikoksia, vaikka muuten voivat hölmöillä teini-ikäisinä. Normaaleissa perheissä opetetaan, että omat matkat maksetaan, eikä hyökätä toisen kimppuun..
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Jos et sitä tiedä, nin ota kuppi kahvia ja mene juttelemaan muiden, kuin suvakkien kanssa, jotka eivät siis öyhötä, raivostu ja mene henkilökohtaisuuksiin.
No niin, siinä ei siis ollut yhtään mitään öyhöttämistä, kun et kykene näyttämään sitä kohtaa. Ja vain sinullako on lupa mennä henkilökohtaisuuksiin? Et varmaan kykene sitäkään kohtaa mulle näyttämään missä minä nimittelen sinua?
 
Niin.. Sinä osaat opettaa ja kasvattaa heistä kunnollisia Perussuomalaisia.
Mutta.. jos lapsesi eivät pelkää sinua ja kapinoivat sitten kun ajattelevat omilla aivoillaan asioita.

Toisaalta ehkä ne lapset ovatkin naapurin penskoja vaikkapa Palstapesun tyttäriä kyseisessä tilanteessa ja hyvässä tarkoituksessa opetuksellisesti pistit videon heidän kasvoillaan eteenpäin.
Olen antanut heidän tosiaan päättää itse omista asioistaan, mitä tulee politiikkaan ja uskontoon esim. En ole tuputtanut yhtään mitään.

Ja totta "mooses", osaavat ajatella. Kukaan heistä ei ole onneksi uskovainen, viimeksi ajankohtainen ei halunnut edes käydä rippikoulua, vaikka kaikki kaverinsa menivät riparileirille! Nostan kaikille hattua, ja korkealle!

Mutta olen varma, ettei kukaan heistä halua näitä loisivia ja väkivaltaisia turvapaikkaturisteja tänne. Kaikki me suositaan ja arvostetaan työteliäitä maahanmuuttajia, käydään mielellään heidän pizzerioissaan yms. Hyvä me :cool:(y):giggle:
 
Deleted member 149094
Ei sua haluta hiljentää, päinvastoin, jatka ihmeessä. Anna palaa oikein kunnolla! Jään mielenkiinnolla seuraamaan
Niiniin, kun persujen kanssa käydään niin hemmetin asiallisia keskusteluita, mut ettehän te tee muuta kuin hae ja etsimällä etsi tuulimyllyjä, joita vastaan voitte hyökkäillä!

Kerro omin sanoin, jos puolustatte naisia, niin miksi ehdokaslistalla on raiskaajaputkonen ja jos vastustatte väkivaltaa, niin miksi potkitte suomalaisia päähän?
 
vierailija
Niiniin, kun persujen kanssa käydään niin hemmetin asiallisia keskusteluita, mut ettehän te tee muuta kuin hae ja etsimällä etsi tuulimyllyjä, joita vastaan voitte hyökkäillä!

Kerro omin sanoin, jos puolustatte naisia, niin miksi ehdokaslistalla on raiskaajaputkonen ja jos vastustatte väkivaltaa, niin miksi potkitte suomalaisia päähän?
Mutta miksi te joka paikassa rauhanomaisuuttanne mnainostavat suvakit hakkaatte jopa poliisihevosia? Tai kidutatte ja tapatte kissoja kuten se teidän Näkkäläjärvi? Ettekö voi olla edes eläimiä rääkkäämättä :(
 
Putkonen, tynkkunen, tapaus huhtis. Sit on näit kivoja pikku kulkueita natsien kanssa ja kesäleirejä kännissä ja läpällä.
Et ees tiedä, mitä kaikkee sun rakastamat lihansyöjämiehet tekee! Voe luoja
Rikokset on aina tuomittavia, nämä eivät ole sentään päättäneet kenenkään päiviä onneksi. Toisin kuin sun suojattisi, puppelipoika-kultamunasi, en halua toistaa mitä kaikkea he on tehneet :cry: :mad:
 
Putkonen, tynkkunen, tapaus huhtis. Sit on näit kivoja pikku kulkueita natsien kanssa ja kesäleirejä kännissä ja läpällä.
Et ees tiedä, mitä kaikkee sun rakastamat lihansyöjämiehet tekee! Voe luoja
Miten ihmeessä sinä aina onnistut kiihdyttämään itsesi tilaan, jossa kontrolli pettää. Älä koskaan sotkeudu oikeaan politiikkaan, olisit todellinen taakka puolueellesi.

Nimistä kommentissasi: Putkonen on saanut raiskaustuomion, mutta koska Tynkkynen tai Huhtasaari ovat syyllistyneet raiskaukseen, päähän potkimiseen tai väkivaltaan lapsia kohtaan?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Miten ihmeessä sinä aina onnistut kiihdyttämään itsesi tilaan, jossa kontrolli pettää. Älä koskaan sotkeudu oikeaan politiikkaan, olisit todellinen taakka puolueellesi.

Nimistä kommentissasi: Putkonen on saanut raiskaustuomion, mutta koska Tynkkynen tai Huhtasaari ovat syyllistyneet raiskaukseen, päähän potkimiseen tai väkivaltaan lapsia kohtaan?
Älä nyt kun hänhän on oikea rauhallisuuden perikuva. Ei saa sanoa että ForeverMulan olisi helposti hermostuva kun hän juuri opettaa meille muille, kuinka pysytään asiallisena.
 
vierailija
Olen antanut heidän tosiaan päättää itse omista asioistaan, mitä tulee politiikkaan ja uskontoon esim. En ole tuputtanut yhtään mitään.

Ja totta "mooses", osaavat ajatella. Kukaan heistä ei ole onneksi uskovainen, viimeksi ajankohtainen ei halunnut edes käydä rippikoulua, vaikka kaikki kaverinsa menivät riparileirille! Nostan kaikille hattua, ja korkealle!

Mutta olen varma, ettei kukaan heistä halua näitä loisivia ja väkivaltaisia turvapaikkaturisteja tänne. Kaikki me suositaan ja arvostetaan työteliäitä maahanmuuttajia, käydään mielellään heidän pizzerioissaan yms. Hyvä me

Ok. Pisteitä sulle, varsinkin tuosta etteivät ole uskovaisia.
Yritä nyt vielä erotella työteliäät maahanmuuttajat ja muut maahanmuuttajat toisistaan.
Miten se näkyy henkilöstä ulospäin?
Tästä turvapaikanhakijasta voi tulla suomenkielen oppimisen jälkeen opiskelija ja työntekijä esim. hoitopulaa kärsivään Suomeen ja maksaa veroja Suomeen.
 

Yhteistyössä