Monikulttuurista matkustamista

vierailija
Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Ota vaikka kupponen kahvia tai teetä. Minä en ole koskaan nimitellyt ketään suvakkia, tai no, suvakki-sanaa lukuunottamatta, mutta en kyllä pidä sitä minään nimittelynä kun puhunhan itsekin persuista. Ihan sama kun puhutaan vassareista. Ei sekään mikään haukkumasana ole, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ei mulla ole mitään tarvetta alkaa kanssani asioista eri mieltä olevaa nimittelemään aasiksi, idiootiksi tms mitä ikinä, minusta fiksu aikuinen ihminen ei vaan toimi niin. Asioista saa olla eri mieltä mutta kyllä kantansa pitää pystyä perustelemaan.

Joka kerran kun olen yrittänyt keskeutella suvakin kanssa, alkaa argumenttien loputtua se sama iänikuinen henkilökohtainen hyökkäys ja raivoaminen. Ei sellaisessa ole oikeasti mitään järkeä.
Kertoisko joku mulle, mikä kohta tässä on sitä öyhötystä?
 
Mut saako julkaista? Saako? Vai onko se rikos? Saako rikokseen syyllistyä, jos toinen syyllistyy? Niinpä! Sä täällä puolustelet sitä parempaa väkivaltaa kieli poskella.
En ole tuomari. Ehkä saadaan lukea myöhemmin, tekikö julkaisija väärin. Oikeudelle ainakin se kelpaa hyvin todisteena tytön tekemästä päällekarkauksesta (y)

Ja nyt linkkiä kehiin, missä minä "puolustelen sitä parempaa väkivaltaa kieli poskella?"
 
vierailija
”Adil M” yritti poll ttto mmu rrrhata 54-vuotiaan naisen bussissa Pariisissa


54-vuotias nainen sai va kavia pal ovam moja, kun po lii sien entuud estaan tu ntema "Adil M" suihkutti hänen päälle palavaa nestettä ja s yty tti hänet tu lee n bussissa Pariisin pa ha maineisella ja si irt o laisten asuttam alla Seine-Saint-Denisin esikaup un kialueella.
 
Deleted member 149094
Mutta miten saadaan FMulani ja muut KALTAISENSA umpisuvakit tunnustamaan se itselleen, niin se on kyllä:

-MISSION IMPOSSIBLE-
Ai ny mä oon umpisuvakki. Ei sun öyhötyksellä oo niinku mitään rajaa.
Mitäs muuta keksit musta, kerro ihmeessä. Toi sun mielikuvitus on ainakin omaa luokkaa.
Vedät henkilökohtaisuuksiin, kun huomasit taas olleesi väärässä?
 
vierailija MV
”Adil M” yritti poll ttto mmu rrrhata 54-vuotiaan naisen bussissa Pariisissa


54-vuotias nainen sai va kavia pal ovam moja, kun po lii sien entuud estaan tu ntema "Adil M" suihkutti hänen päälle palavaa nestettä ja s yty tti hänet tu lee n bussissa Pariisin pa ha maineisella ja si irt o laisten asuttam alla Seine-Saint-Denisin esikaup un kialueella.
41-vuotias mies, jonka viranomaiset ovat tunnistaneet nimellä ”Adil M.” epäillään suhkuttaneen naisen päälle bensiiniä ja hyökänneen häntä vastaan kaasupolttimen kanssa polttaakseen hänet elävältä, Le Parisien kertoo.

Järkyttävällä videolla mieshenkilö juoksee linja-autolle ja purkaa sammuttimen huutavan henkilön ollessa liekeissä ajoneuvossa.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Vastassa!? Toinen ainakin itse aktiivisesti hakeutui miesten läheisyyteen, ja oli väkivaltainen. Keksi jotain parempaa

Onko sinulla tyttäriä?
Kuvittele tilanne toisinpäin.
Sinun tyttäresi on bussissa kyseisessä tilanteessa. Bussikuskimies ja tilanteen muut miehet ovat kaikki tummaihoisia ja videoimassa lapsiasi.

Palstapesu laittaa heistä otetun videon tunnistettavilla kasvoilla tänne sekä video pyörii facessa ,Espoon uutisissa ja mihin muuallekin vaan on ehtinyt levitä.

Palstalaiset ja sinä itsekin yrität ymmärtää lapsiasi selittäen; lapset ovat ennenkin murhanneet aikuisia ihmisiä ja käyttäytyvät yllättävän väkivaltaisesti ja hakeutui miesten läheisyyteen.
Viekoitellenko, sitäkö vihjaat, niinkö sinun lapsesi käyttäytyvät vai sinua viehättää sellainen erityisesti?

Ja turha tulla selittämään millään kasvatusmetodeillasi, ympäristötekijöillä tai lapsiesi ihovärillä asiaa.
 
vierailija
Onko sinulla tyttäriä?
Kuvittele tilanne toisinpäin.
Sinun tyttäresi on bussissa kyseisessä tilanteessa. Bussikuskimies ja tilanteen muut miehet ovat kaikki tummaihoisia ja videoimassa lapsiasi.

Palstapesu laittaa heistä otetun videon tunnistettavilla kasvoilla tänne sekä video pyörii facessa ,Espoon uutisissa ja mihin muuallekin vaan on ehtinyt levitä.

Palstalaiset ja sinä itsekin yrität ymmärtää lapsiasi selittäen; lapset ovat ennenkin murhanneet aikuisia ihmisiä ja käyttäytyvät yllättävän väkivaltaisesti ja hakeutui miesten läheisyyteen.
Viekoitellenko, sitäkö vihjaat, niinkö sinun lapsesi käyttäytyvät vai sinua viehättää sellainen erityisesti?

Ja turha tulla selittämään millään kasvatusmetodeillasi, ympäristötekijöillä tai lapsiesi ihovärillä asiaa.
Se taisi olla muuten Espoon uutisvirta eikä uutiset.
 

Yhteistyössä