Moniko asuu vuokralla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katmat

Aktiivinen jäsen
22.01.2008
2 265
1
36
Minkä kokoinen asunto teillä on ja mikä on vuokran suuruus? IHan mielenkiinnosta olis kiva tietää,minkälaisia vuokria eripuolilla Suomea peritään. Me asutaan vuokralla ku ei oo vielä löydetty mieleistä omaa asuntoa.Asumme 78m2 kolmiossa,vuokra vesimaksun kanssa 697euroa/kk.Etelä-Pohjanmaalla

etelä-suomessa asutaan vuokralla omakotitalossa,jossa on asuinneliöitä n.250,meillä käytössä n.150neliötä. Ei naapureita,lähimpään kauppaankin 9km,mutta silti vantaan raja 600m päässä. Vuokraan sisältyy lämmitys+sähkö+vesi,ja vuokra on huimat 600e/kk :D

Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Espoossa,74m2 ja vuokra 640?/kk.Vesi sisältyy vuokraan.

Espoossa noin halvalla noin iso?????Minkä ikäinen ja kuntoinen asunto se on?Me asuttii täälä samas kaupungis aiemmin 74m2 asunnos jonka vuokra oli 730e...mut se oli kyllä vm-01 ja vähä kalliimmin varusteltu kuin normivuokra-asunnot.Nykyinen on vm-03,ihan hyväkuntoinen mutta sellanen perusvuokrakämppä.Ei mikää häävi.OMaan tekee mieli....

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Espoossa noin halvalla noin iso?????Minkä ikäinen ja kuntoinen asunto se on?Me asuttii täälä samas kaupungis aiemmin 74m2 asunnos jonka vuokra oli 730e...mut se oli kyllä vm-01 ja vähä kalliimmin varusteltu kuin normivuokra-asunnot.Nykyinen on vm-03,ihan hyväkuntoinen mutta sellanen perusvuokrakämppä.Ei mikää häävi.OMaan tekee mieli....

1977 rakennettu ja kunnostettu 1995.Ok kunto.Se riippuu aina alueesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:

1977 rakennettu ja kunnostettu 1995.Ok kunto.Se riippuu aina alueesta.

mä oon aina luullu että etelässä on vain kalliita asuntoja :whistle: no,mä oonki tällänen maalainen :laugh: täällä saa 109 neliöisen huoneiston 450eurolla/kk ku menee tiettyyn kaupunginosaa mutta sinne ei kukaa tavallinen ihminen halua ku talot täynnä juoppoja ja sossun pummeja.

mä oon aina luullu että etelässä on vain kalliita asuntoja :whistle: no,mä oonki tällänen maalainen :laugh: täällä saa 109 neliöisen huoneiston 450eurolla/kk ku menee tiettyyn kaupunginosaa mutta sinne ei kukaa tavallinen ihminen halua ku talot täynnä juoppoja ja sossun pummeja.

:D

Yhteistyössä