Monennestako Clomifen-kierrosta tärppäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvahaaveinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja onnittelut kaikille muillekin plussanneille!!! :flower:
Ihanaa, et on keksitty clomit.

Ja muille: :hug: Tiedän TODELLA, miltä teistä tuntuu ja toivon plussaa kaikille tässä suossa rämpineille. Olette urheita naisia.

Te jotka popsitte 2pilsua per päivä niin otitteko ne kerralla vai aamuin ja illoin? Olen kiitollinen vastauksista koska alotan huomenna pilsut. Aiemmin kokeiltiin (4kk) 1pilsun annostuksella ilman tulosta.

plussatuulia kaikille :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Ekasta kierrosta plussa ---> kesken viikolla 7. Kolmannesta taas plussa, nyt olen viikolla 23 ja hyvin menee. Onnea kaikille raskautumisasioissa ja muissakin asioissa tietysti :flower: Nii, ja koko ajan mentiin yhdellä tabulla kp 5-9.

Rohkaisevia kirjoituksia täällä! :)

Mä olisin vielä kiinnostunut, että mihin vaivaan ootte clomeja syöneet (siis lapsettomuuden lisäksi... ;) )? Epäsäännöllinen kierto, ovulaatio-ongelmat...? Entä onko miehen simpat ollu kunnossa? Mulla ovishäikkää ja miehen simpat ei oo ihan priimaa, inssiin ei silti vielä päädytty.. Tosin en oo syöny clomeja vaan pistelen fsh:ta, mutta "kevyttä" hoitoa anyway.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 18:51 Myrtsi kirjoitti:
Rohkaisevia kirjoituksia täällä! :)

Mä olisin vielä kiinnostunut, että mihin vaivaan ootte clomeja syöneet (siis lapsettomuuden lisäksi... ;) )? Epäsäännöllinen kierto, ovulaatio-ongelmat...? Entä onko miehen simpat ollu kunnossa? Mulla ovishäikkää ja miehen simpat ei oo ihan priimaa, inssiin ei silti vielä päädytty.. Tosin en oo syöny clomeja vaan pistelen fsh:ta, mutta "kevyttä" hoitoa anyway.

Minuu kiinnostas tää kanssa. Miulla pco-tyyppiset munasarjat ja miehellä hiukan alentunut tuo norm. nopeasti liikkuvien määrä.
Clomeja on nyt syöty yksi kierto, ens viikolla alkaa toinen satsi.

Hei,

minä aloittelen ensi viikolla clomifemin syömisen. Lisäksi sivelen itseeni divigel geeliä. Syynä clomien syömiseen:
- ovulaation "vauhdittaminen" sillä se tapahtuu ehkä vähän epäsäännöllisesti ja clomien avulla sitä voimistetaan
- koska clomit voivat ohentaa kohdun limakalvoa sivelen sitten myös divigeliä, sillä se taas estää limakalvoa ohenemasta, näin olen ymmärtänyt.
- miehellä siittiöt voisivat liikkua hieman paremmin
- ollaan menossa inseminaatioon tässä kuussa.

Näistä syistä siis minä popsin clomeja.

Ekasta clomikierrosta tärppäsi. Annostus oli 1pilleri päivässä. En enää muista napsinko pillereitä kierron 3-7 päivä vai 5-9 päivä.
Poika syntyi 9/05 :heart:

Nyt yrityksen alla pikkukakkonen. Ensin napsin Teroluteja 3kk ja sen jälkeen alkaa yritys clomifenilla 1pilleri päivässä kierron 5-9 päivinä.

Mulla on PCO ja en ovuloi muuten ollenkaan. Myöskään menkkoja ei tule ollenkaan ilman Teroluteja tai Clomifeneja.
Tosin synnytyksen jälkeen vuoden verran tuli luomumenkat mut ilmeisesti en ovuloinut silloinkaan ja kierrot oli pitkiä keskimäärin 50päivää.<br><br>

Yhteistyössä