Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja Kunnollinen kysyy
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="titti";26605936]Se että olet soittanut yhtä kitaraa ei tee sinusta Carlos Santanaa... Usko nyt vaan. Mutta hyvä jos puolisosi kelpuutta.[/QUOTE]

Ei sekään että on rämpyttänyt useita kitaroita. Taitavaksi soittajaksi tullessa pitää olla omistautunut ja halukas oppimaan.
 
"kotitonttu"
Täällä yks kamala jakorasia myös, tosin 29-vuotiaana päättyi minun maallinen vaellukseni koepolkasujen suhteen..
Joku 17 (+2 n) taitaa olla kauhia lukumäärä petikavereita. Niistä tasan 3 on ollut yhdenillanjuttuja. Olen ollut avossa ja vakisuhteissa 10 kanssa jossain muodossa ja loput ovat olleet sellaisia epäonnisia koeajoja, joiden jälkeen ei kyllä enää kiinnostanut jatkaa seukkailun yritystä. Suurimman osa olen siis tiennyt tai tuntenut entuudestaan ja sitten on kiinnostanut kokeilla aina erojen jälkeen olisiko niistä ollut muuhunkin kuin jutteluun. Noh, ei ollut.

Ei tunnu kamalalta määrältä eikä yhtään kutita hyppiä vieraissa. Paras "hoitoni" on nykyinen mieheni. Tiesin jo ekalla koeajolla löytäneeni sen oikean lopultakin.. toki jos hän lähtee pois elämästäni jonain päivänä niin sitten alkaisi varmaan taas armoton koeajelu. Vois olla vähän hiljaisempaa kyllä, koska oletan rupsahtaneeni sen verran jotta laatuvaatimusteni täyttävät yksilöt voi olla tiukemmassa.. :D
 
"mies"
Ei sekään että on rämpyttänyt useita kitaroita. Taitavaksi soittajaksi tullessa pitää olla omistautunut ja halukas oppimaan.
Juuri näin. Muulla ei käytännössä ole merkitystä kuin halulla omistautua ja olla hyvä toiselle. Kunhan samalla muistaa ne omatkin halut ja toiveet. Seksi on myös jakamista aivan kuten kitaraa koskiessa kitara koskee myös sinua.

Heikkouksien paljastaminen seksuaalisuudessa on minusta intiimeintä mitä voi olla koska vain epätäydellisyys erottaa meidät, niin soittajina, soittimina kuin rakastelijoina, koneista.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
"vieras"
[QUOTE="mies";26606753]Juuri näin. Muulla ei käytännössä ole merkitystä kuin halulla omistautua ja olla hyvä toiselle. Kunhan samalla muistaa ne omatkin halut ja toiveet. Seksi on myös jakamista aivan kuten kitaraa koskiessa kitara koskee myös sinua.

Heikkouksien paljastaminen seksuaalisuudessa on minusta intiimeintä mitä voi olla koska vain epätäydellisyys erottaa meidät, niin soittajina, soittimina kuin rakastelijoina, koneista.[/QUOTE]

Olet viisas mies!
 
[QUOTE="mies";26606265]Minusta näyt asettavan riman aika matalalle siinä, että kanssakäyminen on sinulle seksuaalisuutta. Näet toisen ihmisen paljon enemmän välineenä kuin päämääränä. Vaikka tämä olisi molemmille ok, se on kokemuksena paljon ohuempi kuin syvällisempi porautuminen toiseen, jossa on siis mukana myös tämän ihmisen "ihmisyys", hänen historiansa, perheensä, jne. Silkka seksin harrastaminen on yksinkertaista(vaa) toimintaa kaikkeen tähän nähden. Juuri pysyvyys ja läsnäolon pidempi kesto tekee kanssakäymisestä rikkaampaa.[/QUOTE]

:) Tämän takia mua ei irtosuhteet kiinnosta.
 
nauranpa taas tyhmyydelle.....
[QUOTE="vieras";26602872]Monen "kevytkenkäisen" mielestä seksillä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä, seksi on vain seksiä. Minun mielestä tämä voi olla yksi osatekijä siihen että pettää parisuhteessa, jos seksi on seksiä eikä siihen liity tunteita. "Naimpa vähän tuotaa Pekkaa, kun on tuossa lähellä ja panettaa, vaikka rakastankin Mattia, sehän on herranen aika vain seksiä."[/QUOTE]

Huomaa, että sinulla ei todellakaan ole kokemusta siitä mistä puhut. On tunteetonta seksiä, ja on tunteellista seksiä. On seksiä rakastamasi ihmisen kanssa, ja on seksiä jonkun tuntemattoman kanssa. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Se, että joku on aiemmin harrastanut tunteetonta, merkityksetöntä seksiä jonkun tuntemattoman satunnaisen ihmisen kanssa, ei tarkoita etteilö hän kykenisi rakastamansa ihmisen kanssa seksiin, jolla on merkitystä ja jossa on tunnetta mukana. Älä puhu jos et tajua mistä puhut.
 
"vieras"
Huomaa, että sinulla ei todellakaan ole kokemusta siitä mistä puhut. On tunteetonta seksiä, ja on tunteellista seksiä. On seksiä rakastamasi ihmisen kanssa, ja on seksiä jonkun tuntemattoman kanssa. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Se, että joku on aiemmin harrastanut tunteetonta, merkityksetöntä seksiä jonkun tuntemattoman satunnaisen ihmisen kanssa, ei tarkoita etteilö hän kykenisi rakastamansa ihmisen kanssa seksiin, jolla on merkitystä ja jossa on tunnetta mukana. Älä puhu jos et tajua mistä puhut.
Naura vain itsellesi, sulta meni asian pointti täysin ohi.
 
"tinka"
Huomaa, että sinulla ei todellakaan ole kokemusta siitä mistä puhut. On tunteetonta seksiä, ja on tunteellista seksiä. On seksiä rakastamasi ihmisen kanssa, ja on seksiä jonkun tuntemattoman kanssa. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Se, että joku on aiemmin harrastanut tunteetonta, merkityksetöntä seksiä jonkun tuntemattoman satunnaisen ihmisen kanssa, ei tarkoita etteilö hän kykenisi rakastamansa ihmisen kanssa seksiin, jolla on merkitystä ja jossa on tunnetta mukana. Älä puhu jos et tajua mistä puhut.
PEESI. Molemmista oppii - itse ainakin olen oppinut, ehkä sitten kuulun häviävän pieneen vähemmistöön.

Tunteeton seksi. Se perustuu yleensä kyllä kuitenkin jonkinlaiseen tunteeseen - hetkelliseen himoon, haluun, sellaiseen hullaantumiseen. Omalla kohdalla ihmiset joiden kanssa tuollaista on tullut harrastettua on monella muulla tavalla olleet ihmisiä joiden arvomaailmat, ajatukset ym eivät ole kohdanneet noin "syvemmällä tasolla". Silti - sairas kai olen - olen tuntenut heitä kohtaa suurta, liki eläimellistä himoa. Oli todella vapauttavaa kun uskalsi SINKKUNA antaa tälle himolle toisinaan vallan. Heittäytyä benji-öyden varassa ja harrastaa villiä seksiä. Tietäen se että tämä ei johda mihinkään muuhun. Ilman vastuuta sinällään, ilman seuraamuksia (juu ja ehkäisyn kanssa, kumi ja pillerit). Ja ilmaisten tuo tietenkin myös kanssa kumppanille, tarkoitus ei todellakaan ole ketään hyväksi käyttää. Tälläinen vapautti minut nuoruuden hyvinkin yliromantisoidun kuvan saanneesta seksistä. Löysäsi pipoa päänympärillä jos niin voi sanoa. JA ennen kuin tulkaatte väärin, en todellakaan raapottanut jokaista vastaan tullutta lakanoihini, kännissä seksiä harrastamaan. Never.

Sitten on tunteellinen seksi. Seksi mitä olen harrastanut pitkissä suhteissa. Siihen kuuluu koko kirjo. Täytynee vaan sanoa että aika "tylsää" se oli ensimmäisen mieheni kanssa. Vaikka kokeilimme kaikenlaista, en minä ollut vielä mitenkään sinut seksuaalisuuteni kanssa. Minulla oli juurikin paljon tälläisiä "pitää olla sitä ja tätä tunne tasolla"- moskaa päässä joka aiheutti suunnattoman suuret paineet seksin suoritukselle. Rentomeno oli kaukana vaikka tosiaan kaikenlaista kokeiltiin ja tehtiin. Vasta tunteettomien, himo kokoemusten jälkeen, uskalsin relata.

Ei seksin tartte olla niin vitun vakavaa kuin täällä moni kuvaa. Ei hemmetissä. Nykyisen mieheni kanssa rakastan harrastaa seksiä. Seksi on moni ulotteista. Joskus "vaan annan" vaikka ei itse ole sillä tuulella ihan just sillä hetkellä, mitäs sitten? ei siihen kuole ja toisaalta toiselle tulee hyvä olo. Useimmiten kuitenkin tilanne on se että minä teen aloituksen, koska pidän seksistä. Joskus mies tyydyttää minut jos hänellä itsellään ei ole "ihan se fiba" päällä. Me voimme rakastella hyvinkin monella "tasolla". Joskus rakastelu päättyy tunteiden purkautumisen itkuna, joskus pyyhkästään jäljet ja palataan lukittujen vessan ovien takaa takaisin lastemme pariin... seksi on vapautunutta eikä varustettu hirveillä tunne-odotuksilla. Jokainen kerta on erilainen.

Kokemus ei siis ole sitä että ollaan ostettu kaikki mahdolliset seksilelut kaappiin ja niillä työstetään "kokemusta". Tai että ollaan höylätty naisen kaikki reijät ja rakasteltu bussipysäkillä. Kokemus on sitä että osaa harrastaa seksiä "tilanteiden mukaan", rennon letkeästi. Huumorilla tai tunteella, syvällisemmin tai pikaisesti. Mä veikkaan että immeiset, jotka odottavat hillitöntä tunnelatausta aina, ovat juuri niitä jotka kärsivät orgasmi-ongelmista. Ja miehillä taas voi aiheutta ennen aikaista tulemista tahi lerpsahdus-ilmiötä. Liikaa painetta asiaa joka pitäisi osata otaa sopivan kevytkenkäisesti.
 
myös kunnollinen
[QUOTE="vieras";26605616]Olen mies ja minulla on ollut 1 seksikumppani, jos käsikopelointi lasketaan niin 2. Minulta on monesti kysytty kumppanien määrää, mutta minua ei uskota kun kerron vastauksen. Minä olen komea, lihaksikas mies, jolla kyllä on ollut paljonkin naisseuraa, mutta sänkyyn asti en ole heidän kanssaan mennyt.

Minusta se kuuluu suhteeseen, olen sanonutkin suoraan monelle että seksiä et tänään vielä saa, se on minulle se todellinen mittari mitä nainen minusta haluaa. Jos lähtee vetelemään, niin sitte lähtee vetelemään. Ei ollut minun arvoiseni nainen. Minä haluan parisuhteen, en mitään seksisuhteita ja vielä vähemmän yhden yön juttuja.[/QUOTE]

Jos ei tähän mennessä ole panettanut, vaikka olet seurustellut, niin tuskin tulee suhteessakaan sen enempää panettamaan. Sääliksi käy, jos joku erehtyy kanssasi parisuhteeseen.

Ilmeisesti tiedostat itsekin oman vajavaisuutesi ja siksi yrität 'kiristää' naisen kanssasi naimisiin ennen seksiä. Harmi, että luu jää käteen, kun ostaa sian säkissä. Jos ikinä naimisiin asti pääset, niin sillä ei ole tulevaisuutta, koska vehkeesi ei toimi, jos vaimosi ei olekaan täysin odotustesi mukainen. Aika harva nainen haluaa elää puutteessa loppuelämäänsä.
 
myös kunnollinen
[QUOTE="vieras";26605716]Onko sinun huono olla? Olen minä munani mitannut. Onko 17cm sopiva?[/QUOTE]

Huomaa, ettet tiedä seksistä yhtään mitään, kun et edes ymmärrä kertoa paksuutta. Pituus ei ole tärkeintä, vaan paksuus.
 
pimt
Tärkeintä kai olisi että nämä siveyden sipulit löytäisi toisensa ja taas ne jotka ymmärtää kokemuksen, toisensa.

Jos laitetaan tuollainen kokematon mies parisuhteeseen aikuisemman naisen kanssa, jolla itsetunto on kohdillaan ja joka osaa vaatia niin eihän siitä seuraa kuin suuri suru ja poru.
 

Yhteistyössä