Monenko kanssa olet harjoittanut seksiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kalle2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kalle2

Vieras
Olen harjoittanut seksiä n.220 naisen kanssa ja mahdollisuus olis ollut noin 500 naiseen, mutta en ole kelpuuttanut läheskään kaikkia naisia. Ikähaarukka on 19-53 vuotta. Millainen on sellainen mies joka toimii näin? Vastauksia toivon eri ikäisiltä naisilta. Oma ikäni on 45 vuotta ja aikaa on kulunut noin 10 vuotta.

[keskustelu siirretty]

Täytyytodeta,olet saanut herkkua yllinkyllin.Olet nuori mies,vielä kerkeet saada monta lovea hepin varteen.Oma noin,50kappaletta,ihan hyvä saavutus meikäpojalle.

Olen joskus muistellut monenko kanssa olen seksiä harrastanut.Eiköhän useimmat joskus herkkinä hetkinä etenkin vanhana sinkkuna uppoudu muisteloihin.Onhan se kiva että edes on ollut säpinää joskus ammoisina aikoina.Näin hiljaisena aikana joutaa muistelemaan menneitä.Virhemarginaali puoleen toiseen pari kappaletta.Ensi romanssi.Ujouttani menetin mieleiseni.Että pitikin sattua noin.

Ennen avioutumista 28...sitten vain yksi kymmenen vuotta...nyt sinkkuna jälleen..kuusi vuotta..ja parikertaa kuussa uusi..joten 26 kertaa 6... oho..aikas monta =)
Oonks mä nyt huono nainen? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Ihmeen myöhään ap alkanut kaatamaan naisia.35 vuotiaana.

Voihan ap olla että ap on alkanut hässimään viakka 15 vuotiaana ja 25 vuotiaana löytänyt satojen naisten jälkeen sen viimeisimmän jonka kanssa on edelleen.

Aivan se voi olla noinkin, mutta voi sen ymmärtää toisinkin. Kun sanoo ikää olevan 45 ja aikaa kuluneen 10vuotta.Niin oletan että 35vuotiaana se on alkanut niitä kaatamaan.

Nyt ihmettelen vieläkin tätä juttua kun tuntuu tarjonta vaan lisääntyvän koko ajan.
Nytkin pari viikkoa sitten olin lavatansseissa ja sain kaksi naista samana iltana enkä tiennyt kumman valita. Lisäksi molemmat näkivät toisensa... tietysti.
Toinen kerta oli samanlainen juttu , mutta naisia tuli vaan kerralla neljä hakemaan tanssimaan. Ihmettelen syytä tähän naisten ylitarjontaan..kohdallani.
Parhaimmillaan heitä on ollut 7 kappaletta ja he alkoivat riitelemään keskenään kuka saa miehen.. mutta miten kävi.. jäin kokonaan ilman.Kertokaa naiset syy moiseen käyttäytymiseen kohdallani ja se on alkanut noin puoli vuotta sitten uudestaan.

Yli kolmesataa koko elämän aikana. Mutta kuinka monta naista on saanut kyytiä sinulta yhden päivän aikana? Oma enkka on kolme kaatoa yhteen päivään. Eikä kertaakaan samaa naista vaan kolme eri naista yhden päivän aikana.

Olen kuudessa vuodessa harrastanut seksiä 11 miehen kanssa joista yksi oli kahden vuoden suhde. Sen lisäksi tietysti näitä yhdessä nukkumisia ja jokunen esileikintapainen josta ei ole tullut muuta.

Kun on näin vähän (?!) voi vielä laskea. Välillä mulla on hieman horofiilis näistä, mutta teidän lukuihin verrattuna tämähän ei ole mitään. Mutta minä en olekaan sellainen nainen, jonka pitäisi tietyn ajan välein väkisin saada seksiä, harrastan sitä silloin kun on jännä tyyppi "tarjolla" ;)

...seksiä kahden kanssa, aloin seurustella ensimmäisen mieheni kanssa 16-vuotiaana, erosin 30-vuotiaana ja nykyisen mieheni kanssa olen ollut 9 vuotta. Olen nyt nelikymppinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen harrastanut...:
...seksiä kahden kanssa, aloin seurustella ensimmäisen mieheni kanssa 16-vuotiaana, erosin 30-vuotiaana ja nykyisen mieheni kanssa olen ollut 9 vuotta. Olen nyt nelikymppinen.

Kaksi lehmää, yksi lammas ja lukematon määrä koiria, siis rotukoiria.

Yhteistyössä