Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja KUULES:Alkuperäinen kirjoittaja halooo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites se siitä kehtaamisesta on kiinni?
Elän elämääni itselleni, en muille ihmisille.
Mutta ei se ole lasten etu. Mieti nyt kaikki mummolat ja se että lapsi ei saa kasvaa isänsä kanssa. Miksei saman tien heivaa äitiäkin pois ja laita lasta vaikka mummolle. Identiteetin terveen kehityksen kannalta on tärkeää että lapsella on myös isä saman katon alla asumassa. Lue vaikka ihan perus asioita lapsen kehityksestä. Missään ei suositella isien vaihtoa tai jatkuvaa vaihtoa isästä toiseen. Se saa lapsen arville loppuiäksi.
Rikospsykologiassakin lähtökohtaisesti rikolliset ovat juuri hajanaisista perheistä. Eli eroperheet, moni-isäisyys tms.
Itse kannatan sitä että yksi isä tietysti. Noloa tai ei... Niin moni-isäisyys ei ole lapselle tervettä. Piste. Siinä kohtaa naisen pitäisi jo pystyä tuntemaankin häpeää jos pitää tehdä tai vahingossa tekee lapselleen hallaa vaihtelemalla omia mies-suhteitaan. Millainen ihminen ei tunne häpeää?
Kuules nyt,
eiköhän monelle lapselle ole parhaaks jos Oikea isä jättänyt perheen esim, kun lapsi oli pieni ja äiti löytänyt uuden (vai eikö olis saanut uutta miestä ottaa?)
Varmasti lapsellekin mukava kun on isä (puoli/hahmo) elämässä mukana ja opettamassa ja että kaikki ovat onnellisia??
Omilla kolmella lapsella Yksi ja sama isä
Mutta itsellä isä jätti kun olin vauva, ja äiti meni uuden miehen kanssa yhteen ja saivat 2 ihanaa pikkusisarusta mulle ja sain ihanan isäpuolen!!
![]()
Sehän lapsesta tuntuu hyvälle itsetunnolle että oma isä ei huoli vaan lähtee uuteen elämään. Taidat olla itse kylmettänyt sydämesi kauan aikaa sitten. Älä puhu muiden puolesta. Ei ole lapsen etu että äiti vaihtaa miehiä lennosta ja hankkii kolmen kanssa uuden isän ja niiden suvut. Miten voit edes ajatella sitä lapsen etuna? Vai vaihtaisitko lastesi isän johonkin uuteen hoitoosi ja sanoisit vain kaikille että se oli lasten etu se vaihto kun et enää isää rakastanut?
Alkuperäinen kirjoittaja yhmamma:Mä en oikein tajuu. Siis koska mulla on yhdelle miehelle kaksi lasta ja olen nyt eronnut hänestä, niin mulla ei sais olla häpyä tehdä lisää lapsia. Pitäisikö äiti-ihmisen elää yksin loppuelämänsä? Tai jos menisi uusiin naimisiin niin ei saisi tehdä lisää lapsia, koska yhden kanssa on jo? Jos vielä löydän hyvän miehen, joka lapsia kanssani tahtoo, niin ihan taatusti teen. Toki toivon että tää mies sitten pysyisin mun kanssa hamaan loppuun asti, mut eipä sitäkään voi tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja RJ:Alkuperäinen kirjoittaja yhmamma:Mä en oikein tajuu. Siis koska mulla on yhdelle miehelle kaksi lasta ja olen nyt eronnut hänestä, niin mulla ei sais olla häpyä tehdä lisää lapsia. Pitäisikö äiti-ihmisen elää yksin loppuelämänsä? Tai jos menisi uusiin naimisiin niin ei saisi tehdä lisää lapsia, koska yhden kanssa on jo? Jos vielä löydän hyvän miehen, joka lapsia kanssani tahtoo, niin ihan taatusti teen. Toki toivon että tää mies sitten pysyisin mun kanssa hamaan loppuun asti, mut eipä sitäkään voi tietää.
Pitäisi(jos moniin täällä kirjottaneisiin on uskominen.)
Ei naisella SAA olla elämää, jos eroaa, vaan pitää hautautua kodin seinien sisäpuolelle häpeämään epäonnistumistaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Elämä ei tosiaan mene niinku ite suunnittelee ja haluaa. Enkä sanois että se on kehtaamisesta kyse.
Kyllä sitä itsekin pystyy vaikuttamaan asioihin erittäin paljon, kunhan on vastuuntuntoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja RJ:Alkuperäinen kirjoittaja yhmamma:Mä en oikein tajuu. Siis koska mulla on yhdelle miehelle kaksi lasta ja olen nyt eronnut hänestä, niin mulla ei sais olla häpyä tehdä lisää lapsia. Pitäisikö äiti-ihmisen elää yksin loppuelämänsä? Tai jos menisi uusiin naimisiin niin ei saisi tehdä lisää lapsia, koska yhden kanssa on jo? Jos vielä löydän hyvän miehen, joka lapsia kanssani tahtoo, niin ihan taatusti teen. Toki toivon että tää mies sitten pysyisin mun kanssa hamaan loppuun asti, mut eipä sitäkään voi tietää.
Ei naisella SAA olla elämää, jos eroaa, vaan pitää hautautua kodin seinien sisäpuolelle häpeämään epäonnistumistaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja RJ:Alkuperäinen kirjoittaja yhmamma:Mä en oikein tajuu. Siis koska mulla on yhdelle miehelle kaksi lasta ja olen nyt eronnut hänestä, niin mulla ei sais olla häpyä tehdä lisää lapsia. Pitäisikö äiti-ihmisen elää yksin loppuelämänsä? Tai jos menisi uusiin naimisiin niin ei saisi tehdä lisää lapsia, koska yhden kanssa on jo? Jos vielä löydän hyvän miehen, joka lapsia kanssani tahtoo, niin ihan taatusti teen. Toki toivon että tää mies sitten pysyisin mun kanssa hamaan loppuun asti, mut eipä sitäkään voi tietää.
Elääkö nainen sitten ainostaan silloin kun jokaisen uuden kumppanin kanssa tekee uuden lapsen *pohtii tosissaan*?
Itse voin sanoa, että kun kaksi lasta jo on samalle miehelle, niin joko kolmas tule vielä samalle tai sitten minun lapsilukuni on täynnä. Jos tiemme mieheni kanssa eroavat, niin toivon toki löytävän uuden puolison, mutta en kyllä halua hänen kanssa lapsia...
Mutta ihmiset ovat erilaiset tässäkin asiassa, se mikä sopii yhdelle ei sovi taas toiselle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Outis:Ihmiset on niiiiiiin kovin ehdottomia silloin kun eivät itse ole joutuneet tilannetta kokemaan. Itse olin esim. niin abortin vastainen kuin olla ja voi, mutta kun tulin sellaisen tilanteen eteen, jossa jouduin pohtimaan synnytänkö vammaisen lapsen vai en, alkoi mieleni muuttua.. Onneksi kuitenkin selvisi, että tervettä odotan, sillä uskon, että olisin muuten päätynyt siihen kiihkomielellä vastustamaani aborttiin...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Outis:Ihmiset on niiiiiiin kovin ehdottomia silloin kun eivät itse ole joutuneet tilannetta kokemaan. Itse olin esim. niin abortin vastainen kuin olla ja voi, mutta kun tulin sellaisen tilanteen eteen, jossa jouduin pohtimaan synnytänkö vammaisen lapsen vai en, alkoi mieleni muuttua.. Onneksi kuitenkin selvisi, että tervettä odotan, sillä uskon, että olisin muuten päätynyt siihen kiihkomielellä vastustamaani aborttiin...
Tai sitten toisilla on vaan vakaammat periaatteet kun toisilla? Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että toiset saavat lapsia monen eri kumppanin kanssa. Mutta, olen kyllä päättänyt tässä vaiheessa, kun minulla on jo kaksi lasta, että toiselle miehelle en enään lapsia tee.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kolmelle miehelle olen ollut raskaana ja kai sitä vois vielä neljännellekkin olla
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on :Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja RJ:Alkuperäinen kirjoittaja yhmamma:Mä en oikein tajuu. Siis koska mulla on yhdelle miehelle kaksi lasta ja olen nyt eronnut hänestä, niin mulla ei sais olla häpyä tehdä lisää lapsia. Pitäisikö äiti-ihmisen elää yksin loppuelämänsä? Tai jos menisi uusiin naimisiin niin ei saisi tehdä lisää lapsia, koska yhden kanssa on jo? Jos vielä löydän hyvän miehen, joka lapsia kanssani tahtoo, niin ihan taatusti teen. Toki toivon että tää mies sitten pysyisin mun kanssa hamaan loppuun asti, mut eipä sitäkään voi tietää.
Elääkö nainen sitten ainostaan silloin kun jokaisen uuden kumppanin kanssa tekee uuden lapsen *pohtii tosissaan*?
Itse voin sanoa, että kun kaksi lasta jo on samalle miehelle, niin joko kolmas tule vielä samalle tai sitten minun lapsilukuni on täynnä. Jos tiemme mieheni kanssa eroavat, niin toivon toki löytävän uuden puolison, mutta en kyllä halua hänen kanssa lapsia...
Mutta ihmiset ovat erilaiset tässäkin asiassa, se mikä sopii yhdelle ei sovi taas toiselle![]()
Jos teille sattuu tulee ero. ja haluat uuden miehen ja löydät sellaisen. sanotko sille miehelles että en halua sun kanssa yhteistä lasta?
Jos hän esim lapseton. tietenkään ei sen takia miehelle tehdä lasta mutta jos hän kovasti haluaisi itse lapsen, mitä veikkaat olisitteko yhdessä loppuun asti...
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Elämä ei tosiaan mene niinku ite suunnittelee ja haluaa. Enkä sanois että se on kehtaamisesta kyse.
Kyllä sitä itsekin pystyy vaikuttamaan asioihin erittäin paljon, kunhan on vastuuntuntoinen.
En kyl nyt tajunnu pointtias. Mut aina elämä ei mee niinku ite suunnittelee vaikka ois kuin vastuuntuntonen.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Outis:Ihmiset on niiiiiiin kovin ehdottomia silloin kun eivät itse ole joutuneet tilannetta kokemaan. Itse olin esim. niin abortin vastainen kuin olla ja voi, mutta kun tulin sellaisen tilanteen eteen, jossa jouduin pohtimaan synnytänkö vammaisen lapsen vai en, alkoi mieleni muuttua.. Onneksi kuitenkin selvisi, että tervettä odotan, sillä uskon, että olisin muuten päätynyt siihen kiihkomielellä vastustamaani aborttiin...
Tai sitten toisilla on vaan vakaammat periaatteet kun toisilla? Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että toiset saavat lapsia monen eri kumppanin kanssa. Mutta, olen kyllä päättänyt tässä vaiheessa, kun minulla on jo kaksi lasta, että toiselle miehelle en enään lapsia tee.
jos sinulla ei olisi kahta lasta ja olisit 25v yhden lapsen yh, niin et varmasti olisi noin ehdoton kannassasi. Vai mitäpä luulet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Elämä ei tosiaan mene niinku ite suunnittelee ja haluaa. Enkä sanois että se on kehtaamisesta kyse.
En kyl nyt tajunnu pointtias. Mut aina elämä ei mee niinku ite suunnittelee vaikka ois kuin vastuuntuntonen.....
Sille ei voi mitään, jos toinen kuolee, mut harvemman liitto kuolemaan päättyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Itse en kehtaa kuin nykyiselle miehelleni. Jos erottais niin tuskin olis pokkaa tehdä lisää muksuja jonkun toisen kanssa..
Tai 2 eri isää vois olla maksimi, mutta silti olis suuri häpeä niskassa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Elämä ei tosiaan mene niinku ite suunnittelee ja haluaa. Enkä sanois että se on kehtaamisesta kyse.
Sille ei voi mitään, jos toinen kuolee, mut harvemman liitto kuolemaan päättyyn.
eli oletko oikeasti sitä mieltä, että minun olisi pitänyt jäädä yksilapsiseksi kun ex päätti kadota elämästämme? Kyllä minulla ja lapsellani oli oikeus isompaan perheeseen. Sitä iloa kun esikoiseni sai pikkuveljen! Olisiko minun pitänyt jäädä kaksin lapseni kanssa lopun elämäksi kun jäin yh:ksi 22vuotiaana ja esikoisen ilamn isähahmoa ja pikkuveljeä?? Miten perustelet jos mielestäni olisi pitänyt?