Monellekko miehelle lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja lisätään vielä, että jos joku ulkopuolinen henkilö toisen ihmisen HENKILÖKOHTAISESTA periaatteesta vetää viivasuoraan johtopäätöksen, että tämä periaatteensa mukaan elävä ihminen sitten tuomitsee kaikki toisella tavalla elävät, niin vika on kyllä jossain muualla kuin siinä ihmisessä, jolla tuo periaate on.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mun:
mielestä tässä ketjussa taas on se asenne, että yhdelle miehelle lapsensa tehneitä mollataan tyyliin "olette kokemattomia, naiiveja ja kyllä se elämä opettaa, joku muu jossain muualla päättää asian puolestanne"...hohhoijaa. Kyllä se olen ihan minä itse, joka päätän sen, kenen ja kuinka monen miehen kanssa lapseni teen. Ja jos yhden kanssa olen tehnyt kolme, enkä kertakaikkiaan halua enää lisää lapsia (eikä sen pitäisi olla enää mahdollistakaan), niin kyllä sen valinnan olen ihan itse tehnyt.

Ja miksi muuten aina puhutaan siihen tyyliin, että jos lapsia ei ole kuin sen yhden miehen kanssa, niin sitten on muka elämässä kokematon?!!! Eli mitä useampien miesten kanssa on lapsia, sitä kokeneempi on elämässä. Tuo on suoraan sanottuna todella idioottimainen ajattelutapa.

Peesi tähän. Suvaitsemattomimpia tässä ketjussa ovat kyllä ne joilla niitä lapsia on useampien miesten kanssa. ....

Peesi myös.

Ketjun periaatteellahan voisi sanoa, että jos lapsella pitää olla elämästä tietävä ja turhia "haihattelematon" äiti, niin sen äidin on pitäny raskautua useamman miehen kanssa. Ja mahdollisesti mitä useamman, niin sitä viisaampi! Ketjusta ei myöskään käy ilmi, kuinka moni yhden miehen kanssa lapsia saaneista on lähelle neljää kymmentä eli oikeasti tilanteessa, jossa lapsia ei luultavasti muille tule. Sanovatko alle kolmekymppiset usean ukon kanssa lisääntyneet heille, että "oi kun oot ihanan naivi!".

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Exän kanssa kolme ja nykyisen kanssa kaksi.

Ihana kun naiset on niin 100% varmoja että tekevät lapsia vain yhden miehen kanssa, niin olin minäkin aikanaan kun exän kanssa olin :D

Kummasti vaan muuttuu mielipiteet eron ja varsinkin uuden miehen myötä ;) =) halusin ehdottomasti yhteisiä lapsia nykyisen mieheni kanssa ja nyt niitä on kaksi :heart:

Ihan yhtä rakkaita nuo on siskolleen ja veljilleen vaikka isä ei olekaan sama. Eikä meillä ole "puolikkaita" siskoja tai veljiä, ihan kokonaisia nuo on kaikki :D =)

Tähän 100% peesi.
Ihan kuin mun kirjoitus, mulla kans ex:än kanssa 3 ja nykyisen kanssa 2
Eikä meilläkään nuo tykkää jos puolikkaiksi kutsutaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja oijoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja oijoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Mulle on ihan sama monelleko muilla on lapsia, ei kuulu mulle.
Mä oon sen vannonut et mä teen vaan yhdelle miehelle lapsia, tää yks syntyvä jää viimeseks jos jostain syystä erottas miehen kanssa, mut toivottavasti kaikki menee hyvin ja tehdään ainakin toinen vielä =)
Mun lapset tulee olemaan täyssisaruksia.

hah, mikä meriitti elämässä! noh, jos on lusikalla annettu.....

No liekö tuossa nyt jotain ongelmaa? Näin oon päättäny ja niin tulee olemaan? Mitäs se sinua haittaa?

yleensä elämää ei voi noin hallita darling. mutta kyllä se elämä sinullekin opettaa vielä yhtä ja toista.

Niinpä!!! Minäkin olin joskus kakskymppisenä päättänyt/vannonut, että vain yhdelle miehelle lapsia. Mutta elämä ei aina mee niinkuin sinisilmäisenä ajattelee. ;)

Tuli ero ja tapasin tämän nykyisen mieheni, joka heti alkoi puhua, että haluaisi minun kanssa yhteisen lapsen. Tottakai halusimme yhteisen lapsen, sehän oli selvää.

Mä oon jo reilu kolmekymppinen ja lapsia kolme vain yhdelle miehelle, eikä lisää tule enää kenenkään kanssa. Eikä tällä asialla ole mitään tekemistä kokemattomuuden, sinisilmäisyyden tai naiiviuden kanssa...;) :headwall:

Yhteistyössä