Monellako kävijällä EI ole lapsia? Miksi käyt täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lils
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lils

Vieras
Tämä palsta kun ilmiselvästi on lapsellisten (hehheh) ihmisten valtaaman, niin miksi te keillä ei ole lapsia, käytte täällä?

Itseäni kiinnostaa asiat tulevaisuutta ajatellen, ja saahan täältä useasti päivässä hyvät naurutkin ;)

[QUOTE="Lapseton";23704164]Puhutaanhan täällä kaikesta muustakin kuin lapsista.[/QUOTE]

Näin. Ja en tiedä mitään muuta yhtä aktiivista keskustelupalstaa ja Suomi24:ssa ei jaksa kukaan terve ihminen käydä. Heti kun löydän jonkun yhtä hyvän, asiallisen ja vilkkaan keskustelupalstan, jossa puhutaan kaikenlaisista asioista, alan käymään siellä. Täällä pännii eniten nuo liiat lapsikeskustelut. Itselläni ei ole lapsia, joten ei vois vähempää kiinnostaa Jonkun Niilo-Perttiinan päiväkotiasiat. :D :D :D :D

:wave: Tykkään palstasta koska on vilkas ja täällä on paljon myös aiheita, jotka ei koske lapsia. Kyllä minua tosin jotkut lapsiaiheiset aloituksetkin kiinnostaa, esim. tuo Rovaniemen päiväkoti ym.

siis kovin lämpimästi tervetuloa kaikki! (ei tarvi selitellä/miettiä miksi) Itse en kovin suosittu hahmo, vaikka kuin kameleontti koitan olla mitä milloinkin, juuri koskaan ei aloituksiini vastata ? (IHME HOMMA)

Tätä juuri kyseltiin, vastaan edelleen samoin eli täällä näitä ihmisten tilityksiä ja avauksia lukiessa tulee itselle älyttömän hyvä mieli - siitä että omat ehkäisyasiat on kunnossa joten jääkaapissa on muutakin kuin valo ja kukkarossa muutakin kuin matti.

Joskus googlen haulla jotain etsiessäni linkki tuli tänne.
Jäin tänne, koska huomasin, että täällä on äärimmäisen vilkas keskustelu verrattuna muihin keskustelupalstoihin - tämähän on melkein chatti

Ja täällä keskustellaan kaikesta mahdollisesta.

En minä noita raskausketjuja ja vauvan tuttipulloketjuja koskaan jaksa availla, mutta yleistä keskustelua on kiva käydä.

Tätä oon itekin pohtinu mut ei oo selvinny. En taida olla ihan normaali.

Mulle kävi niin et jotain reseptiä googletin, ja sit tuli linkki tänne, ja sit luin jonku kiinnostavan ketjun, ja sit addiktoiduin. Yks surullinen ihmiskohtalo lisää palstalle...

Näin. Ja en tiedä mitään muuta yhtä aktiivista keskustelupalstaa ja Suomi24:ssa ei jaksa kukaan terve ihminen käydä. Heti kun löydän jonkun yhtä hyvän, asiallisen ja vilkkaan keskustelupalstan, jossa puhutaan kaikenlaisista asioista, alan käymään siellä. Täällä pännii eniten nuo liiat lapsikeskustelut. Itselläni ei ole lapsia, joten ei vois vähempää kiinnostaa Jonkun Niilo-Perttiinan päiväkotiasiat. :D :D :D :D

Liiat lapsikeskustelut? Eiköhän ne kuulu tähän sivustoon kuin nenä päähän..

Liiat lapsikeskustelut? Eiköhän ne kuulu tähän sivustoon kuin nenä päähän..

No se olikin vähän ironinen heitto. Huvittavaa sinänsä, että käyn täällä, koska lapsi- ja raskauskeskustelut ei tosiaankaan kosketa minua, enkä jaksa niitä lukea. Jotkut kasvatukselliset asiast saattaa kiinnostaa, että miten lapsen kanssa eri tilanteissa pitäisi toimia (ihan vaikka vastaisuuden varalle, jos mulla on joskus itsellä lapsia). Myös nimiä on hauska keksiä. :)

Yhteistyössä