Miksi palstailette täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Mietin mikä mua itseäni välillä vetää tänne lueskelemaan ja kirjoittamaankin. Kirjoittelen milloin milläkin harmaalla "nimellä" eli en ole nähnyt vaivaa ottaa nimimerkkiä kun ei tämä kuitenkaan ole palsta, jolla kukaan esiintyisi nimellään. Sellaisellakin - omalla nimellä keskusteltavalla - palstalla kirjoittelen toisaalla.

Luulen että tämä palsta on mulle jollain tavalla vastaava rentoutumismuoto kuin 7Päivää lehden lukeminen.
Mä en tykkää mollata täällä ketään eli en käytä tätä itseni tehostamiseen tai kiukun purkauksiin. Joskus kyllä olen eri mieltä, mutta osaan mielestäni tuoda eriävän mielipiteen esille ilman turhaa piruilua.

Mulle tää on viihdettä ja on kiva jos joskus osaa jelppiä jotakuta kysyvää ongelmassaan. Enempi vastaan käytännön kysymyksiin. Itsekin kysyn ja olen saanut vastauksia nopeasti arkisiin asioihin.

Mua on vaan ruvennut etomaan, että täällä on hirveen iso porukka sellaisia, jotka tykkää ilkeillä toisille ja kuvittelee olevansa kovinkin nokkelia tarttuessaan puoleen sanaan tai ajatukseen. Kyllä täytyy olla pieniä ihmisiä kun näkee vaivaa ihan tehdä toisille pahan mielen. Omasta mielestään varsinaisia sanaseppoja kai, mutta omassa elämässä ei voi olla asiat hyvin jos täytyy mollata vilpittömiä kysyjiä jne.

Muunkinlaisia kirjoittajia tietysti on.
Eli: miksi palstailette?
Ilkeilijät: Kait tiedätte että on ihmisen pienuutta tarkoituksenmukaisesti vttuilla kanssaeläjille. Se ei edes ole minkäänlainen kantaaottamisen muoto. Erimieltä voi olla ilman tolkutonta kyykyttämisyritystäkin.

Miksi muuten tuntuu olevan hyväksytympää kirjoittaa nimimerkillä kuin ns. harmaana? Nimimerkkejähän voi samalla henkilöllä olla vaikka kuinka ja omalla nimellään ei täällä tosiaan kukaan kirjoittele.

Mulla on samat perustelut kuin sulla. =)

Ja mulla on mustakin nikki... mut silleen saa vaan ystävällisiä vastauksia. :D Musta on kiva saada niitä tylympiäkin vastauksia, jos aihe tai mun vastaus sitä vaatii... höh. Siis saa aidomman kuvan ihmisestä harmaana kuin mustana. ;)

Mutta miks on hyväksyttävämpää: siks kun mustat luulee, et se on jotenkin sitovampaa että mustana ei kehtaa sanoa mitä sattuu. Mutta eihän se totuudessa ole, on täällä törkyturpa mustiakin. Kuka tahansa voi rekisteröityä ja nimimerkkejäkin voi olla useita, kun niihin voi laittaa mitä vaan tietoja... :)

Yhteistyössä