A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mitä ihmeellistä siinä on, että täällä käy myös lapseton?! Onhan täällä paljon keskusteluita jotka ei liity lapsiin/vanhemmuuteen millään tavalla. Ja tämä on todella aktiivinen keskustelupalsta ja vielä viihtyisä. Lapsettomana mäkin oon vuosia täällä ja Vauvan keskustelupalstalla ollut. Nyt vasta odotan esikoista, mutta lapset/lapsiperheen asiat ovat entuudestaan tuttuja juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mitä ihmeellistä siinä on, että täällä käy myös lapseton?! Onhan täällä paljon keskusteluita jotka ei liity lapsiin/vanhemmuuteen millään tavalla. Ja tämä on todella aktiivinen keskustelupalsta ja vielä viihtyisä. Lapsettomana mäkin oon vuosia täällä ja Vauvan keskustelupalstalla ollut. Nyt vasta odotan esikoista, mutta lapset/lapsiperheen asiat ovat entuudestaan tuttuja juttuja.
Millä viikolla olet?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mitä ihmeellistä siinä on, että täällä käy myös lapseton?! Onhan täällä paljon keskusteluita jotka ei liity lapsiin/vanhemmuuteen millään tavalla. Ja tämä on todella aktiivinen keskustelupalsta ja vielä viihtyisä. Lapsettomana mäkin oon vuosia täällä ja Vauvan keskustelupalstalla ollut. Nyt vasta odotan esikoista, mutta lapset/lapsiperheen asiat ovat entuudestaan tuttuja juttuja.