meidän tytöllä oli silloin kun se oli n.3v..sillä oli niitä naamassa,silmien ympärillä ja sitä kesti yli vuoden.kai ne jotenkin tarttuu,tosin ei meillä ainakaan pikkuveli niitä saanut..
osterivinokas kapseleita voi kokeilla,niiden ainakin sanotaan auttavan
Meillä oli kolmella lapsella niitä ja ne oli saanut ne tarhasta. Minua häiritsi ne paljon ja pyysin terveyskeskuksesta Emla voidetta puudutukseen ja otin ne itse pois neulalla. Meidän lapsilla oli niitä lähinnä jalkataipeissa, jaloissa ja jokunen kasvoissa.
Molluskojen syynä virus. Molluskoita on turha repiä pois, sillä niin kauan kun virus on viriili-uusia tulee. Kannattaa kuitenkin kokeilla lääkkeenä osterivinokaskapseleita-luontaistuote.
meillä oli nuoremmalla, ilmeisesti tullut tarhasta . kun ne sitten ajanpäästä puhkesi niin mä sain ne ja nyt ilmeisesti isommallakin on... ollaan syöty osterivinokasta, pienelle 2 kapseli/päivä ja mulle oli 6/päivä. pitää katsoa josko isompi tarvitsee... mutta eroja oli myyjien neuvoissa. eka sanoi että otetaan laatikollinen ja ootetaan että molluskat lähtee. toinen sanoi että syödään niin kauan kun lähtee? ote sitten selvää...
ne on hieman punertavia, kohollaan olevia pyöreitä näppyjä. niiden keskellä on piste, kuin olisi reikä. ymmärsitköhän. eivät ole vaarallisia, leviävät kun pinta rikkoutuu.
arvaa tykkäsikö pieni mies kun vuorasin sen laastareilla molluskoiden puhkeamisen aikoihin...