Sellanen ohje, josta tulee koko uunipellillinen?
Googlettamalla ohjeita löytys, mutta haluaisin sellasen ohjeen, joka on hyväksi testattu
Googlettamalla ohjeita löytys, mutta haluaisin sellasen ohjeen, joka on hyväksi testattu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Mokkapalat on meillä ihan ykkönen kaikista leivonnaisista![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Hei kertokaa se mokkapalojen toinen nimi, se minkä palstalta olen oppinut, mutta nyt unohtanut, siinä oli kaksi nimeä yhdessä, miehen ja naisen nimet. Niinkuin minnamartti, mutta ei se se ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:MOKKAPALAT
6 Kanamunaa
6 dl. Sokeria
8 dl. Vehnäjauhoja
5 tl. Leivinjauhetta
4 tl. Vaniljasokeria
5 rkl. Kaakaojauhetta
3 dl. Maitoa
300 g. Voita
- Vaahdota munat ja sokeri hyvin.
- Sulata rasva.
- Siivilöi ja sekoita kuivat aineet ja lisää muna-sokerivaahtoon.
- Lisää lopuksi maito ja voi.
Paisto 175 asteesa 20-30 min.
Kuorrutus: (1,5kertaisena)
4 rkl. Kahvia
50g. Voita
2 rkl. Kaakaojauhetta
n. 4 dl. Tomusokeria
- Siivilöi ja sekoita kuivat aineet, lisää voita ja kahvia niin paljon
että kuorrute on sopivatn juoksevaa. (Ei kannata tehdä liian juoksevaa)
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Hei kertokaa se mokkapalojen toinen nimi, se minkä palstalta olen oppinut, mutta nyt unohtanut, siinä oli kaksi nimeä yhdessä, miehen ja naisen nimet. Niinkuin minnamartti, mutta ei se se ole![]()
tuuloman torttu?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Hei kertokaa se mokkapalojen toinen nimi, se minkä palstalta olen oppinut, mutta nyt unohtanut, siinä oli kaksi nimeä yhdessä, miehen ja naisen nimet. Niinkuin minnamartti, mutta ei se se ole![]()
tuuloman torttu?
sen nimen muistan, mutta tarkoitin toista nimeä, hitsit kun en muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Hei kertokaa se mokkapalojen toinen nimi, se minkä palstalta olen oppinut, mutta nyt unohtanut, siinä oli kaksi nimeä yhdessä, miehen ja naisen nimet. Niinkuin minnamartti, mutta ei se se ole![]()
tuuloman torttu?
meil käytetää masaliisa nimeä
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Hei kertokaa se mokkapalojen toinen nimi, se minkä palstalta olen oppinut, mutta nyt unohtanut, siinä oli kaksi nimeä yhdessä, miehen ja naisen nimet. Niinkuin minnamartti, mutta ei se se ole![]()
tuuloman torttu?
meil käytetää masaliisa nimeä
Just tuota tarkoitin, kiitos!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:harmaa häh: joo hups siis 4tl leivinjauhetta mutta margariinia ton verran.
Siitä pohjasta tulee iso paksu,mehevä ja muheva. Kevyt sen ei oo tarkotus ollakkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonz:http://muffariina.vuodatus.net/blog/380386
Meillä ne on aaaina ollu Rakkauden makupaloja... :heart:
Pitäisköhän pakkasesta sulattaa pari ilta namuiks.. Mmmm..
Alkuperäinen kirjoittaja Se häh?:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:harmaa häh: joo hups siis 4tl leivinjauhetta mutta margariinia ton verran.
Siitä pohjasta tulee iso paksu,mehevä ja muheva. Kevyt sen ei oo tarkotus ollakkaan.
Ok, ihmettelin vaan kun mun leipomuksiin tulee korkeintaan pari tl leivinjauhetta, mutta tuohan on muutenkin aika iso taikina tosiaan. Pitääpä kokeilla joskus!