Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna :whistle:

Joku äsken testasi :ashamed:

siis niin juuri.. mahtuko ees se alapää... :whistle:

muoks. siis mukin alapää.. ei muki alapäähän.. :D :laugh:


:laugh: :laugh: :laugh: Voi äiti teidän kans... :laugh: *kops, tuolilta taas*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
No hyi! Miten voit laittaa tuollasen kuvan tänne. ;)

En mä tiedä... menen kammiooni häpeämään ja ruoskimaan itseäni :ashamed:

Minä voin tulla auttamaan... *silmät pirullisesti kiiluen hakee ruoskaansa* No, missä se nyt olikaan???? ;)

Tule nyt äkkiä.. mä olen ollut tosi tuhma :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
No hyi! Miten voit laittaa tuollasen kuvan tänne. ;)

En mä tiedä... menen kammiooni häpeämään ja ruoskimaan itseäni :ashamed:

Minä voin tulla auttamaan... *silmät pirullisesti kiiluen hakee ruoskaansa* No, missä se nyt olikaan???? ;)

Tule nyt äkkiä.. mä olen ollut tosi tuhma :snotty:

No voi.. :( Ruoska hukassa, mutta jos tulen ens kerralla kun olet tuhma niin kaksinkertainen määrä sitten, ok???
 
jaaha.. sit mää lensin pihalleki.. mutta kohta ois kummiskin tarvinnu lähtee kun aikanen herätys.. kauniita unia kaikille.. ja toivottavasti nähdään taas pian!! *sydänhalivilkutus* :)
 
Mä niin luulen saavani jotain mukavaa sähköpostia ja sitten kaikki viestit on täynnä pelkkiä huonoja vitsejä jotka mä olen kuullut jo niin moneen kertaan ettei ne naurata edes mua :'( :'( :'(

:snotty: :ashamed: purnaan ihan vain purnaamisen ilosta.

Mikä mua ärsyttää kaikkein eniten on se että melkein kaikki lähettää ne mulle niin että kaikkien muiden vastaanottajien mailiosoitteet näkyy siinä yläreunassa :headwall: Varmaan haluan mun sähköpostiosoitteita yleiseen jakeluun |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
No hyi! Miten voit laittaa tuollasen kuvan tänne. ;)

En mä tiedä... menen kammiooni häpeämään ja ruoskimaan itseäni :ashamed:

Minä voin tulla auttamaan... *silmät pirullisesti kiiluen hakee ruoskaansa* No, missä se nyt olikaan???? ;)

Tule nyt äkkiä.. mä olen ollut tosi tuhma :snotty:

No voi.. :( Ruoska hukassa, mutta jos tulen ens kerralla kun olet tuhma niin kaksinkertainen määrä sitten, ok???

mä en saanutkaan piiskaa :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
being_sick.gif


1218_sick_smiley_scratching_and_itching_chicken_pox.gif

:o :hug:


MOIII :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
:o :hug:


MOIII :heart:

Isoin laatoitti eilen illalla patjansa, peittonsa, tyynynsä, imetystyynyt ja tapettia :x


Ja nyt kuuluu vaan plop plop plop, kun noille kahdelle pienemmälle puskee vesikelloja |O |O




:'(

No voi, johan teillä on tautia kerrakseen :/ :hug: :hug:
 

Yhteistyössä