Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna![]()
Joku äsken testasi :ashamed:
siis niin juuri.. mahtuko ees se alapää...![]()
muoks. siis mukin alapää.. ei muki alapäähän..![]()
![]()