Modet tai tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastauksia kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastauksia kiitos

Vieras
Miksi tää palsta hidastelee?

Miksi jokaisen vastaukseni jälkeen tulee sivu jossa lukee. Tämä on kopio alkuperäisestä viestistäsi ja jotain uudelleenohjauksesta.

Toisaalta vasemmalla vilahtaa oudossa välisivussa teksti josta ei ehdi kuitenkaan lukemaa muuta kuin, kaksplus.........

Vastauksia kiitos!

Nyt ärsyttää!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25948262]Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Ymmärtäisin hitauden mutta mitä tuo, kopio alkuperäisestä viestistäsi, tarkoittaa ja uudelleenohjaus?

Argh.

Ymmärtäisin hitauden mutta mitä tuo, kopio alkuperäisestä viestistäsi, tarkoittaa ja uudelleenohjaus?

Argh.
Villi arvaukseni on, että ei ole tarkoitus lähettää tismalleen samaa viestiä montaa kertaa. Ts tämä palstan ohjelmisto tarkistaa, onko uusi viesti identtinen edellisen kanssa. Mä ainakin töissä teen softiin tällaisia tarkistuksia, jotta käyttäjä ei vahingossa tallenna samaa asiaa moneen kertaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25948318:
Villi arvaukseni on, että ei ole tarkoitus lähettää tismalleen samaa viestiä montaa kertaa. Ts tämä palstan ohjelmisto tarkistaa, onko uusi viesti identtinen edellisen kanssa. Mä ainakin töissä teen softiin tällaisia tarkistuksia, jotta käyttäjä ei vahingossa tallenna samaa asiaa moneen kertaan.

Jaa-a. No siitä sit varmaan johtuu, että on näkynyt samoja aloituksia monta kappaletta peräkkäin. Tästäkin tuli ainakin kaksi, huomasin, vaikka yhden lähetin.

Ajattelin jopa, että jos oon jossain erityistarkkailussa, niin vastustan ankarasti sellaista. :)

Kits.