U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Tää on se sama joka aloitti sen big ho ketjunkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1751669
Sulkeminen lienee ihan asiallista!
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:Alkuperäinen kirjoittaja -:Tää on se sama joka aloitti sen big ho ketjunkin.
Ei muuten ole sama. Koska minä olen big ho enkä alottanut tätä ketjua. Mutta nyt voitte olla tyytyväisiä, tapoitte sen ketjun niillä lastensuojeluilmotus-huuteluillanne.. en näet voi tietää kuinka pimeetä porukkaa täällä on, jos vaikka tekevätkin ilmotuksen. Vaikka aihetta ei olekaan eikä mitään 2v poikaa.
Että kiitos tästäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja big ho:Alkuperäinen kirjoittaja -:Tää on se sama joka aloitti sen big ho ketjunkin.
Ei muuten ole sama. Koska minä olen big ho enkä alottanut tätä ketjua. Mutta nyt voitte olla tyytyväisiä, tapoitte sen ketjun niillä lastensuojeluilmotus-huuteluillanne.. en näet voi tietää kuinka pimeetä porukkaa täällä on, jos vaikka tekevätkin ilmotuksen. Vaikka aihetta ei olekaan eikä mitään 2v poikaa.
Että kiitos tästäkin.
Tähän sen verran kommentoin, että kyllähän sinä ymmärrät oman vastuusi mitä kirjoittelet internetissä näin suurella foorumilla? Jos nyt on sattunut käymään niin, että joku on ottanut ihan tosissaan sinun itse kirjoittamat huuhaa-jutut ja tehnyt sinusta ilmoituksen viranomaisille, niin eipä voi tämä modekaan muuta sanoa; mitäs läksit. Ehkä ajattelet seuraavaa hupiketjuasi suunnitellessasi ensin ja sitten vasta klikkaat lähetä-namiskaa.