MODERAATTORIT!! MIKSI tämmöinen jankutusketju saa olla auki? Mitä lisäfokusta se tuo kenellekään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No huhhuh. Se mainitsemasi keskustelu on jo unohtunut, sen sijaan tätä aloitusta nostetaan nyt sitten loputtomiin. Käykäähän lukemassa moderaattoreiden ohjeet keskustelijoille. Jos joku ketju on mielestänne loukkaava tms, linkittäkää se sinne mode-ohjeiden alle. Paitsi että sen oli joku jo yöllä linkittänyt, eivätkä modet ole katsoneet tarpeelliseksi sitä poistaa. Joten mitäpä jos antaisitte ihan itse asian olla? Tarviiko niitä ketjuja avata ja lukea, jos noin sieppaa?

Mä kuule luulen että tämän ketjun aloittaja on ihan se sama joka aloitti sen tässä aiheena olevan ketjunkin. Yrittää vaan saada taas saada mahd. paljon vastauksia. Joten älkää vastatko tähän enää, kyllä ne modet tän ja myös sen edellisen ketjun (joka muuten oli hemmetin hauska) hoitelee jos näkevät sen aiheelliseksi.

nosto...miksei modet kommentoi? mikä tuon linkatun ketjun fokus on?
saako täällä tehdä 30 sivuisia jankutusketjuja omaksi iloikseen? ymmärtäisin, jos kyseisessä ketjussa olisi jotain kesksuteltavaakin, mutta se on pelkkää jankutusta...Kukaan ei kai sitä ole pyytänyt poistoon, ainoastaan lukkoa perään =)

Annetaan ketjun olla vaan. Tuohan on ihan viihdettä. Ap vaikuttaa trollilta ja ajatuskuvio huvittavalta, että naisella on kaksi viikkoa aikaa päättää, muuttaisko elämänsä noin radikaalisti, eikä vielä ainakaan mitään hajua viisumeista tai miten pääsis edes eroon huonekaluista, laskuista huolehtimisesta puhumattakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ketjuhan se:
Mä olen oppinut tuosta ketjusta jo paljonkin. siis ap:lle: tuon ketjun fokus on ESTA. Viimeistään nyt kaikki palstalaisetkin tietää mikä se on.

Samoin, on ollut opettavainen ketju. En ole aikaisemmin tiennyt mistään ESTAsta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ketjuhan se:
Mä olen oppinut tuosta ketjusta jo paljonkin. siis ap:lle: tuon ketjun fokus on ESTA. Viimeistään nyt kaikki palstalaisetkin tietää mikä se on.

Samoin, on ollut opettavainen ketju. En ole aikaisemmin tiennyt mistään ESTAsta mitään.

Mulle on jääny ketju lukemtta, eikä mitään hajua mikä on ESTA, onpa pakko käydä vähän lukeen.

Ja sä jankutat tätä, muutaman aloituksen tehnyt aiheesta ja laittanut tuohon modet-ketjuun monta viestiä et poistakaaaaaa täää... Miten voi noin paljon sua häiritä?

Alkuperäinen kirjoittaja shhg:
Ja sä jankutat tätä, muutaman aloituksen tehnyt aiheesta ja laittanut tuohon modet-ketjuun monta viestiä et poistakaaaaaa täää... Miten voi noin paljon sua häiritä?

Kertaakaan ei ole pyydetty tuota hölynpölyketjua poistamaan ;).

Vaikka sekään ei suuri menetys olisi.

siis mikä helekutti teitä ihmiset vaivaa? ukkosta ilmassa vai jeesustelijat valtaavat juuri Tänään mitäs nytin? tuntuu että tänään keksimällä keksitään modeille työtä, jatkuvasti :laugh:

menkää nyt vaikka metsään, ja keittäkää notskilla kahvit.

Yhteistyössä