Mitka vaunut/yhdistelmat kun esikoinen on n.20 kuukautinen uuden tulokkaan syntyessa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmsm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mmsm

Uusi jäsen
17.03.2011
1
0
1
Kaipaisin siis neuvoa ja kokemuksia vastaavista tilanteista, koska olen hieman hukassa. Minulla on laskettu aika huhtikuun alussa, enka ole vielakaan osannut tehda paatösta vaunujen suhteen.... Olen miettinyt Emmaljungan Mondial Duo Combeja ja niihin sisaristuimen hankkimista, toisena vaihtoehtona minulla on Emmaljungan City Crossit, en vain oikein osaa paattaa pitaisikö ne hankkia city kopalla vai kantokassilla. Olen ymmartanyt etta sisaristuinta ei voi pistaa vaunuosan paalle, joten jaisikö city koppa minulla sitten turhaksi? Samahan patee sitten tietysti myös noihin Mondial duoihin, etta onko jarkevaa ostaa niita, jaisikö vaunuosa kovin vahalle kaytölle... Jotenkin vaan se kova koppa tuntuu vauvan kannalta mukavammalta, silloin kun olemme kaksi liikenteessa, tai jos han nukkuu ulkona. Esikoinen kay osan paivasta paivahoidossa kun mina olen nuorimmaisen kanssa kotona, joten en haluaisi mitaan kömpelöita tuplia ostaa, koska kayttöa löytyy myös kaksin pikkuisen kanssa. Toisaalta taas pitaisi olla mahdollista myös liikkua ainakin jonkin verran molempien lasten kanssa. Pelkkaan seisomalautaan esikoiseni taitaa olla viela vahan turhan nuori...? Enta onko tuo sisaristuimen kanssa pelaaminen kovin hankalaa? Huh, paljon ihmettelemista :D Toivottavasti joku jaksaisi neuvoa minua :) Kertokaa ihmeessa mita vaihtoehtoja suosittelette, onku joku ehdottomasti tuplien kannalla, ja millaisten?

Kaikkiin kysymyksiisi en osaa vastata. Mutta kerron omista kokemuksistani.

Meillä ikäeroa oli 2v3kk. Käytössä oli esikoisen jäljiltä yhdistelmät nukkumiseen ym. Lisäksi vanhat käytetyt Oran tuplarattaat. Kuomulliset ja isot pyörät. Siirtelin sit koppaa kulkupelistä toiseen tarpeen mukaan. Tosin oli ns. pehmeää mallia.

Tämä oli meille sopiva ratkaisu, kun maalla asuttiin. Mielestäni meillä ei olis noi crossit tyyliset sopineet.

Eli jokaisen tarpeet ovat erilaisia. Just niinkuin mieteit.

Meillä olis esikoinen kyl jaksanut laudallakin seisoa, mutta koin sen hankalaksi varsinkin, Koska mielestäni se olis ollut lykkääjän jalkojen tiellä ja silloin olis ollut hankalaa pitää reippaampaa lenkkeily vauhtia yllä.

Sisaristuimesta joku on joskus sanonut, että pidemmän päälle rasittaa vaunujen/rattaiden runkoa ja ne veltostuvat. Joten eteenpäin myynti vaiheutuu/ arvo laskee.

Valitettavasti ei voi antaa yhtä oikeaa vastausta, kun valintaan vaikuttaa niin moni asia / ominaisuus ja lisäksi omat käyttötarkoitukset/ määrät.

Yhteistyössä