Kaipaisin siis neuvoa ja kokemuksia vastaavista tilanteista, koska olen hieman hukassa. Minulla on laskettu aika huhtikuun alussa, enka ole vielakaan osannut tehda paatösta vaunujen suhteen.... Olen miettinyt Emmaljungan Mondial Duo Combeja ja niihin sisaristuimen hankkimista, toisena vaihtoehtona minulla on Emmaljungan City Crossit, en vain oikein osaa paattaa pitaisikö ne hankkia city kopalla vai kantokassilla. Olen ymmartanyt etta sisaristuinta ei voi pistaa vaunuosan paalle, joten jaisikö city koppa minulla sitten turhaksi? Samahan patee sitten tietysti myös noihin Mondial duoihin, etta onko jarkevaa ostaa niita, jaisikö vaunuosa kovin vahalle kaytölle... Jotenkin vaan se kova koppa tuntuu vauvan kannalta mukavammalta, silloin kun olemme kaksi liikenteessa, tai jos han nukkuu ulkona. Esikoinen kay osan paivasta paivahoidossa kun mina olen nuorimmaisen kanssa kotona, joten en haluaisi mitaan kömpelöita tuplia ostaa, koska kayttöa löytyy myös kaksin pikkuisen kanssa. Toisaalta taas pitaisi olla mahdollista myös liikkua ainakin jonkin verran molempien lasten kanssa. Pelkkaan seisomalautaan esikoiseni taitaa olla viela vahan turhan nuori...? Enta onko tuo sisaristuimen kanssa pelaaminen kovin hankalaa? Huh, paljon ihmettelemista
Toivottavasti joku jaksaisi neuvoa minua
Kertokaa ihmeessa mita vaihtoehtoja suosittelette, onku joku ehdottomasti tuplien kannalla, ja millaisten?