Mitkä nimet sopisi pienelle sirolle tyttö vauvalle? kolme nimeä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöjen äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisesta piti tulla Julia, mutta tyttö olikin tomera ja isokokoinen, ja ÄÄNEKÄS syntyessään niin ei sitten minusta se nimi hänelle sopinutkaan... Sai sitten toisen nimen... :)

Eli pienelle piiperöiselle ehdotan Juliaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Valitkaa nyt ennemmin omasta mielestänne kaunis nimi, eikä lapsen ruumiinrakenteen mukaan! :) Sillä syntymäpainolla kun ei välttämättä ole mitään tekemistä myöhemmän ruumiinrakenteen kanssa. ;)

T. Yksi samankokoinen syntyessään, jolle naurais naurismaan aidatkin, jos äiti ois nimennyt Siruksi :D

Kopioin jo kirjoittamani vastauksen.

Eipä sillä sen kummemmin oo merkitystä. Jotkut nimet vaan sopii enempi isompi kokoisille ja jotku pienempi kokoisille vauvalle, eikä se haittaa minkä kokonen isompana tulee. Nimeen kyllä tottuu tulipa lapsesta isompana minkä kokonen tahansa.

Tottakai laitetaan nimi mistä tykätään, ei sentään koon takia laiteta nimeä joka ei miellytä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äiti:
Samalla nimimerkillä näköjään kirjoitellaan...

No kuitenkin, meidän toinen tytöistä on Terhi ja hän on siro tyttönen. Nimi kuulema passaa hänelle.

Hups kirjotin vahingoissa Tyttöjen äiti tuohon yhteen viestiin nikiksi, vaikka piti kirjottaa Tyttöjen äippä. Äippä ja äiti sama asiahan se on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä ison siskon nimi on?

Iita Mimmi Justiina. :D Mielipiteitä?

Tuli tuo nikki vahingoissa vähä eri, ku muissa viesteissäni.

Kommenttia kiittis? :D

????????

Ihana nimi:) Kuulostaa melko tomeralta neidiltä:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä ison siskon nimi on?

Iita Mimmi Justiina. :D Mielipiteitä?

Tuli tuo nikki vahingoissa vähä eri, ku muissa viesteissäni.

Kommenttia kiittis? :D

????????

Ihana nimi:) Kuulostaa melko tomeralta neidiltä:)

Vähän liianki tomera. On täysin nimensä luontonen ja näkönen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Valitkaa nyt ennemmin omasta mielestänne kaunis nimi, eikä lapsen ruumiinrakenteen mukaan! :) Sillä syntymäpainolla kun ei välttämättä ole mitään tekemistä myöhemmän ruumiinrakenteen kanssa. ;)

T. Yksi samankokoinen syntyessään, jolle naurais naurismaan aidatkin, jos äiti ois nimennyt Siruksi :D


Peesi tähän!
 

Yhteistyössä