H
haikea
Vieras
Minä varmaan itken enimmäkseen ilosta... tai jonkinlaisesta haikeudesta, onnellisuudesta. Esim. jos vaikka katson lastamme, niin saattaa alkaa itkettämääm -kuten kävi viimeksi eilen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:Viimeksi viime yönä itkin, kun en saa unta! :kieh:
Vituttaa kun herää yöllä 2 aikoihin, eikä saa enää unta ja töihin pitää herätä kuudelta.
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:Viimeksi viime yönä itkin, kun en saa unta! :kieh:
Vituttaa kun herää yöllä 2 aikoihin, eikä saa enää unta ja töihin pitää herätä kuudelta.
Minä tiedän tunteen prikulleen. Mua lohduttaa se, että seuraavana yönä ehkä jo nukkuu paremmin ja se, että sai edes 2:een asti nukuttua...meinaan, että se läpiyön valvominen on kuitenkin raskaampaa
. Jaksuja!
Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:Viimeksi viime yönä itkin, kun en saa unta! :kieh:
Minä tiedän tunteen prikulleen. Mua lohduttaa se, että seuraavana yönä ehkä jo nukkuu paremmin ja se, että sai edes 2:een asti nukuttua...meinaan, että se läpiyön valvominen on kuitenkin raskaampaa
. Jaksuja!
Kiitos. On vaan 2 yötä jo valvottu tällä meiningillä.Ehkä mulla on vaan stressiä ja liikaa ajatuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Itkusta ei ole meinannu tulla loppua viimeisen 2 kk aikana. Vauvan menetys on ollu syynä asiaan. Muutenkin itken aika helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Itken aika herkästi,leffat summuut saa vollottamaan.Viimeksi itkin perjantaina isäni hautajaisissa :'( Isäni kuoleman jälkeen musta on jotenkin tullut pidättäytyväisempi itkun suhteen.En ole itkenyt kuin muutaman kerran isän kuoltua ja muutenkin tuntuu etten osaa itkeä enää ollenkaan :/