Mitkä asiat sinua ITKETTÄÄ? Milloin olet viimeksi itkenyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haikea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haikea

Vieras
Minä varmaan itken enimmäkseen ilosta... tai jonkinlaisesta haikeudesta, onnellisuudesta. Esim. jos vaikka katson lastamme, niin saattaa alkaa itkettämääm -kuten kävi viimeksi eilen.

Viime päivinä seuraava biisi on soinut päässä (en tiedä miksi) ja nämä sanat kyllä herkistää...

Mulla on niin kamalan kylmä ilman sua
Niin kylmä ettei sillä ole määrää
Ja mulla on niin kamalan kylmä ilman sua
Teinkö jotain väärää
Mulla on niin kylmä ilman sua

Mulla on niin kivinen tie ilman sua
Auki haavat sielusta se hiertää
Enkä siltä ulos pääse ilman sua
Ympyrää se kiertää
Kivinen on tieni ilman sua

Mulla on niin syvä vesi ilman sua
Virrat tummat minua ne ohjaa
Liian pahoja on sen pyörteet ilman sua
Ei jalat ota pohjaan
Syvä on se vesi ilman sua

Mulla on niin iso ikävä sua
Sade kylmä sisälleni hakkaa
Ja mulla on niin iso ikävä sua
Muu olemasta lakkaa
Ikävä on mulla ilman sua

Eikä mulla ole mitään ilman sua

Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
Viimeksi viime yönä itkin, kun en saa unta! :kieh:
Vituttaa kun herää yöllä 2 aikoihin, eikä saa enää unta ja töihin pitää herätä kuudelta.

Minä tiedän tunteen prikulleen. Mua lohduttaa se, että seuraavana yönä ehkä jo nukkuu paremmin ja se, että sai edes 2:een asti nukuttua :)...meinaan, että se läpiyön valvominen on kuitenkin raskaampaa :). Jaksuja!

Itken usein, ja nauran, molemmat on herkässä. Voin itkeä jos oon surullinen, onnellinen, vittuuntunut, vihanen... liikutun herkästi myös, varsinkin jossain koulun kevätjuhlissa yms.
Viimeks itkin eilen, kun vituttaa veikon kone, joka oli sössinyt jo kolmannen kerran mun televisio -tilauksen. Piti tulla niin ku maaliskuussa ja ei vaan tule... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Vituttaa kun herää yöllä 2 aikoihin, eikä saa enää unta ja töihin pitää herätä kuudelta.

Minä tiedän tunteen prikulleen. Mua lohduttaa se, että seuraavana yönä ehkä jo nukkuu paremmin ja se, että sai edes 2:een asti nukuttua :)...meinaan, että se läpiyön valvominen on kuitenkin raskaampaa :). Jaksuja!

Kiitos. On vaan 2 yötä jo valvottu tällä meiningillä. :( Ehkä mulla on vaan stressiä ja liikaa ajatuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:

Kiitos. On vaan 2 yötä jo valvottu tällä meiningillä. :( Ehkä mulla on vaan stressiä ja liikaa ajatuksia.

Mulla vaikuttaa just se, että on stressiä ja joku painaa mieltä. Vaikka on ihan puolikuollu niin yöllä havahtuu siihen, että miettii niitä asioita, jotka painaa. Se on äärettömän rasittavaa. Mutta mulla tuo on kausiluontoista. Toisinaan nukun hyvin ja sitten on taas muutama päivä/vko huonoa aikaa.

Itken aika herkästi,leffat summuut saa vollottamaan.Viimeksi itkin perjantaina isäni hautajaisissa :'( Isäni kuoleman jälkeen musta on jotenkin tullut pidättäytyväisempi itkun suhteen.En ole itkenyt kuin muutaman kerran isän kuoltua ja muutenkin tuntuu etten osaa itkeä enää ollenkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Itkusta ei ole meinannu tulla loppua viimeisen 2 kk aikana. Vauvan menetys on ollu syynä asiaan. Muutenkin itken aika helposti.

:hug: olen pahoillani,omat pikkumurheet tuntuu mitättömiltä sinun surun rinnalla....
niin ja itkeä pirauttelen aika usein....

Ennen en itkenyt koskaan, nyt lapsen syntymän myötä olen tullut herkemmäksi. Viimeksi itkin eilen, kun yritin varata pakettiautoa muuttoon ja sitten vaan kaikki romahti niskaan kun on stressiä muutosta ja töihinpaluusta, tyttö sairaana ja rahat tiukilla. Sellaista se joskus on.

Itken tai meinaan itkeä useastikin, jos vaikka kuulen jonkun tarinan jostain lapsesta... Esim. TiinaLeena... :'( TiinaLeenan sivuilla on aina pakko käydä ja pelkään omien lasteni puolesta... Eli alkaa mennä kohta hysteeriseksi. :/
Koululainen sai kävellä koulusta kotiin ja saa käydä kavereilla yksin, mutta minä kotona SYDÄN SYRJÄLLÄNI... Pelkään, että jää auton alle tai jonkun hullun kynsiin tmv... :o

Kun nyt saisi itsensä rauhoitettua... :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Itken aika herkästi,leffat summuut saa vollottamaan.Viimeksi itkin perjantaina isäni hautajaisissa :'( Isäni kuoleman jälkeen musta on jotenkin tullut pidättäytyväisempi itkun suhteen.En ole itkenyt kuin muutaman kerran isän kuoltua ja muutenkin tuntuu etten osaa itkeä enää ollenkaan :/

:hug: Kyllä se itku sieltä varmaan vielä tulee. Muistan kun isoäitini, rakkain ihmiseni silloin, kuoli vuonna -88, olin yli puoli vuotta ihan "tönkkö" tunteitteni kanssa, en osannut itkeä, en nauraa... mutta sitten se itku tuli, kun tuli joulu ja mummia ei ollutkaan enää.

Yhteistyössä