Mites te köyhät äidit hemmottelette itseänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käyn pilkillä, ulkoilen muutenkin (yksin! Mies on lasten kanssa sillä aikaa). Lukeminen on myös kivaa. Parasta on kyllä se, että olen arkena kotona noin 45 min ennen muita ja ehdin keittää kahvit ja lukea sanomalehden rauhassa. Ostaminen ei ole minusta hemmottelua, minulla on kaksi käsilaukkua (tai olkalaukkujahan nuo on) ja kenkiä vaan sen verran kuin oikeasti tarvitsen...

Kyllä noi omat hemmottelut ovat pysyneet samoina, vaikka opiskeluaika takana ja palkka noussut. Jalkakylpy kotosalla, haudutettua teetä, pitkä puhelu kaverille, uimahallissa käyminen, kirjastoreissut...näistä mie nautin.

[QUOTE="alma";28275592]Ihana olis joskus jos sattuu yksin kauppaan lähtemään, mennä esim kahvilaan. [/QUOTE]
Kahviloissa ei ole tullut istuttua paitsi joskus reissussa ollessa. Kauppareissun hemmottelu voi olla sitä, että ostan kotiin jotain hyvää leipää ja keitän kahvit kotiin tultua. Kahvilassa käynnistä tulisi todennäköisesti vain huono fiilis, kun on mennyt tuhlaamaan rahojaan johonkin kuivaan, mauttomaan känttyyn.

[QUOTE="vieras";28276523]Kahviloissa ei ole tullut istuttua paitsi joskus reissussa ollessa. Kauppareissun hemmottelu voi olla sitä, että ostan kotiin jotain hyvää leipää ja keitän kahvit kotiin tultua. Kahvilassa käynnistä tulisi todennäköisesti vain huono fiilis, kun on mennyt tuhlaamaan rahojaan johonkin kuivaan, mauttomaan känttyyn.[/QUOTE]

Mulla tää koska sen kahvin sais juoda ilman hälinää :)

Yhteistyössä