Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Rouvat, help :attn:

Olisko vaaleampi ihan hölmö? Kun nyt naamakin saanut hiukan väriä :snotty:
Ei ois hölmö. Sä oot niin iloisen ja kauniin näköinen. Sulle vois sopia ihan mikä vaan, vaikka vihreä, jos itte haluat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Rouvat, help :attn:

Olisko vaaleampi ihan hölmö? Kun nyt naamakin saanut hiukan väriä :snotty:
Ei ois hölmö. Sä oot niin iloisen ja kauniin näköinen. Sulle vois sopia ihan mikä vaan, vaikka vihreä, jos itte haluat.
No siis ei sovi mikä vaan, punanen olis kiva mutta olen muutenkin niin punanen että se sitten vaan korostais, mutta saako kampaaja edes vaaleammaksi jos on musta pohjalla?
Menen ihan huippukampaajalle ekaa kertaa elämässäni, annan kai vapaat kädet, rajoituksilla " ei siiliä, ei kaljua mihinkään kohtaan"
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Rouvat, help :attn:

Olisko vaaleampi ihan hölmö? Kun nyt naamakin saanut hiukan väriä :snotty:
Ei ois hölmö. Sä oot niin iloisen ja kauniin näköinen. Sulle vois sopia ihan mikä vaan, vaikka vihreä, jos itte haluat.
No siis ei sovi mikä vaan, punanen olis kiva mutta olen muutenkin niin punanen että se sitten vaan korostais, mutta saako kampaaja edes vaaleammaksi jos on musta pohjalla?
Menen ihan huippukampaajalle ekaa kertaa elämässäni, annan kai vapaat kädet, rajoituksilla " ei siiliä, ei kaljua mihinkään kohtaan"
Miksi se punainen korostais punaisuutta? Punatukkaisillahan on aina luonnostaan vähän punaisempi iho, joten se voi siis sopiakin ihan hyvin. Mulla oli joskus vihreä tukka, josta tykkäsin, koska se teki mun kasvot punaisemman näköisiksi. Olen aika kalpee ja keltaseen päin vieläpä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Cappuccino on kaunis! ja ihana kuva muutenkin. Mitä vihreää syöt? :D
Peesaan :D
Mehän ollaan sitten kaikki kaunokaisia, kun tekin olette niin nättejä molemmat!

En muutenkaan ymmärrä miks näissä ketjuissa pitää mollata.. Mulla on ollu mm. silmät liian kaukana toisistaan, tuima katse ja kuulema oon Johanna Tukiaisen näköinen :'(
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ja kiitos kun "lohdutatte" mut kyllä mie tiiän etten oo mikään kedon kaunein kukka,mut kukkiihan se perunakin, vai miten se nyt meni? :D
No ei susta nyt mitään perunaa saa :)

Mutta tosta korkeasta otsasta tuli mieleen, että sitä ei kannattaisi korostaa nostamalla tukkaa tolleen suoraan ylöspäin kun tossa kuvassa. Jos et etutukkaa halua, niin kokeile keskijakausta ja hiukset laskeutumaan kauniisti molemmin puolin :) Silmälasit näyttää tossa kuvassa sulle liian isoilta? Vai onko vaan kuvakulma.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Cappuccino:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Cappuccino on kaunis! ja ihana kuva muutenkin. Mitä vihreää syöt? :D
Peesaan :D
Mehän ollaan sitten kaikki kaunokaisia, kun tekin olette niin nättejä molemmat!

En muutenkaan ymmärrä miks näissä ketjuissa pitää mollata.. Mulla on ollu mm. silmät liian kaukana toisistaan, tuima katse ja kuulema oon Johanna Tukiaisen näköinen :'(
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Minulla on iso nenä ja downin syndrooma. ;)
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Cappuccino:
Mehän ollaan sitten kaikki kaunokaisia, kun tekin olette niin nättejä molemmat!

En muutenkaan ymmärrä miks näissä ketjuissa pitää mollata.. Mulla on ollu mm. silmät liian kaukana toisistaan, tuima katse ja kuulema oon Johanna Tukiaisen näköinen :'(
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Minulla on iso nenä ja downin syndrooma. ;)
Mä näytän yli kuuskymppiseltä ja mun kulmakarvoissa on liikaa karvoja :wave: Että repikää siitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
essie: ota nenärengas pois, se on häiritsevä ja ruma.
En ota!
Samaa mieltä, olet todella kaunis mutta tuo rengas on naurettava!
Jaa, sit on :D En mä sitä pois ottais vaik mikä olis :D
Pidä pintas :D
No mieti, ton laittaminen sattui ihan mielettömästi. Jos mä otan sen pois, ja alkaisinkin joskus katumaan niin mä en vois ottaa sitä takaisin kun tiedän miten paljon kipua siit tulis :D
Kaikki muut naamalävistykset oonkin ottanu pois, mut ne on sellaisia et jos joskus haluaisin niin voisin ottaa ne takaisin vaik samantien.
Kaik
 

Yhteistyössä