lii
Aarrgh en ole ennen tajunnut että tää on tällainen teinihelvetti... MIten te ootte kaikki noin nuoria???
Taitolaji!! Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja Cappuccino:
Palstailua, syömistä, puhelimessa puhumista ja naamakuva läppärin kameralla. Multitaskin!
Laitetaan vielä poseerauskuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6306657.jpg
Ei ois hölmö. Sä oot niin iloisen ja kauniin näköinen. Sulle vois sopia ihan mikä vaan, vaikka vihreä, jos itte haluat.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Rouvat, help :attn:
Olisko vaaleampi ihan hölmö? Kun nyt naamakin saanut hiukan väriä :snotty:
Mä oon jo vanha.Alkuperäinen kirjoittaja lii:Aarrgh en ole ennen tajunnut että tää on tällainen teinihelvetti... MIten te ootte kaikki noin nuoria???
Eiku me ollaan vaan hyvin säilyneitä.. B)Alkuperäinen kirjoittaja lii:Aarrgh en ole ennen tajunnut että tää on tällainen teinihelvetti... MIten te ootte kaikki noin nuoria???
Parsakaalia ja sokeriherneitä! Taitaa tuossa vähän näkyä kanaakin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Cappuccino on kaunis! ja ihana kuva muutenkin. Mitä vihreää syöt?
No siis ei sovi mikä vaan, punanen olis kiva mutta olen muutenkin niin punanen että se sitten vaan korostais, mutta saako kampaaja edes vaaleammaksi jos on musta pohjalla?Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ei ois hölmö. Sä oot niin iloisen ja kauniin näköinen. Sulle vois sopia ihan mikä vaan, vaikka vihreä, jos itte haluat.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Rouvat, help :attn:
On täällä senioriosastokin ihan hyvin edustettuna :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja lii:Aarrgh en ole ennen tajunnut että tää on tällainen teinihelvetti... MIten te ootte kaikki noin nuoria???
Mä olen sit vissiin tooosi vanha.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä oon jo vanha.Alkuperäinen kirjoittaja lii:Aarrgh en ole ennen tajunnut että tää on tällainen teinihelvetti... MIten te ootte kaikki noin nuoria???
No näin justAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:On täällä senioriosastokin ihan hyvin edustettuna :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja lii:Aarrgh en ole ennen tajunnut että tää on tällainen teinihelvetti... MIten te ootte kaikki noin nuoria???
PeesaanAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Cappuccino on kaunis! ja ihana kuva muutenkin. Mitä vihreää syöt?
Samaa mieltä, olet todella kaunis mutta tuo rengas on naurettava!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:En ota!Alkuperäinen kirjoittaja juu:essie: ota nenärengas pois, se on häiritsevä ja ruma.
Miksi se punainen korostais punaisuutta? Punatukkaisillahan on aina luonnostaan vähän punaisempi iho, joten se voi siis sopiakin ihan hyvin. Mulla oli joskus vihreä tukka, josta tykkäsin, koska se teki mun kasvot punaisemman näköisiksi. Olen aika kalpee ja keltaseen päin vieläpä.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No siis ei sovi mikä vaan, punanen olis kiva mutta olen muutenkin niin punanen että se sitten vaan korostais, mutta saako kampaaja edes vaaleammaksi jos on musta pohjalla?Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ei ois hölmö. Sä oot niin iloisen ja kauniin näköinen. Sulle vois sopia ihan mikä vaan, vaikka vihreä, jos itte haluat.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Rouvat, help :attn:
Menen ihan huippukampaajalle ekaa kertaa elämässäni, annan kai vapaat kädet, rajoituksilla " ei siiliä, ei kaljua mihinkään kohtaan"
Mikä on vissiin tosi vanha? Onhan täällä noita nelikymppisiäkin palstailijoita.Alkuperäinen kirjoittaja lii:Mä olen sit vissiin tooosi vanha.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä oon jo vanha.Alkuperäinen kirjoittaja lii:Aarrgh en ole ennen tajunnut että tää on tällainen teinihelvetti... MIten te ootte kaikki noin nuoria???
Mehän ollaan sitten kaikki kaunokaisia, kun tekin olette niin nättejä molemmat!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:PeesaanAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Cappuccino on kaunis! ja ihana kuva muutenkin. Mitä vihreää syöt?
Jep! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:On täällä senioriosastokin ihan hyvin edustettuna :wave: =)
No ei susta nyt mitään perunaa saaAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ja kiitos kun "lohdutatte" mut kyllä mie tiiän etten oo mikään kedon kaunein kukka,mut kukkiihan se perunakin, vai miten se nyt meni?
Minulla on iso nenä ja downin syndrooma.Alkuperäinen kirjoittaja Cappuccino:Mehän ollaan sitten kaikki kaunokaisia, kun tekin olette niin nättejä molemmat!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:PeesaanAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Cappuccino on kaunis! ja ihana kuva muutenkin. Mitä vihreää syöt?
En muutenkaan ymmärrä miks näissä ketjuissa pitää mollata.. Mulla on ollu mm. silmät liian kaukana toisistaan, tuima katse ja kuulema oon Johanna Tukiaisen näköinen :'(
Jaa, sit on En mä sitä pois ottais vaik mikä olisAlkuperäinen kirjoittaja Pieras:Samaa mieltä, olet todella kaunis mutta tuo rengas on naurettava!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:En ota!Alkuperäinen kirjoittaja juu:essie: ota nenärengas pois, se on häiritsevä ja ruma.
Mä näytän yli kuuskymppiseltä ja mun kulmakarvoissa on liikaa karvoja :wave: Että repikää siitäAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Minulla on iso nenä ja downin syndrooma.Alkuperäinen kirjoittaja Cappuccino:Mehän ollaan sitten kaikki kaunokaisia, kun tekin olette niin nättejä molemmat!
En muutenkaan ymmärrä miks näissä ketjuissa pitää mollata.. Mulla on ollu mm. silmät liian kaukana toisistaan, tuima katse ja kuulema oon Johanna Tukiaisen näköinen :'(
Alkuperäinen kirjoittaja lii:Aarrgh en ole ennen tajunnut että tää on tällainen teinihelvetti... MIten te ootte kaikki noin nuoria???
Pidä pintasAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Jaa, sit on En mä sitä pois ottais vaik mikä olisAlkuperäinen kirjoittaja Pieras:Samaa mieltä, olet todella kaunis mutta tuo rengas on naurettava!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:En ota!Alkuperäinen kirjoittaja juu:essie: ota nenärengas pois, se on häiritsevä ja ruma.
No mieti, ton laittaminen sattui ihan mielettömästi. Jos mä otan sen pois, ja alkaisinkin joskus katumaan niin mä en vois ottaa sitä takaisin kun tiedän miten paljon kipua siit tulisAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Pidä pintasAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Jaa, sit on En mä sitä pois ottais vaik mikä olisAlkuperäinen kirjoittaja Pieras:Samaa mieltä, olet todella kaunis mutta tuo rengas on naurettava!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:En ota!Alkuperäinen kirjoittaja juu:essie: ota nenärengas pois, se on häiritsevä ja ruma.