Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
hyviä uutisia kaikille. ei yhtään rumaa naamaa koko ketjussa B)
Kohta on :snotty:
miten niin, en mä aikonut laittaa lisää kuviani :eek:
No mutta kun mä aion :ashamed:
jos joku olis ruma niin luuletteko etten uskaltais sanoa ihan suoraan :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
hyviä uutisia kaikille. ei yhtään rumaa naamaa koko ketjussa B)
Kohta on :snotty:
miten niin, en mä aikonut laittaa lisää kuviani :eek:
No mutta kun mä aion :ashamed:
no siinä tapauksessa saamme jäädä ilman rumaa naamaa edelleenkin

:)

sana ruma ja sinä ETTE sovi yhteen mitenkään ! UGH, olen puhunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
hyviä uutisia kaikille. ei yhtään rumaa naamaa koko ketjussa B)
Kohta on :snotty:
miten niin, en mä aikonut laittaa lisää kuviani :eek:
No mutta kun mä aion :ashamed:
jos joku olis ruma niin luuletteko etten uskaltais sanoa ihan suoraan :snotty:
et, et ainakaan mulle B)
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Ihanat pisamat ja muutenkin ihana. Eikä siinä ole mitään vikaa, jos otsa on korkea. Se tekee suloisen näköiseksi.
Ei se varmaan kaikkia tee suloisen näköiseksi. Mutta toisaalta, se korkea otsa on olemassa joka tapauksessa, vaikka sen piilottaisikin otsahiuksilla. Meillä nyt vaan kulkee sellaiset suvussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Essie makee tukka! :p Tosi kivan värinen otsis.
No sen pitäis olla sininen :snotty:
Mut päätin et vaalennan sitä pohjaa joskus myöhemmin, en halua et mun hiukset menee pilalle vaalennuksen takia. Joskus sit saan siihen kunnon sinisen sävyn :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Ihanat pisamat ja muutenkin ihana. Eikä siinä ole mitään vikaa, jos otsa on korkea. Se tekee suloisen näköiseksi.
Ei se varmaan kaikkia tee suloisen näköiseksi. Mutta toisaalta, se korkea otsa on olemassa joka tapauksessa, vaikka sen piilottaisikin otsahiuksilla. Meillä nyt vaan kulkee sellaiset suvussa :D
Ainakin sä oot suloisen näköinen.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mä olen sillämielin liikenteessä kuvieni kanssa, että vastuu on itsellä tuli mitä tuli palautteena.Jos jonku mielestä kulmakarvani on päin hemmettiä niin olkoon.Ei hänen niitä tarvitse katsella ;) toisekseen tiedän itsekkin, että olen jo aika kulahtanut verrattuna täällä oleviin nuoriin kaunokaisiin :whistle:
Pääasia että kelpaan itselleni :D
Pidän kuvien katselusta ja tosi kiva, että niitä tänne laitellaan. =)
Peesi, ei minuakaan haittaa kun iteppähän sen kuvan tänne laitan. Ja en usko että kovin moni täältä ainakaan joutuu minua irl kattomaan eikä sinne profiiliinkaan näe ellei paina sitä nimimerkkiä. Tämä varoituksena! :attn:

Ja kiitos kun "lohdutatte" mut kyllä mie tiiän etten oo mikään kedon kaunein kukka,mut kukkiihan se perunakin, vai miten se nyt meni? :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mä olen sillämielin liikenteessä kuvieni kanssa, että vastuu on itsellä tuli mitä tuli palautteena.Jos jonku mielestä kulmakarvani on päin hemmettiä niin olkoon.Ei hänen niitä tarvitse katsella ;) toisekseen tiedän itsekkin, että olen jo aika kulahtanut verrattuna täällä oleviin nuoriin kaunokaisiin :whistle:
Pääasia että kelpaan itselleni :D
Pidän kuvien katselusta ja tosi kiva, että niitä tänne laitellaan. =)
Peesi, ei minuakaan haittaa kun iteppähän sen kuvan tänne laitan. Ja en usko että kovin moni täältä ainakaan joutuu minua irl kattomaan eikä sinne profiiliinkaan näe ellei paina sitä nimimerkkiä. Tämä varoituksena! :attn:

Ja kiitos kun "lohdutatte" mut kyllä mie tiiän etten oo mikään kedon kaunein kukka,mut kukkiihan se perunakin, vai miten se nyt meni? :D
Ehkä toiset vaan helpommin näkee sussa sen kaiken mikä on kaunista :) Siis helpommin kuin sinä itse. Mun mielestä sä et ole yhtään perunan näköinen :D (Asiayhteydestä irrotettuna ehkä vähän kökkö kohteliaisuus :xmas: )

Ja IceRoyal, niin kuin oon ennekin sanonut, niin sä olet kyllä niin näyttävä ja upea! Ja se, että kelpaat itselles näkyy kyllä hyvin päälle päinkin :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mä olen sillämielin liikenteessä kuvieni kanssa, että vastuu on itsellä tuli mitä tuli palautteena.Jos jonku mielestä kulmakarvani on päin hemmettiä niin olkoon.Ei hänen niitä tarvitse katsella ;) toisekseen tiedän itsekkin, että olen jo aika kulahtanut verrattuna täällä oleviin nuoriin kaunokaisiin :whistle:
Pääasia että kelpaan itselleni :D
Pidän kuvien katselusta ja tosi kiva, että niitä tänne laitellaan. =)
Peesi, ei minuakaan haittaa kun iteppähän sen kuvan tänne laitan. Ja en usko että kovin moni täältä ainakaan joutuu minua irl kattomaan eikä sinne profiiliinkaan näe ellei paina sitä nimimerkkiä. Tämä varoituksena! :attn:

Ja kiitos kun "lohdutatte" mut kyllä mie tiiän etten oo mikään kedon kaunein kukka,mut kukkiihan se perunakin, vai miten se nyt meni? :D
Älä oikeasti ittees tolleen vähättele. Sun naama on kunnossa ja sulla on hyvä sydän. Ja sulla muuten on ihanat huulet. Ja Ice royal on kanssa ihana. Leijona. :heart:

Täällä nyt vaan jotkut hölmöt harmaat purkaa omaa oloansa. Lääkkeet heillä ottamatta. :p
 

Yhteistyössä