Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Helgalla ihana ilme.. :)

ja Ankan kuva oli myös ihana, pirteä.. :)

Joopajoo:lle..

Mä en tietääkseni oo kovin tunnettu täälä, uusi kerta olen, mutta kyllä niitä kehuja on mullekin herunut joskus ainakin ja niitä vähän vähemmän kehumisiakin pari.. ;)
:) täällä kehutaan kyllä ihan tavanomaisen näköisiä(hyvä sekin) vaikka nyt en sinua tarkoita tällä kommentilla.Sä olet ihanan pirteä.Juuri tarkoitin sitä että muutama vallan kaunis nainen on ollut esillä ja he eivät saa kehuja keneltäkään.Olen huomannut aikaisemminkin saman.Omaa kuvaani en tahdo laittaa koska pelkään että alkaa se kulmakarvoista,nenästä,silmistä arvosteleminen niin kuin on nähty vaikka ihminen olisi kuinka nätti.
no voitko mainita ne kauniit naiset joita ei ole mitenkään noteerattu
 
Mä olen sillämielin liikenteessä kuvieni kanssa, että vastuu on itsellä tuli mitä tuli palautteena.Jos jonku mielestä kulmakarvani on päin hemmettiä niin olkoon.Ei hänen niitä tarvitse katsella ;) toisekseen tiedän itsekkin, että olen jo aika kulahtanut verrattuna täällä oleviin nuoriin kaunokaisiin :whistle:
Pääasia että kelpaan itselleni :D
Pidän kuvien katselusta ja tosi kiva, että niitä tänne laitellaan. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
sama meno jatkuu täälläkin.Kauniita naisia on muitakin kuin Turkilmas,nefernefernefer ja pootypeppi mutta aina nämä samat saa kehuja kun ovat vaan muutenkin suosittuja.Tässäkin ketjussa oli muutama UPEA nainen mutta ei kehuja tule kun ovat tuntemattomampia.Kysyn vielä,en pahalla,että mikä turkilmaksesta tekee jumalaisen kauniin?On ihan nätti mutta mä en vaan ymmärrä sitä hehkutusta.Ihan kiva jos onkin joiden mielestä kaunis mutta onko hänestä muuta kuvaa edes näkynyt kuin eräs n.10vuotta sitten otettu(en tiiä mikä aika)mutta vanhaa kuvaansa esittelee vaan.
Tutut kehuu tuttuja. Ellet sattunut huomaamaan niin kehuja antavat on myöskin aina ne samat ;) Ei tämä nyt niin vakavaa ole. Antaa toisten laittaa kuvia ja toisten kehua.
niinhän se taitaa olla kyllä mutta naurettavaa kun tosissaan on hirmu kauniitakin tässä ketjussa niin esimerkiksi nämä kauniiksi kehutut eivät itse missään hinnassa tituleeraa muita kauniita.Kateuskohan puhuu.Kehuvat kyllä toisiaan ristiin rastiin mutta ei voi mitään.kehukoot ;)
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH ? Kyllä mun mielestä ainakin Booty ja Nefernefernefer ovat antaneet usein positiivista palautetta toisten ulkonäöstä, vieraammillekin
sinä kyllä löydät kaikista jotain positiivista ja se on hienoa!!Se on sitten luultavimmin mennyt minun silmieni ohitse jos ovat kehuneet
helppohan se on löytää kun jokaisessa on jotain kaunista, rumuutta on vain ihmisten mielessä ja joissakin teoissa.
Ja toisaalta mä katselen kaikkien kuvia myös "sunnuntai-maalarin" silmillä, kiinnitän tosi paljon huomiota myös ilmeisiin... on täällä muutamakin sellainen joille olen sanonutkin että lainaisin mielelläni heidän kasvojaan, mm. satukirjan kuvitukseen, joka on siis vielä vasta luonnos-asteella, ei lähelläkään vamis
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mä olen sillämielin liikenteessä kuvieni kanssa, että vastuu on itsellä tuli mitä tuli palautteena.Jos jonku mielestä kulmakarvani on päin hemmettiä niin olkoon.Ei hänen niitä tarvitse katsella ;) toisekseen tiedän itsekkin, että olen jo aika kulahtanut verrattuna täällä oleviin nuoriin kaunokaisiin :whistle:
Pääasia että kelpaan itselleni :D
Pidän kuvien katselusta ja tosi kiva, että niitä tänne laitellaan. =)
heheh, ainakin veit jalat alta ja sanat suusta minun pian 17-vuotiaalta poikapuoleltani, kun sattui näkemään sun kuvasi näytöllä, hän oli kerrassaan hurmaantunut :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ja se yks harmaa jonka mielestä miun naaman takia ei voi hiuksiinkaan mitään ehdottaa, niin minkäs mie naamalleni voin..kuule vaihtasin jos voisin :/ :xmas:
Eihän sun kasvoissa ole mitään vikaa :eek: Kaunis suu, ja kauniit silmät. Mä en osaa hiuksista mitään sanoa, kun en omaa tukkaanikaan osaa laittaa :LOL: :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Anteeksi kun en ole jaksanut oikein kehua ketään. En ole oikeesti ees paljoo seurannut tätä ketjua. Joskus kun olen kehunut kaikkia mahdollisia, mulle on sanottu, etä se on kehun kalastelua. Ja kun toi harmaa väitti, että mua aina kehutaan, niin ei se silleen ole. Ei läheskään aina kehuta, vaan useimmiten en saa mitään kommenttia, mikä on ihan ok sekin.

Täälä on nyt aika lyttäysmeininki ollut näköjään muutenkin. :/ Ja Ihana Valo, olet ihan suotta epävarma. Sulla on hyvät ja nätit kasvot ja voit laittaa tukkasi ihan sillätavalla, ku ittees miellyttää. :) Koska olet ihana.
 
Hhmmph
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäkukka:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6306486.jpg
Perhoinen84???ootko niccis vaihtanut?
samaa katoin
ja kuva hävisikin samantien
: )Minäkin kerkesin nähdä.Perhonen oli joskus kuvaketjuissa ja nyt pitänyt matalampaa profiilia.Onko tehnyt uuden tunnuksen vai palstaileeko nykyisin eri nimimerkeillä harmaana?Tunnusta: )
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Siinä on teille kesäNAAMA.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6306502.jpg

Kaikille, jotka ystävällisesti haluavat kertoa että minulla on korkea otsa ja siksi kannattaisi leikkauttaa otsis: minulla on jo otsatukka, mutta en jaksa suoristaa sitä jos ei tarvitse edes yrittää :D
Ihanat pisamat ja muutenkin ihana. Eikä siinä ole mitään vikaa, jos otsa on korkea. Se tekee suloisen näköiseksi.
 

Yhteistyössä