Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
sorry, mutta oli ihan pakko, kauhu kuva viime kesältä, istun auringon paisteessa, ja siltä näyttääkin
Mulle tuli mielleyhtymä1800-luvulta, tuosta ilmeestäsi. Aateliskartanon puutarha, sinulla vaaleanbeige puku ja hiukset nutturalla, sievä hattu päässäsi, katsomassa tuolla ilmeellä ujosti alaviistoon, kun salaa rakastamasi nuori aatelismies kävelee ohi. Ai miten niin olen lukenut liikaa hömppäromantiikkaa? :LOL: :LOL:
ihan hauska mielleyhtymä...ja minähän olen oikeastikin ujo :)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
sorry, mutta oli ihan pakko, kauhu kuva viime kesältä, istun auringon paisteessa, ja siltä näyttääkin
Mulle tuli mielleyhtymä1800-luvulta, tuosta ilmeestäsi. Aateliskartanon puutarha, sinulla vaaleanbeige puku ja hiukset nutturalla, sievä hattu päässäsi, katsomassa tuolla ilmeellä ujosti alaviistoon, kun salaa rakastamasi nuori aatelismies kävelee ohi. Ai miten niin olen lukenut liikaa hömppäromantiikkaa? :LOL: :LOL:
ihan hauska mielleyhtymä...ja minähän olen oikeastikin ujo :)
Oletko? Niin mäkin. NOT. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
sorry, mutta oli ihan pakko, kauhu kuva viime kesältä, istun auringon paisteessa, ja siltä näyttääkin
Mulle tuli mielleyhtymä1800-luvulta, tuosta ilmeestäsi. Aateliskartanon puutarha, sinulla vaaleanbeige puku ja hiukset nutturalla, sievä hattu päässäsi, katsomassa tuolla ilmeellä ujosti alaviistoon, kun salaa rakastamasi nuori aatelismies kävelee ohi. Ai miten niin olen lukenut liikaa hömppäromantiikkaa? :LOL: :LOL:
ihan hauska mielleyhtymä...ja minähän olen oikeastikin ujo :)
Oletko? Niin mäkin. NOT. :LOL:
olenhan minä, mitä enemmän ihmisiä paikalla sen varmemmin olen hiljakseen jossain sivussa...
ajatus jostain isosta plussalais-tapaamisesta on melkein pelottava, mieluummin tapaan 1-2 uutta ihmistä kerrallaan

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja likka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :
En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta :(
sori lode oon samaa mieltä..en näe sinussa yhtikäs mitään kaunista et ei kannata luulla liikoja!.
Jestas mitä kommentteja, mahtaako teillä olla varaa arvostella kenenkään ulkonäköä. Minä en kyllä kuvaani laittaisi tänne kun tiedän, että saisin just tuollaista palautetta. Tiedän, etten ole minkään näköinen enkä todellakaan luule liikoja, sen verran voin kertoa :D Eikä täällä kukaan muu ole ruma kuin tuollaisten kommenttien heittäjät...

 
vaikka henk.koht en voi kyllä pahemmin valittaa...siitä on tullut palautetta että kuviani on liian paljon ollut ketjuissa, mutta suoranaisesti rumaksi ei kai kukaan ole sanonut (vielä ), tavallisen ja vanhan näköiseksi (jota olenkin) kylläkin
 
Onko sillä sitten mitään merkitystä kenen kuvia se ketju on täysi? Musta on ainakin mielenkiintoista nähdä miltä muut näyttävät, jotenkin osaa paremmin mieltää kenen kanssa juttelee. Jokainen myös osaa lukea ketjun otsikon ja päättää siinä vaiheessa haluaako nähdä toisten kuvia vai ei. Ei kait sillä kappalemäärällä ole väliä? Hienoahan se on nähdä muista monia kuvia, muutenkin kyllä tykkään katella kotonakin vanhoja valokuvia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
vaikka henk.koht en voi kyllä pahemmin valittaa...siitä on tullut palautetta että kuviani on liian paljon ollut ketjuissa, mutta suoranaisesti rumaksi ei kai kukaan ole sanonut (vielä ), tavallisen ja vanhan näköiseksi (jota olenkin) kylläkin
Tuossa palstan tyrkky ketjussa meitä kahta sanottiin rupsahtaneiksi.... :saint:
 
joopajoo
sama meno jatkuu täälläkin.Kauniita naisia on muitakin kuin Turkilmas,nefernefernefer ja pootypeppi mutta aina nämä samat saa kehuja kun ovat vaan muutenkin suosittuja.Tässäkin ketjussa oli muutama UPEA nainen mutta ei kehuja tule kun ovat tuntemattomampia.Kysyn vielä,en pahalla,että mikä turkilmaksesta tekee jumalaisen kauniin?On ihan nätti mutta mä en vaan ymmärrä sitä hehkutusta.Ihan kiva jos onkin joiden mielestä kaunis mutta onko hänestä muuta kuvaa edes näkynyt kuin eräs n.10vuotta sitten otettu(en tiiä mikä aika)mutta vanhaa kuvaansa esittelee vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
vaikka henk.koht en voi kyllä pahemmin valittaa...siitä on tullut palautetta että kuviani on liian paljon ollut ketjuissa, mutta suoranaisesti rumaksi ei kai kukaan ole sanonut (vielä ), tavallisen ja vanhan näköiseksi (jota olenkin) kylläkin
Tuossa palstan tyrkky ketjussa meitä kahta sanottiin rupsahtaneiksi.... :saint:
no eikös se rupsahtaneisuus ole vähän sama kuin olla vanhan näköinen :D :D
eli se kyllä sopii kuvaamaan MINUA :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
vaikka henk.koht en voi kyllä pahemmin valittaa...siitä on tullut palautetta että kuviani on liian paljon ollut ketjuissa, mutta suoranaisesti rumaksi ei kai kukaan ole sanonut (vielä ), tavallisen ja vanhan näköiseksi (jota olenkin) kylläkin
Tuossa palstan tyrkky ketjussa meitä kahta sanottiin rupsahtaneiksi.... :saint:
no eikös se rupsahtaneisuus ole vähän sama kuin olla vanhan näköinen :D :D
eli se kyllä sopii kuvaamaan MINUA :LOL:
Tätä se on, mikään ei ole koskaan hyvä....ensin sanotaan, että pitää hyväksyä oma ikä ja sitten kun hyväksyy niin onkin rupahtanut :eek: ei jymmärrä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
sama meno jatkuu täälläkin.Kauniita naisia on muitakin kuin Turkilmas,nefernefernefer ja pootypeppi mutta aina nämä samat saa kehuja kun ovat vaan muutenkin suosittuja.Tässäkin ketjussa oli muutama UPEA nainen mutta ei kehuja tule kun ovat tuntemattomampia.Kysyn vielä,en pahalla,että mikä turkilmaksesta tekee jumalaisen kauniin?On ihan nätti mutta mä en vaan ymmärrä sitä hehkutusta.Ihan kiva jos onkin joiden mielestä kaunis mutta onko hänestä muuta kuvaa edes näkynyt kuin eräs n.10vuotta sitten otettu(en tiiä mikä aika)mutta vanhaa kuvaansa esittelee vaan.
no mulla on kyllä yleensä tapana sanoa kaikille, joiden kuvat siis näen (aina ei ehdi pitkiä ketjuja selata kokonaan) ja jotka ovat mielestäni nättejä/kauniita/suloisia mielipiteeni vaikka olisi joku vieraampikin.

Ja mitä tulee Turkilmakseen niin eihän tästä kauaa ole kun on laittoi itsestään uusia kuvia-
 
ds
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
sama meno jatkuu täälläkin.Kauniita naisia on muitakin kuin Turkilmas,nefernefernefer ja pootypeppi mutta aina nämä samat saa kehuja kun ovat vaan muutenkin suosittuja.Tässäkin ketjussa oli muutama UPEA nainen mutta ei kehuja tule kun ovat tuntemattomampia.Kysyn vielä,en pahalla,että mikä turkilmaksesta tekee jumalaisen kauniin?On ihan nätti mutta mä en vaan ymmärrä sitä hehkutusta.Ihan kiva jos onkin joiden mielestä kaunis mutta onko hänestä muuta kuvaa edes näkynyt kuin eräs n.10vuotta sitten otettu(en tiiä mikä aika)mutta vanhaa kuvaansa esittelee vaan.
Tutut kehuu tuttuja. Ellet sattunut huomaamaan niin kehuja antavat on myöskin aina ne samat ;) Ei tämä nyt niin vakavaa ole. Antaa toisten laittaa kuvia ja toisten kehua.
 
She-na THE STRANGER
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
:p :p :p :p :heart: :hug:

Miullahan muuten ois siun tuore kesänaamakuva, mutta en ole vieläkään saanu asennettua sitä uuden kameran ohjelmaa koneelle, koska saan "uuden" koneen kohta niin asennan sen sitten siihen...
Mullaki on sun kesänaama! :heart: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
vaikka henk.koht en voi kyllä pahemmin valittaa...siitä on tullut palautetta että kuviani on liian paljon ollut ketjuissa, mutta suoranaisesti rumaksi ei kai kukaan ole sanonut (vielä ), tavallisen ja vanhan näköiseksi (jota olenkin) kylläkin
Tuossa palstan tyrkky ketjussa meitä kahta sanottiin rupsahtaneiksi.... :saint:
no eikös se rupsahtaneisuus ole vähän sama kuin olla vanhan näköinen :D :D
eli se kyllä sopii kuvaamaan MINUA :LOL:
Tätä se on, mikään ei ole koskaan hyvä....ensin sanotaan, että pitää hyväksyä oma ikä ja sitten kun hyväksyy niin onkin rupahtanut :eek: ei jymmärrä....
en mä tiedä olenko hyväksynyt ikäni B)
mutta sanotaan niin ettei mua vaivaa jos joku vanhaksi/rupsahtaneeksi sanookin, sillä harvempi varmaan liki 50 vuotiaana on mikään tyttönen enää, kyllähän se ikä näkyy, ei sitä käy kiistäminen.
Ja toisaalta kun IRL saan lähes poikkeuksetta päinvastaista palautetta, eli että näytän nuoremmalta kuin olen (yleensä arvaus menee 6-8 vuotta pieleen alaspäin) niin eipä sen väliä jos joku kuvan perusteella sanoo rupsahtaneeksi =)
 

Yhteistyössä