Uskalla vaanAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Meinasin jo laittaa, mut en taida uskaltaa. Niin paljon nätempejä täällä
Uskalla vaanAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Meinasin jo laittaa, mut en taida uskaltaa. Niin paljon nätempejä täällä
sori, voitin, parempi toi nuori kuitenki :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mua taas luullaan kolmekymppiseks :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:yleensä mua luullaan 15 vuotiaaks... oon 160 pitkä
No äläpä Mut kato se on tää tumma tukka mikä sen tekeeAlkuperäinen kirjoittaja rokrok:sori, voitin, parempi toi nuori kuitenki :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mua taas luullaan kolmekymppiseks :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:yleensä mua luullaan 15 vuotiaaks... oon 160 pitkä
Joops Pitää huomen kuvaillaAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Essie: Kyllä varmaan, mutta luonnonvalossa Aika päheetä. Mulla ollut vaalea tukka, mutta edestä ja sivuilta villi liila :xmas:
mietein jo päivällä et miltä näytät, ku luin sen sun rypäleitä perseestä jutun (hilarius)Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Meinasin jo laittaa, mut en taida uskaltaa. Niin paljon nätempejä täällä
AijaaAlkuperäinen kirjoittaja rokrok:mietein jo päivällä et miltä näytät, ku luin sen sun rypäleitä perseestä jutun (hilarius)Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Meinasin jo laittaa, mut en taida uskaltaa. Niin paljon nätempejä täällä
kyl, ja sun huomist tukkaas odotellesAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No äläpä Mut kato se on tää tumma tukka mikä sen tekeeAlkuperäinen kirjoittaja rokrok:sori, voitin, parempi toi nuori kuitenki :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mua taas luullaan kolmekymppiseks :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:yleensä mua luullaan 15 vuotiaaks... oon 160 pitkä
Mäkin harkitsin liilaa, mutta toi sininen voittiAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Essie: Kyllä varmaan, mutta luonnonvalossa Aika päheetä. Mulla ollut vaalea tukka, mutta edestä ja sivuilta villi liila :xmas:
Et mitään!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs muutoksia mä tekisin?ehdotuksia....
jottan miel tekisAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Et mitään!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs muutoksia mä tekisin?ehdotuksia....
haluun kans pitkän tukan, nättiAlkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
miltä sää näytät?? =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jottan miel tekisAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Et mitään!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs muutoksia mä tekisin?ehdotuksia....
täsä ketjus se kuva jossan on...Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:miltä sää näytät?? =)
just meinasin sanoa et sulla on kulmat väärinpäin :/Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Kulmat sulla on ainakin päin prinkkalaa piirretty sori.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Mitäs suosittelisitte minulle =) vois vaikka vaihtaa tyyliä totaalisesti..
http://www.aijaa.com/v.php?i=6300779.jpg
Tukkaa lyhentäisin.
Pistäkää omat naamanne tänne ennen kuin huutelette mitään. Ilkeitä ainakin olette, kauneuttakin rohkenen epäillä, varsinkaan sisäistä. Sisäisesti kauniilla ei ole tarvetta sanoa ketään rumaksi, edes nimettömänä netissä.Alkuperäinen kirjoittaja likka:sori lode oon samaa mieltä..en näe sinussa yhtikäs mitään kaunista et ei kannata luulla liikoja!.Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta
Mulle tuli mielleyhtymä1800-luvulta, tuosta ilmeestäsi. Aateliskartanon puutarha, sinulla vaaleanbeige puku ja hiukset nutturalla, sievä hattu päässäsi, katsomassa tuolla ilmeellä ujosti alaviistoon, kun salaa rakastamasi nuori aatelismies kävelee ohi. Ai miten niin olen lukenut liikaa hömppäromantiikkaa?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
juuri näin !Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Pistäkää omat naamanne tänne ennen kuin huutelette mitään. Ilkeitä ainakin olette, kauneuttakin rohkenen epäillä, varsinkaan sisäistä. Sisäisesti kauniilla ei ole tarvetta sanoa ketään rumaksi, edes nimettömänä netissä.Alkuperäinen kirjoittaja likka:sori lode oon samaa mieltä..en näe sinussa yhtikäs mitään kaunista et ei kannata luulla liikoja!.Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta