Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
yleensä mua luullaan 15 vuotiaaks... oon 160 pitkä :D:D
Mua taas luullaan kolmekymppiseks :snotty:
sori, voitin, parempi toi nuori kuitenki :p :hug: :D
No äläpä :D Mut kato se on tää tumma tukka mikä sen tekee :whistle:
;) kyl, ja sun huomist tukkaas odotelles :)
 
O,ou
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mitäs suosittelisitte minulle =) vois vaikka vaihtaa tyyliä totaalisesti..

http://www.aijaa.com/v.php?i=6300779.jpg
Kulmat sulla on ainakin päin prinkkalaa piirretty:( sori.

Tukkaa lyhentäisin.
just meinasin sanoa et sulla on kulmat väärinpäin :/
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja likka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :
En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta :(
sori lode oon samaa mieltä..en näe sinussa yhtikäs mitään kaunista et ei kannata luulla liikoja!.
Pistäkää omat naamanne tänne ennen kuin huutelette mitään. Ilkeitä ainakin olette, kauneuttakin rohkenen epäillä, varsinkaan sisäistä. Sisäisesti kauniilla ei ole tarvetta sanoa ketään rumaksi, edes nimettömänä netissä.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
sorry, mutta oli ihan pakko, kauhu kuva viime kesältä, istun auringon paisteessa, ja siltä näyttääkin
Mulle tuli mielleyhtymä1800-luvulta, tuosta ilmeestäsi. Aateliskartanon puutarha, sinulla vaaleanbeige puku ja hiukset nutturalla, sievä hattu päässäsi, katsomassa tuolla ilmeellä ujosti alaviistoon, kun salaa rakastamasi nuori aatelismies kävelee ohi. Ai miten niin olen lukenut liikaa hömppäromantiikkaa? :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja likka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :
En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta :(
sori lode oon samaa mieltä..en näe sinussa yhtikäs mitään kaunista et ei kannata luulla liikoja!.
Pistäkää omat naamanne tänne ennen kuin huutelette mitään. Ilkeitä ainakin olette, kauneuttakin rohkenen epäillä, varsinkaan sisäistä. Sisäisesti kauniilla ei ole tarvetta sanoa ketään rumaksi, edes nimettömänä netissä.
juuri näin !
 

Yhteistyössä