Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vitsi ootte nuoria ja nättejä ja ennenkaikkea ROHKEITA, kun laitatte kuvianne tänne...mie en uskaltais..
Ei oo viel kauheuksii tapahtunut, paitsi, et joku on sanonut downin näköiseksi, mutta eipä sekään niin kauheeta olis. :D Ja joku setä on joskus ihastunut, mutta ei sekään ole häirinnyt elämää sen kummemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vitsi ootte nuoria ja nättejä ja ennenkaikkea ROHKEITA, kun laitatte kuvianne tänne...mie en uskaltais..
Ei oo viel kauheuksii tapahtunut, paitsi, et joku on sanonut downin näköiseksi, mutta eipä sekään niin kauheeta olis. :D Ja joku setä on joskus ihastunut, mutta ei sekään ole häirinnyt elämää sen kummemmin.
No, jos joku on sanonut Downin näköiseksi niin näkisin sen vain kehuna, niin ne kauneusihanteet muuttu, mun nuorempi lapsi pieni down-poika ja kauniimapaa poikaa en ole maailmassa nähnyt

:D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vitsi ootte nuoria ja nättejä ja ennenkaikkea ROHKEITA, kun laitatte kuvianne tänne...mie en uskaltais..
Ei oo viel kauheuksii tapahtunut, paitsi, et joku on sanonut downin näköiseksi, mutta eipä sekään niin kauheeta olis. :D Ja joku setä on joskus ihastunut, mutta ei sekään ole häirinnyt elämää sen kummemmin.
No, jos joku on sanonut Downin näköiseksi niin näkisin sen vain kehuna, niin ne kauneusihanteet muuttu, mun nuorempi lapsi pieni down-poika ja kauniimapaa poikaa en ole maailmassa nähnyt

:D
Uskon. Ja mäkin muuten tykkään semmoisista piirteistä. se vaan, että yleensä semmoset kommentit on tarkoitetty ilkeiksi. Lähinnä naurattaa, että joku on niin höhlä, että tulee kyselemään, että hei mikäs sun diagnoosi on...
:D :D

Ja hei, vähänkös sä ootkin nätti, kun kurkkasin sun profiilia!
 
onnistuin jo kerran
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja onnistuin jo kerran:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja onnistuin jo kerran:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6307990.jpg

On tämä täällä jo ollut joten ei ole uusi ;) Saa ehdottaa uutta hiustyyliä :wave: :D
Kaunis luusto sulla on.

Hiustyyliin en osaa mitään sanoa, oon tosi huono arvioimaan mikä sopii kellekin :/
En mä itsekään tiedä :D Mutta tällä mennään, ei se ole niin tarkkaa ;) Ja kiitos.. kai... mä en oikein tiedä mitä toi luusto meinaa, mutta joku on joskus aikaisemminkin sanonut samaa :/ :D
kaunis luusto meinaa, että sulla on korkeat poskipäät ja hieno leuka. Kaikki on sun kasvoissa oikeilla kohdillaan.
Kiitos :ashamed: Mä oon ajatellut et se on semmonen mitä sanotaan jos ei keksitä mitään muutakaan :D Sä oot tainnut aikaisemminkin niin ystävällisesti kommentoida mun kuvaa. Kiitos kauniista sanoista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mä olen sillämielin liikenteessä kuvieni kanssa, että vastuu on itsellä tuli mitä tuli palautteena.Jos jonku mielestä kulmakarvani on päin hemmettiä niin olkoon.Ei hänen niitä tarvitse katsella ;) toisekseen tiedän itsekkin, että olen jo aika kulahtanut verrattuna täällä oleviin nuoriin kaunokaisiin :whistle:
Pääasia että kelpaan itselleni :D
Pidän kuvien katselusta ja tosi kiva, että niitä tänne laitellaan. =)
heheh, ainakin veit jalat alta ja sanat suusta minun pian 17-vuotiaalta poikapuoleltani, kun sattui näkemään sun kuvasi näytöllä, hän oli kerrassaan hurmaantunut :D
:D voi,oikein hurmaantunut.. :heart: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnistuin jo kerran:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6307990.jpg

On tämä täällä jo ollut joten ei ole uusi ;) Saa ehdottaa uutta hiustyyliä :wave: :D
Tästä kuvasta mulle tulee mieleen tämä: http://media.photobucket.com/image/jennifer%20garner/t-raider26/jennifer-garner.jpg

Yhta hyvännäköisiä molemmat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk harmaana:
IceRoyal näyttää ihan siltä Idols kilpailijalta joku vuosi takaperin

Ibi love vai mikä lie, kuitenki se melko sekotapaus :D
:LOL: että Ibin ja Gibsonin sekoitus :D
milä sivulla se kuva on, ei tollasta sekotusta olekkaan :wave:
Kuvani taitaa olla jossain siellä alkupäässä..oisko 4,5 sivu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk harmaana:
IceRoyal näyttää ihan siltä Idols kilpailijalta joku vuosi takaperin

Ibi love vai mikä lie, kuitenki se melko sekotapaus :D
:LOL: että Ibin ja Gibsonin sekoitus :D
milä sivulla se kuva on, ei tollasta sekotusta olekkaan :wave:
Kuvani taitaa olla jossain siellä alkupäässä..oisko 4,5 sivu :D
käynti optikolla yleensä auttaa sumentuneeseen näkökenttään.
ihan kiva pää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk harmaana:
IceRoyal näyttää ihan siltä Idols kilpailijalta joku vuosi takaperin

Ibi love vai mikä lie, kuitenki se melko sekotapaus :D
:LOL: että Ibin ja Gibsonin sekoitus :D
milä sivulla se kuva on, ei tollasta sekotusta olekkaan :wave:
Kuvani taitaa olla jossain siellä alkupäässä..oisko 4,5 sivu :D
käynti optikolla yleensä auttaa sumentuneeseen näkökenttään.
ihan kiva pää :p
Kiitos, :p lait sääki se pää jo pöydältä päähän niin ei tarvi olla päätön!!
 
Mä olen tän joskus ennenkin maininnut että mielestäni ei pidä paikkaansa väittämä että äidit ei huolehdi itsestään kun saa lapsen ja ollaan niin kulahtaneita ja tätimäisen näköisiä, viim. tämä ketju todistaa väitteen vääräksi. =) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Mä olen tän joskus ennenkin maininnut että mielestäni ei pidä paikkaansa väittämä että äidit ei huolehdi itsestään kun saa lapsen ja ollaan niin kulahtaneita ja tätimäisen näköisiä, viim. tämä ketju todistaa väitteen vääräksi. =) :flower:
No omasta puolestani voin kyllä sanoa et tuo laittautuminen jää vähän vähäselle.. :D Tarviskin ottaa sellanen kuva kun ei oo itelle tehny mitää.. :p

Tosin hiukset harjattuna (hyväkuntoisina), siistit vaatteet päällä ihminen näyttää musta hyvältä, ei tarvii pakkelia näyttääkseen, joskus jopa meikki "rumentaa" ihmistä. Se yleisilme mun mielestä kertoo jaksaako itsestä pitää huolta, ymmärrän ettei joka aamu jaksa föönailla tukkaa, laittaa meikkiä jne. muta kyllä ne hiukset voi harjata ja laittaa puhtaat siistit vaatteet ku lähtee johonkin. Se ei vaadi aikaa..
 

Yhteistyössä