Mites lauantai mennyt? Mitä ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kärsinyt päänsärystä siitä lähtien kun heräsin pieleenmenneen yön jälkeen joskus iltapäivällä. Lapset on nyt mummolassa. Itkettää ja kaikki paska pyrkii päähän jopa niin että tunnen taas kerran vihaa exääni kohtaan vaikka erosta on jo vuosia. Surkuttelen ja haukun itseäni. Juu, ei tämä näin pitänyt mennä. Olisi paljon hommia tehtävänä mutta mitään en saa aikaiseksi :(

[QUOTE="vieras";27370414]Kärsinyt päänsärystä siitä lähtien kun heräsin pieleenmenneen yön jälkeen joskus iltapäivällä. Lapset on nyt mummolassa. Itkettää ja kaikki paska pyrkii päähän jopa niin että tunnen taas kerran vihaa exääni kohtaan vaikka erosta on jo vuosia. Surkuttelen ja haukun itseäni. Juu, ei tämä näin pitänyt mennä. Olisi paljon hommia tehtävänä mutta mitään en saa aikaiseksi :([/QUOTE]

No nyt unohdat exän ja katse eteenpäin! Surkuttelu ja itsensä mollaaminen ei auta mitään. Sä olet hyvä, sä kelpaat! Kunnon itku auttaa välillä mut siihen surkeuteen ei pidä jämähtää! Kirjota vaikka paperille kaikki paska mitä tunnet exääsi kohtaan ja muutenkin, sit poltat paperin ja annat sen tunteen mennä ja keskityt tykkäämään itsestäsi. :hug:

No nyt unohdat exän ja katse eteenpäin! Surkuttelu ja itsensä mollaaminen ei auta mitään. Sä olet hyvä, sä kelpaat! Kunnon itku auttaa välillä mut siihen surkeuteen ei pidä jämähtää! Kirjota vaikka paperille kaikki paska mitä tunnet exääsi kohtaan ja muutenkin, sit poltat paperin ja annat sen tunteen mennä ja keskityt tykkäämään itsestäsi. :hug:

Mitäs jos aika kultaa muistoja ja märehtii siinä hyvässä...? :saint:

Aamulla nukuin aika pitkään, sit kävin kaupoilla. Ruokakaupassa kävin ja yhdessä vaatekaupassa hakemassa toiselle lapselle toiveenmukaisen vaatteen sieltä. Sit ruokaa ja ruoan jälkeen vein toisen lapseni kaverinsa luokse leikkimään. Sitten kotiin ja vähän puuhailtiin sen kotiin jääneen lapsen kanssa. Sit haettiin kyläluuta takas kotiin ja taas syötiin. Sit komensin lapset ulos keskenään leikkimään ja sillä välin imuroin. Sit tuli mies kotiin ja vähän jutusteltiin yms. Sit kävin lenkillä ja katsoin Dancen. Lapset leikkii keskenään leluilla leikkihuoneessa tällä hetkellä ja mies ottaa tirsoja sängynpohjalla.

Pesulle kohta pihasaunaan..
Täällä väliaikaisoloissa on ankeet olot. wcnä ämpäri, ei vettä, pyykkivuori kasvaa päivä päivältä. Netti kännykässä ainoa ilo. en tiedä kauanko jaksan, uutta kotia ei vaan löydy.

Tänään olen muistellut todennäköisesti pian kuolevaa ystävää (jätimme hyvästit eilen) mieheni kanssa. Sitten piti lähteä sukulaisiin, mutta onneksi pääsin sieltä ajoissa kotiin. Mieheni lähti metsästysreissulle, minä laitoin taaperon nukkumaan ja keitin teetä. Olen valvonut nyt 40 tuntia putkeen, eikä nukuta yhtään. Tiedän, että tämänhetkiset rytmihäiriöt kertovat unenpuutteesta, pitäisi mennä nukkumaan, mutta en malta. Siksi olen valvonut, kun olen sitä ystävää hyvästellyt (asuu todella kaukana, matkoihin meni aikaa).

Aamulla tuunailin sohvaa. Olin sopinut hakevani huutisostokseni klo 15 ja koska aikaa oli yllinkyllin, soitin yhdelle palstalaiselle ja käytin ensin Itiksessä, sitten hakemassa mun huutisostokseni, sen jälkeen Ruoholahteen K-rautaan ja sieltä keskustaan ja Vltavaan syömään. Kotiin ja nyt en ole tehnytkään muuta kuin palstaillut ja lörpötellyt esikoisen kanssa Skypessä.

Siivousta,kaupassa käyntiä,ruuan laittoa,muksun kans pihalla puoltoista tuntia,saunailta. Siinähän tämä päivä.Huomenna pyykin pesua ja ehkä kyläilyä.Maanantaina heti aamusta töihin.

lasten kanssa päivä, mies töissä, kävimme kaupoilla, löysin kengät itselleni!, miehen kotiuduttua kävin lenkillä koiran kanssa, iltatoimet ja nyt telkun ääreen. kiva päivä kaikenkaikkiaan.

Ulkoiltu ja leikitty tyttären kanssa. Sain hetken huilata ulkoilun jälkeen kun, mies intoutu pelleilemään tyttären kanssa :). Saunottiin tyttären kanssa ja nautittiin loppu ilta, rauhallista pötköttelyä sylikkäin sohvannurkassa ja naureskelua hölmöille jutuille ja ilmeille :D. Mies lähti yheksän pintaan kaverisa luo (miehen kaveri haki miehen pihalta) lähtivät vetämään kalsarikännit miehen kaverille. Nyt nollaan päätä tässä koneella ja nautin hiljasuudesta ja omista jutuista. Jaksaa huomenna hymyillä, kun saa omaa- aikaa :).

Aamulla/aamupäivällä ulkoiltiin ja haravoitiin mökillä.

Sitten pikavauhtia kotiin, vaatteiden vaihto, pikavauhtia keskustaan --> yksi muksu kaverin synttäreille ja kahden muun kanssa hiukan shoppailemaan.

Ruokakaupan kautta kotiin.

Einestä nassuun ja pihatalkoisiin. Hiukan haravan heilutusta, paljon maailmanparannusta naapureiden kanssa, ja yksi kokonainen siiderikin (mansikka-sitruuna, oli hyvää :p).

Olin töissä, olin mieheni kaa, kävimme miehen sisarentyttären synttäreillä, kävimme siivoamassa vanhaa kämppää ja nautin pojille uuden koulureitin, tulin kotiin, tein ruoan, syötiin, saunottiin, katsottiin yhdessä pieni pätkä Shrekin joulusta, nukkumaan kohta; mies jo nukahti kun oltiin just peuhattu.

Aamulla vähän siivoilin, sitten lapsen kanssa pyöräillen kauppaan kauniissa syysaamussa, nopea kokkaus, ja iltapäivällä kaverin ja kaverin lapsen kanssa eväsretkelle. Illalla oltiin kotona koko perhe, oli mukavaa, nyt olen juonut kaksi kaljaa ja mies teki mulle leipiä. Kohta menen nukkumaan.

Kiva päivä :)

Yhteistyössä