Mites lauantai mennyt? Mitä ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27370019:
Käytiin miehen kanssa ihan kahden sienessä, taapero oli Mummin huomissa. :)

Nyt taas kerran palaa mieleeni vanha viisaus: kerää sieniä vain niin paljon kuin jaksat siivota. 20 litraa suppiksia siivottu ja savotta jatkuu vaan. Mies kokkailee osasta tuoreeltaan jotain herkkua. :p

Suppiksii... :p Mä en oo viel ees päässy suppismetsään. Piti viikolla mennä, mut sit reippaat sateet pilas suunnitelmat. Joo toi siivousurakka on kyl se sienestämisen miinuspuoli. Kiva et saat jo pian nauttia sadon antimista! :)

Suppiksii... :p Mä en oo viel ees päässy suppismetsään. Piti viikolla mennä, mut sit reippaat sateet pilas suunnitelmat. Joo toi siivousurakka on kyl se sienestämisen miinuspuoli. Kiva et saat jo pian nauttia sadon antimista! :)

Metsässä oli täälläkin yhä hyvin märkää. Pari viikkoa odotettiin hyvää sienestysilmaa.

Itse asiassa meinasin eksyä tutulla sienipaikalla, kun se oli niin erinäköinen aurinkoisessa säässä. :D (Onneksi huomasin erheeni ennen kuin olisin joutunut pyytämään miestä hätiin. Olisin saanut kuulla hetken aikaa kuittia.)

• Tykkää
Reactions: Minni:)
Yritän kirjoittaa gradua, mutta ei tunnu etenevän. Palkintona oli valkkaripullo jääkaapissa, jos jaksan ahkeroida. :/ pitäisköhän vaikka alkaa siivoomaan niin sais jotain hyödyllistä edes aikaan. Kuntoilu on viime aikoina kiitettävästä maistunut, niin kuin tänäänkin, kun olen vältellyt gradua.

:kiss:

No huh, on varmasti raskasta kun on enemmänkin porukkaa sairastamassa, ite jo yhenkin kanssa parin nuhakuumepäivän jälkeen hyppimässä seinille . Onneks oot voinut koomailla kunnolla. Mitään ei tosiaan tarvi saaha aikaseks. Ja ihanaa et sulla on toimelias mies :heart:.

Ihanan rentoa koomailuiltaa sulle! :hug:

...joo, on se toi mies, tommonen :D :heart:...nyt onkin meillä ollut ruhtinaallista, kun ollaan saatu pitää yhdessä pidennettyä viikonloppua - aikas makeeta herkkua!

Ihanaa letkeetä lauantaita sinullekin :hug: :kiss:!

• Tykkää
Lähdetään kohta lasten kanssa kirjaston satulauluiltaan :)

Aamulla yritin vähän opiskella, päivemmällä käytiin kaupoilla ja sitten olen nukkunut päikkäreitä melko pitkälti.

[QUOTE="Jenny";27370093]Yritän kirjoittaa gradua, mutta ei tunnu etenevän. Palkintona oli valkkaripullo jääkaapissa, jos jaksan ahkeroida. :/ pitäisköhän vaikka alkaa siivoomaan niin sais jotain hyödyllistä edes aikaan. Kuntoilu on viime aikoina kiitettävästä maistunut, niin kuin tänäänkin, kun olen vältellyt gradua.[/QUOTE]

Hei kuule mullakin gradu työn alla, mutten kyllä aatellu uhrata sille ajatustakaan viikonlopun aikana :). Silti täs vaan valkkarii tyytyväisen nautiskelen :whistle:. Joo urheilu ja siivous on aivan parhaimpia sijaistoimintoja :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt.;27370095:
Töissä olin aamuvuorossa. sen jälkeen kävin anoppilassa syömässä. just tulin kotiin ja siinä se aika menee, kohta siirryn sohvalle. huomenna iltavuoroon.

Kiva ettei ite tarvinnu laittaa ruokaa :). Joskus menee noi viikonloput töissä, tai useamminkin, sit vaihdetaan vapaalle kun vapaat koittaa. :)

Päivällä siivottiin ja ruokana oli säilykelihakeittoa.
Nyt sauna jo kuumena, iltaruuaksi saunan jälkeen laitan uuniin ranskalaisia ja nakkeja.
Ruuan jälkeen isompien lasten kanssa katotaan joku lasten leffa kera karkkipussin.
Eli normi la.

ja pakostakin tuli mieleen että jokohan ite suunnittelee samaa. Seurustellut kuitenkin jo hyvän tovin....
Toivottavasti ei ihan vielä tai no, mikä siinä oikeestaan muuttuis, niinku siis mun kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja teinin äiti;27370218:
ja pakostakin tuli mieleen että jokohan ite suunnittelee samaa. Seurustellut kuitenkin jo hyvän tovin....
Toivottavasti ei ihan vielä tai no, mikä siinä oikeestaan muuttuis, niinku siis mun kannalta.

tää piti tulla ihan uudeksi aloitukseksi, mutta luin tätä ja näin kävi... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen kotiäiti;27370210:
Päivällä siivottiin ja ruokana oli säilykelihakeittoa.
Nyt sauna jo kuumena, iltaruuaksi saunan jälkeen laitan uuniin ranskalaisia ja nakkeja.
Ruuan jälkeen isompien lasten kanssa katotaan joku lasten leffa kera karkkipussin.
Eli normi la.

Normi la:t on parasta. Mukavan rennolta perheillalta kuulostaa :).

Alkuperäinen kirjoittaja teinin äiti;27370231:
tää piti tulla ihan uudeksi aloitukseksi, mutta luin tätä ja näin kävi... ;)

Sitä sattuu :). Apua, kihloihin. No joo, ei se oo kovinkaan vakavaa, vaik teinit itse niin tietty ajattelee :D. Ja tosiaan eipä se vanhempien elämään juurikaan vaikuta.

Sitä sattuu :). Apua, kihloihin. No joo, ei se oo kovinkaan vakavaa, vaik teinit itse niin tietty ajattelee :D. Ja tosiaan eipä se vanhempien elämään juurikaan vaikuta.

Toisaalta onko toi niin teini enää... Sitä vain näin äidin joskus vaikea hyväksyä että lapset kasvavat.
Mein tyttö siis täyttää kohta 20 ja poika tai mieshän tuo on niin on 23.

• Tykkää
olen ajellut ympäri Turkua, Raisiota ja Lietoa, ostanut tytsylle nätit kengät ja käväsin samalla ruokakaupassa. Kotona tein ruokaa ja leivoin leipää. Oon myös laittanu tietokonetta kuntoon. Nyt rentoudun: pitäs mennä suihkuun ja laittaa ittesä nätiksi- ehkä lähen hiukan laulamaan karaokea :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27370338:
olen ajellut ympäri Turkua, Raisiota ja Lietoa, ostanut tytsylle nätit kengät ja käväsin samalla ruokakaupassa. Kotona tein ruokaa ja leivoin leipää. Oon myös laittanu tietokonetta kuntoon. Nyt rentoudun: pitäs mennä suihkuun ja laittaa ittesä nätiksi- ehkä lähen hiukan laulamaan karaokea :)

Hei kivaa, pääset ulos! :) Ja ei sun tarvii laittaa ittees nätiks kun oot luonnostaan semmonen :).

[QUOTE="vieras";27370349]Äitini haki pojan hoitoon, olen tässä nyt siivonnut siivouskaapin ja pessyt pyykkiä... voishan sitä toki rentoutuakkin..[/QUOTE]

Ehottomasti nyt alat rentoilee! Ei sitä ny vaan siivoilla kun lapsi on hoidossa, ehei. :)

Yhteistyössä