mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

Professional Griefer
Joo, no mulla on vaan siks ku oon unohtanut syödä mitään..

Katoin justiin kansioista, ja ei oo mitään sellasta mitä ei olisi Facebookissa tai blogissa tms., ja sellaista en tänne laita :D Katotaan ensiketjussa taas.
 
tietty
Käyttäkää:

a) sä oot tosi kaunis!

b)kiitos, nii säkin!

c)te ootte kaikki tosi kauniita, mä oon ihan ruma

Silloin tämä menee täydestä TEINIpalstasta, ei tämä mikään aikuisten ketju ole.
Naurettavaa.
 
deek
[QUOTE="jep";29362317]Totta että kfkfkf näyttäis paremmalta vähän lihavempana. Sellanen viisi kiloa lisää painoa sopis kfkfkf:lle.[/QUOTE]

Minusta taas näyttää juuri hyvältä noin. Miksi ihmisten pitäisi aina olla tukevia jotta näyttävät hyvältä.
 
deek
[QUOTE="niinpäniin";29363793]5 kiloa lisää kfkfkf:lle ja hänestä tulee tukeva? :LOL:

Mun mielestä normaalivartaloiset näyttää parhaimmalta, sellaiset joilla on myös vähän lihasta. Laiha ei vaan näytä hyvältä.[/QUOTE]

Se on normaalivartalo ja normaalipaino kyseiselle ihmiselle, jossa elämä hänestä itsestään tuntuu hyvältä. Silloin se ihminen ei todellakaan tarvi sitä 5kg lisää. Todennäköisesti kukaan ei kommentoisi niin päin, että 5-50kg pois sinulta niin näytät hyvältä.
 
"niinpäniin"
Se on normaalivartalo ja normaalipaino kyseiselle ihmiselle, jossa elämä hänestä itsestään tuntuu hyvältä. Silloin se ihminen ei todellakaan tarvi sitä 5kg lisää. Todennäköisesti kukaan ei kommentoisi niin päin, että 5-50kg pois sinulta niin näytät hyvältä.
Eikö ne anorektikotkin yleensä ole tyytyväisiä kroppaansa, kunhan saavuttavat sen pisteen lähellä kuolemaa?

Ja kukaan ei kommentoi ylipainoiselle, että laihduttaminen auttais näyttämään paremmalle? Taidat elää sitten jossain eri ulottuvuudessa kuin me muut :D
 
Peyote
[QUOTE="niinpäniin";29363948]Eikö ne anorektikotkin yleensä ole tyytyväisiä kroppaansa, kunhan saavuttavat sen pisteen lähellä kuolemaa?

Ja kukaan ei kommentoi ylipainoiselle, että laihduttaminen auttais näyttämään paremmalle? Taidat elää sitten jossain eri ulottuvuudessa kuin me muut :D[/QUOTE]

Ei kaikki hoikat mitään anorektikkoja ole... Tuo vyötärö 62 cm on kumminkin vielä ihan normaali lukema. Se on tosi inhottavan tuntuista jos kommentoidaan tommosta että lihoisit/laihtuisit. Jos on normaalipainon sisällä, niin miksi ei saa vaan olla? Ja vaikka ei olisikaan normaalipainon sisällä, niin ei kuulu muille, ellei nyt aivan hengenvaarassa ole.
 
"niinpäniin"
Ei kaikki hoikat mitään anorektikkoja ole... Tuo vyötärö 62 cm on kumminkin vielä ihan normaali lukema. Se on tosi inhottavan tuntuista jos kommentoidaan tommosta että lihoisit/laihtuisit. Jos on normaalipainon sisällä, niin miksi ei saa vaan olla? Ja vaikka ei olisikaan normaalipainon sisällä, niin ei kuulu muille, ellei nyt aivan hengenvaarassa ole.
Sanoinko, että kfkfkf on anorektikko? Jos sanoin, niin missäköhän kohtaa?

Vastasin vain tuolle, jonka mielestä normaalipaino on se paino, jossa ihminen tuntee itsensä hyväksi. No, anorektikotkin tuntee ittensä normaaleiksi, mutta eivät todellakaan ole normaalipainoisia.
 
Peyote
[QUOTE="niinpäniin";29363981]Sanoinko, että kfkfkf on anorektikko? Jos sanoin, niin missäköhän kohtaa?

Vastasin vain tuolle, jonka mielestä normaalipaino on se paino, jossa ihminen tuntee itsensä hyväksi. No, anorektikotkin tuntee ittensä normaaleiksi, mutta eivät todellakaan ole normaalipainoisia.[/QUOTE]

Aa okei. Joku tossa ainakin neuvoi että hänen pitäisi lihoa.
 

Yhteistyössä