mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

kfkfkf
:O

Tää on kuvaketju ja tänne laitetaan kuvia ihan noin niinku MUUTENVAAN. Ei tää oo mikään "kehukaa mua" tai "haukkukaa mua" ketju.

Mut nää yhet ei nyt vaan oo käsittäny tätä, vaikka moneen kertaan on sanottu.

Mä vähän veikkaan, että Peyoten itsetuntoa ette saa murrettua vaikka mitenkä haukkuisitte. Kumma kun kateellisilla tulee aina kauhee tarve haukkua ;)
Mikä muukaan saa ihmisen käyttäytymään tuolla tavoin....
Ihminen on hoikka Läski vastaa -"ihan anorektikko"
Ihminen on kaunis- Ruma vastaa "sul on kierot silmät" Mitään muuta huonoa sanottavaa ei Peyoten ulkonäöstä keksi, niin pakko sit haukkua silmiä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29364424:
eiköhän tässä sua tarkotettu.
Minun mielestäni anorektikko on ihminen jolla on ruokaan sairas suhde. Mulla ei ole. Alipainoisella taas tuskin olisi esimerkiksi lantio 92 senttiä leveä, tai reisi 52 senttiä. Olisin aika muhkea anorektikko ainakin omasta mielestäni. Painan vähän koska olen pieni, mun pääkin on lasten kokoa.
 
Minun mielestäni anorektikko on ihminen jolla on ruokaan sairas suhde. Mulla ei ole. Alipainoisella taas tuskin olisi esimerkiksi lantio 92 senttiä leveä, tai reisi 52 senttiä. Olisin aika muhkea anorektikko ainakin omasta mielestäni. Painan vähän koska olen pieni, mun pääkin on lasten kokoa.
Kannataako noiden kanssa alkaa vänkäämään, loputon keskustelu jossa ei ole voittajia.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Alkuperäinen kirjoittaja …..;29364388:
Peyote on ihan mahoton vänkkääjä ja riidanhaastaja, haluaa vain että kaikki nämä ketjut ovat vain ja ainoastaan häntä varten. Omaa pärstää tungetaan montak ertaa näihin, KYYLLÄ ME KAIKKI JO TIEDETÄÄ MILTÄ SÄ NÄYTÄT. Sitten, kun joku ei jaksa enää niitä katella ja huomauttaa asiasta niin aletaa vänkäämään ja vänkäämään et "mitä toi kommentti tarkotti?".."mitäs toi ny tarkotti?"..jne. jne.
Sitten ku ketää ei kiinnosta nii uus kuva va kehii et voidaa alottaa taas uudestaa sama paska.
Mitäs jos ottaisit tänään vaikka tupla-annoksen valiumia? Tai enemmänkin.
 
kfkfkf
Ihan ekaks kannattaa varmaan mennä googleen ja kirjoittaa sinne "anoreksia", sit voi tulla palstalle huutelemaan jos on vielä aihetta...

Ja lukemisen jälkeen kurkata vaikka kuvahaun tulokset... :whistle:
 
"wieras"
K U V A K E T J U

Sen ymmärrän että joku tuntee pakottavaa kommenttia kommentoida jonkun kuvaa (sitä, että joku on tosi kaunis, tai sitä, että jollain on huomattavia kauneusvirheitä). Mutta olisiko edes JOSKUS mahdollista, että näihin kommentteihin ei reagoitaisi? Antaa ihmisten kommentoida ja antaa porukan laittaa niitä kuvia, mutta pitääkö aina alkaa vänkäämään tollasista asioista ja aiheuttaa toistakymmentä sivua turhaa läpinää sen sijaan että katseltaisiin ja jaettaisiin niitä KUVIA?
 
[QUOTE="wieras";29364470]K U V A K E T J U

Sen ymmärrän että joku tuntee pakottavaa kommenttia kommentoida jonkun kuvaa (sitä, että joku on tosi kaunis, tai sitä, että jollain on huomattavia kauneusvirheitä). Mutta olisiko edes JOSKUS mahdollista, että näihin kommentteihin ei reagoitaisi? Antaa ihmisten kommentoida ja antaa porukan laittaa niitä kuvia, mutta pitääkö aina alkaa vänkäämään tollasista asioista ja aiheuttaa toistakymmentä sivua turhaa läpinää sen sijaan että katseltaisiin ja jaettaisiin niitä KUVIA?[/QUOTE]

Keskustelupalsta.

Mene ja tiedä miksi ihmiset siellä kommentoivat toisilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
[QUOTE="wieras";29364470]K U V A K E T J U

Sen ymmärrän että joku tuntee pakottavaa kommenttia kommentoida jonkun kuvaa (sitä, että joku on tosi kaunis, tai sitä, että jollain on huomattavia kauneusvirheitä). Mutta olisiko edes JOSKUS mahdollista, että näihin kommentteihin ei reagoitaisi? Antaa ihmisten kommentoida ja antaa porukan laittaa niitä kuvia, mutta pitääkö aina alkaa vänkäämään tollasista asioista ja aiheuttaa toistakymmentä sivua turhaa läpinää sen sijaan että katseltaisiin ja jaettaisiin niitä KUVIA?[/QUOTE]

mä laitoin joskus kuvaketjun ja toivomuksena oli että ei ollenkaan kommentointia. jokuhan siitä lipes heti, mutta sivukaupalla kuvia ilman tappeluakin onnistuu. :D
 
Huomaa tässä ketjussa taas nykyisen suunnan, kun pullukoita ihastellaan ja kehutaan, mutta hoikkia ällöksytään, kauhistellaan ja haukutaan.

Ei siis sillä, etteikö pullukoita saisi kehua, hyvähän se vaan on, että ihmiset sanoo toisilleen kivoja asioita, mutta tästä ketjusta taas kyllä huomaa mikä on nykyinen suuntaus.
Toivottavasti ette lapsistanne syötä pullukoita, vaikka sellaisia ihailettekin.
Tissit 5-vuotiaalla pikku-Petterillä ei ole kovin kaunis näky.
 
Huomaa tässä ketjussa taas nykyisen suunnan, kun pullukoita ihastellaan ja kehutaan, mutta hoikkia ällöksytään, kauhistellaan ja haukutaan.

Ei siis sillä, etteikö pullukoita saisi kehua, hyvähän se vaan on, että ihmiset sanoo toisilleen kivoja asioita, mutta tästä ketjusta taas kyllä huomaa mikä on nykyinen suuntaus.
Toivottavasti ette lapsistanne syötä pullukoita, vaikka sellaisia ihailettekin.
Tissit 5-vuotiaalla pikku-Petterillä ei ole kovin kaunis näky.
kuka mitäkin haluaa nähdä. mun mielestä menee ihan tasan nuo haukut ohukaisille ja paksukaisille.
 
[QUOTE="vvv";29364330]Hohoijaa mitä juttuja tässä ketjussa...

Ps.pakko sanoa että kaikki kuvat oli kauniita,kylläpä on kaunista porukkaa palstalla :)
Kauniita ihmisiä on kiva katsella![/QUOTE]

Hei tiäkkö kaikel rakkaudel, mee heti pyhien jälkeen käymään optikolla! Ymmärrän että kauneus on katsojan silmissä, mut jos tos mun kuvas on jotain kaunista nii kannattaa kyl tarkastuttaa näkö :D
 

Yhteistyössä