mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

Siis eikö tää "rops" ole se ihan nätti, mutta vähän wt-nainen, jolla on paljon koruja kaulassaan? Osallistui usein kuvaketjuihin kuvilla, jotka oli otettu yläviistosta jotta rinnatkin näkyi. Kauniit muhkeat huulet.

Ihmettelen vaan kun mielestäni oli tosi symppis ja kiva, mutta näköjään on tyyli muuttunut aiemmasta.

Olenko mä nyt ihan hakoteillä vai onko tää sama rops?
Mahdat tarkoittaa Röppöä?
 
valaisen
Siis eikö tää "rops" ole se ihan nätti, mutta vähän wt-nainen, jolla on paljon koruja kaulassaan? Osallistui usein kuvaketjuihin kuvilla, jotka oli otettu yläviistosta jotta rinnatkin näkyi. Kauniit muhkeat huulet.

Ihmettelen vaan kun mielestäni oli tosi symppis ja kiva, mutta näköjään on tyyli muuttunut aiemmasta.

Olenko mä nyt ihan hakoteillä vai onko tää sama rops?
unta olet ehkä nähnyt
 
Valaiskaa minua
Lisbetti: joo, kiitti. Häntä just tarkoitin. Miten voikin mennä nicit noin sekaisin. Olen jo tovin ihmetellyt, että mitä on tapahtunut ennen niin mukavalle ropsille, eli röppölle kun siitä on tullut tuollainen mulkku. Enää ei ihmetytä :).
 
Professional Griefer
Kaikesta ei tarvi pitää ja jokaisella on oma kauneusihanteensa, mutta mun mielestä vanha "jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin pää kiinni" sanonta ois ihan hyvä tähänkin paikkaan =)

P.s. kritiikkiä ei ole "hyi vittu mikä läski" tai "ootpas ruma".
 
kfkfkf
Kaikesta ei tarvi pitää ja jokaisella on oma kauneusihanteensa, mutta mun mielestä vanha "jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin pää kiinni" sanonta ois ihan hyvä tähänkin paikkaan =)

P.s. kritiikkiä ei ole "hyi vittu mikä läski" tai "ootpas ruma".
Etkö sä nyt oo oppinu et "mielipiteensä" sanominen palstalla tarkottaa just sitä :D
Ei he hauku, he vaan kertoo mielipiteensä :xmas:
 
Arvostelija
Mitä sä rops tulet peyoteta tänne paheksumaan? Outoa. Paheksuisit enemmin tätä arvostelijaa, joka on käsittänyt ketjun idean täysin väärin.
Ja vastaus kysymykseeni tulikin tässä.
Ainoastaan saa kehua, ei saa olla muuta mieltä.
Ne joiden mielipiteet ei kiinnosta ts kritiikki/eriävä mielipide,
pitää olla hiljaa.
Miksi ketjun otsake ei silloin ole osuvammin kehujen aneluketju,
silloin olisi osuvampi.
Mitä ideaa on laittaa naamaansa palstalle, jos hakee huomiota ja ei sitä saa?

Rops on tainnut tajuta tilanteen koomisuuden, pointsit hänelle.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
kfkfkf
Kauneus on katsojan silmässä; munkin mielestä kfkfkf on ihan liian laiha. Vätti räsynyt oli kivan kokoinen, naisellinen, mutta kfkfkf on liian luiseva. MUN mielestä siis.
Yläkroppa mulla on kyllä luiseva, tiedän sen itsekkin. Rintakehään sais tulla rasvaa, mutta sen rasvan tuloa kun ei voi itse määrätä että mihkä se tulee tai mistä se lähtee..
 
Professional Griefer
Ja vastaus kysymykseeni tulikin tässä.
Ainoastaan saa kehua, ei saa olla muuta mieltä.
Ne joiden mielipiteet ei kiinnosta ts kritiikki/eriävä mielipide,
pitää olla hiljaa.
Mua kyllä kiinnostaa, mitä te "kritiikin antajat" ajattelette, että kohde hyötyy tollaisesta "sun silmät on kaukana toisistaan" -kommentoinnista? Ihanniinkuin sitä ei olisi esim. peiliinkatsoessa itsekin huomannut.

Käsitääkseni nämä ovat vain kuvaketjuja, ei "arvostelkaa mun pärstä" -ketjuja. Sellaisiakin on ollut ja sinne sinun, arvon arvostelija, kommenttisi olisi oikein passeli. Mutta ketjussa jossa ei ole kysytty mitään mielipiteitä, kuvittelet sellaisen silti olevan hyvinkin arvokas ja pakko ilmaista.

Edelleenkään kaikesta ei tarvi pitää, muttei kaikkea pidä sanoa ääneenkään. Ei tarvi hehkuttaa tai mielistellä, mutta vähemmän tarvii arvostella ilkeästi.
 
ninini
Yläkroppa mulla on kyllä luiseva, tiedän sen itsekkin. Rintakehään sais tulla rasvaa, mutta sen rasvan tuloa kun ei voi itse määrätä että mihkä se tulee tai mistä se lähtee..
No minä kyllä koklasin sun reisiä. :D mutta en pahalla sano, saattaahan tuo kuva vääristää ja näytät todellisuudessa hieman normaalimmalta, tuossa vaan jotenkin pahasti alipainoiselta.

Eikä sen ylimääräisen painon tarvitse aina pelkkää rasvaa olla, lihasta kun tulee hieman, niin sekin antaa erilaisen vaikutelman kropasta. :)
 
kfkfkf
Aaa niinpäs joo..

En voi laittaa kasvokuvaa, kun mulla on hirvee vitamiininpuutosrutto suussa ja näytän ihan spitaaliselta :(
Auts, mullakin on joskus ollu. Menin jo apteekista kyselemään herpes rasvaa :LOL: mut täti osas kertoa, että puutostila se vain on... Sillon söin tosi huonosti, lähinnä hiilareita :D ei tietoakaan hedelmistä

Laita joku vanha :D vai oliks toi vaan tekosyy ;)
 

Yhteistyössä