Mitenhän sitä selviää ens kuusta :( *turhis valitus*

  • Viestiketjun aloittaja hyppää kaivoon
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Kyllä, kaikki liitteet oli mukana ja näkevät ne myös Kelan sivuilta itse. B-lausunto myös oli mukana, jolla siis sairaslomaa annettiin/laitettiin...

En muista sanasta sanaan sitä mitä kelan sairaspäivärahassa luki, mutta ymmärsin ettei tämä ole sellainen sairaus josta voisi saada sairaspäivärahaa. Eivät kai pidä tätä sairautta tarpeeksi suurena sairautena tai esteenä työelämälle. Mutta lääkäri piti ja itse tiedän etten voi joka päivä ulkona kulkea...

Ja kielteinen sairauspäiväraha päätös koski koko sairasloma aikaa.
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkii;28804602:
huono tuuri,toivottavasti ne soittais heti maanantaina.tai soita sinä niille päin,ei ne muista/ei niitä kiinnosta soittaa takasi.
Kyllä soitankin, en luota siihen että ne sieltäpäin soittaisivat. Heti aamulla alan rimpauttelemaan.
 
eihän ne voi sosiaalitoimessa evätä kokonaan toimeentulotukea jos tulovaje syntyy. Ne voi vähentää sen -20% ja jos toistuvasti kieltäytyy vastaanottamasta työtä niin -40% mutta sekään ei saa kohtuuttomasti vaikeuttaa elämää

googlaas toimeentulotukilaki.

Tee asiasta kantelu, ole yhteydessä aluehallintovirastoon, sieltä pyydät puhelimeen sosiaaliylitarkastajan jonka vastuualueena on toimeentulotuki/perusturva.
 
"aloittaja"
Huhhuh. Ihan pakko oli tulla tänne kertomaan että raha-asiat VIHDOIN kunnossa. Saan maanantaina rahaa ja vuokra maksettiin suoraan sieltä. Selitin asiat ja he vihdoin tajusivat tän tilanteen ja että oikeesti tarivtsen rahallista apua tässä kuussa. Ja myös seuraavina kuukausina.

Itku pääsi, jumalaton stressi pois niskasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
ahahaha
http://www.stm.fi/toimeentulo/tuet_ja_etuudet/sosiaalinen_luototus

Onko mahdollista teidän kunnassa?
Sosiaalinen luototus on olemassa jo olemassa olevia velkoja varten, ei sen takia että sossu pelastaisi kaikki tyypit joilla meinaa luottotiedot mennä. Anna kun arvaan ap, sulla on viime kuussa ollut ihan normaalitulot, ja sossu laskee nyt että sun ois pitänyt niillä elää tääkin kuukaus?
 
vieras minäkii
JEEEEEEE,luojan kiitos ap usko meitä muita asian kokeneita ja sai hoidettua asian kuntoon ja sossun tantatkii älys virheensä.vaikka en tunne koko ap:tä niin nytten tämäkii uutinen piristi mun päivää :)
 

Yhteistyössä