Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27417669:Sulla on mielenkiintoinen isä-tytär -suhde![]()
Hui, nyt tuli paniikki. Meillä on vuosipäiväki 8.11
Autakkee mua, keksikää sellanen kiva lahja joka vois samalla olla vuosipäivä lahja ja isänpäivälahja. Tai voihan tietty olla erikseenkin..
Eipä häntä enää yllätetä. Kynttilän sytytän.
Nii mun miehelle siisOis kyl tosi kiva idea, mutta on sellanen n. 5 kuukauden ikäinen ongelma
![]()
Hitto mie en muista että meillä olisi isäinpäivää koskaan juhlittu kun olin aviossa ja oli lapsia, auta armias jos äitienpäivä olisi unohtunut.. Ensimmäisen isäinpäivälahjan sain pojaltani nyt eron jälkeen kun oli ekaluokan iltiksessä tehnyt puosen avaimen perän johon oli polttamalla kaiverrettu "isi"On vieläkin avaimissa, lämmitti mieltä paljon
![]()
Harvoin tulee tilanne missä menen vakavaksi niin silloin menin kun iltiksessä poika sen antoi, yhdessä laitettiin avaimenperään kiinniNo varmasti lämmittää)
Harvoin tulee tilanne missä menen vakavaksi niin silloin menin kun iltiksessä poika sen antoi, yhdessä laitettiin avaimenperään kiinni![]()
Voi vitsitTälläsiä muistoja mäkin haluaisin itselleni ja miehelleni.
Mutta kun sanoit tuolla aikasemmin, että aijai jos äitienpäivä olis unohtunut. Noo, musta tuntuu, että tuo minun ukonköriläs ei edes ymmärrä, että voisi onnitella tai edes kukkia tuodaNaistenpäiväkin on ihan turhake
Itse olen taas sellanen ihminen, että merkkipäivät on tosi tärkeitä (paitsi omat synttärit, inhoon omia synttäreitä) ja haluun järjestää jotain erikoista aina. Innosta pinkeenä odotan joulua)