Miten yllätätte isät isänpäivänä?

Mie kyllä muistin, oma hääpäivä saattoi unohtua muutamankerran, muta se päivä kun ero astui lopullisesti voimaan muistan oikein hyvin :D Muttä oli mukava huomata yh-iskänä että lapsei kuitenkin muistaa ja välittää isästään :) Kyllähän nuorempikin teki päivähoidossa kortin ja sekin on hyvässä tallessa :)

Tottakai lapset välittää ja niistä on varmasti kivaa askarrella päiväkodissa/koulussa isänpäiväkortteja ja lahjoja.

Niitä on sitten kiva kattella vanhana ja muistella lämpimiä muistoja. Ja sitten huokasta, kuinka aika menee niin nopeasti :)

Tästä tuli mieleen ku keväällä joku äippä itki ku mies suunnitteli vievänsä sen abc:lle syömään. :D Kuinka moni vie miehensä hienoon ravintolaan? ;)

Mä sain äitienpäivänä nukkua pitkään (tai no ysiin) ja mulle tuotiin teetä, keksejä ja tytön päiväkodissa tehty lahja. Se oli pilttipurkista tehty nuppineulatyyny joka lipesi lapsen (1,5v silloin) kädestä ja putosi silmäkulmaan nii että mulla oli koko silmä mustana. :D

Tänä vuonna ajattelin isihenkilölle tehdä herkkuaamiaisen ja tytön kanssa askarrella jotain kivaa. Viime vuonna tehtiin t-paitaan jalan kuvia ja se on ollut tykätty. <3 Omalle isälleni tein tyynyliinan jossa oli mun ja tytön käden jäljet ja luki vaari. :)

Isälle en oo keksinyt mitään lahjaa vielä, mutta mieheni osalta taidan ignoorata koko päivän lapsellisena kostona paskasta äitienpäivästä, joka oli mun eka äitienpäivä :ashamed:

Yhteistyössä