Mitä ruokaa isänpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkukeitoksi tomaattikeittoa. Sitten kermaperunoita ja pippuripihviä, uunijuureksia ja vihersalaattia. Jälkiruuaksi kahvia ja suklaakakkua/hedelmäkimara (vaniljakastikkeella).

Meillä ei moista päivää juhlita mutta voinhan mä antaa miehen valita kotiintulomatkalla kun kaupassa piipahdetaan. Sit meillä on todennäköisesti ranuja ja makkaraa sekä punajuurisalaattia. Tai ehkä makkaraa ja lihapiirakoita ja valkosipulimurskaa ja maustekurkkuja sun muita.

Sunnuntai-illalla pihvihyllytkin ovat vähän niin ja näin. Ja on kiirus, mitään monimutkaisia ei ehdi kun on kiire unille.

Kydyttekö te edes isältä? Mun ukko ei ilahtuisi mistään bataattimuusseista tai keitetyistä kasveista!
Sekä mieheni että oma isäni syö mitä tahansa teenkin. Kaikki kelpaa ja hyvällä ruokahalulla. (Appiukkoni ei syönyt vihanneksia, mutta hänen ruokavaliotaan ei tarvitse enää miettiä kun hän on jo kuollut.)

En ymmärrä, miksi keitetyt kasvikset tai bataattimuhennos ei olisi miesten mieleen.

Meillä ei moista päivää juhlita mutta voinhan mä antaa miehen valita kotiintulomatkalla kun kaupassa piipahdetaan. Sit meillä on todennäköisesti ranuja ja makkaraa sekä punajuurisalaattia. Tai ehkä makkaraa ja lihapiirakoita ja valkosipulimurskaa ja maustekurkkuja sun muita.

Sunnuntai-illalla pihvihyllytkin ovat vähän niin ja näin. Ja on kiirus, mitään monimutkaisia ei ehdi kun on kiire unille.

Miksi ette vietä? vietättekö äitienpäivääkään?

Tavallista ruokaa, isä on haudassa ja mun mies ei oo isä.
Kysy mitä mies haluaa syödä.

Yhteistyössä