V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sekä mieheni että oma isäni syö mitä tahansa teenkin. Kaikki kelpaa ja hyvällä ruokahalulla. (Appiukkoni ei syönyt vihanneksia, mutta hänen ruokavaliotaan ei tarvitse enää miettiä kun hän on jo kuollut.)Kydyttekö te edes isältä? Mun ukko ei ilahtuisi mistään bataattimuusseista tai keitetyistä kasveista!
Ööö..tietenkin! Tiedät kai että jokaisella miehellä ei ole 'ukkos' suuta!Kydyttekö te edes isältä? Mun ukko ei ilahtuisi mistään bataattimuusseista tai keitetyistä kasveista!
Meillä ei moista päivää juhlita mutta voinhan mä antaa miehen valita kotiintulomatkalla kun kaupassa piipahdetaan. Sit meillä on todennäköisesti ranuja ja makkaraa sekä punajuurisalaattia. Tai ehkä makkaraa ja lihapiirakoita ja valkosipulimurskaa ja maustekurkkuja sun muita.
Sunnuntai-illalla pihvihyllytkin ovat vähän niin ja näin. Ja on kiirus, mitään monimutkaisia ei ehdi kun on kiire unille.
Miksi ette vietä? vietättekö äitienpäivääkään?
Niin sulla ei siis ole isää?No mun mies ei ole mun isä. Ja lapseni taas ovat loogisesti isällän isänpivän. Miehen lapset taas eivät käy isänpäivän vuoksi vaan tulevat kun tulevat.
Äitienpäivänä ne ovat mulla joten saan mä kahvit sänkyyn.
Miksi joitakin ärsyttää toisten tekemiset noin paljon? Miksi kaikkien pitäisi suuresti juhlistaa äitien-tai isänpäivää?Niin sulla ei siis ole isää?