Miten yllätätte isät isänpäivänä?

Hui, nyt tuli paniikki. Meillä on vuosipäiväki 8.11

Autakkee mua, keksikää sellanen kiva lahja joka vois samalla olla vuosipäivä lahja ja isänpäivälahja. Tai voihan tietty olla erikseenkin..

Miehellesi siis, eikä sun omalle isälle? :)

Lämmität saunan, jos sellainen on. Vaikkei olisikaan, anna vaikka hieronta. Tosin kannattaa ottaa vähän ennakkoa ja aloittaa jo lauantai-iltana, niin ei tarvi mennä maanantaina väsyneenä töihin valvotun yön jälkeen. ;)

Miehetkin pitävät hieronnasta, jotain öljyä tai voidetta juttuun mukaan ja hyvä siitä tulee. Ja nätit vaatteet, ei mitään villasukkia ja vanhaa flanellipyjamaa-

Hitto mie en muista että meillä olisi isäinpäivää koskaan juhlittu kun olin aviossa ja oli lapsia, auta armias jos äitienpäivä olisi unohtunut.. Ensimmäisen isäinpäivälahjan sain pojaltani nyt eron jälkeen kun oli ekaluokan iltiksessä tehnyt puosen avaimen perän johon oli polttamalla kaiverrettu "isi" :) On vieläkin avaimissa, lämmitti mieltä paljon :)

[QUOTE="viulu";27417758]Miehellesi siis, eikä sun omalle isälle? :)

Lämmität saunan, jos sellainen on. Vaikkei olisikaan, anna vaikka hieronta. Tosin kannattaa ottaa vähän ennakkoa ja aloittaa jo lauantai-iltana, niin ei tarvi mennä maanantaina väsyneenä töihin valvotun yön jälkeen. ;)

Miehetkin pitävät hieronnasta, jotain öljyä tai voidetta juttuun mukaan ja hyvä siitä tulee. Ja nätit vaatteet, ei mitään villasukkia ja vanhaa flanellipyjamaa-[/QUOTE]

Nii mun miehelle siis :) Ois kyl tosi kiva idea, mutta on sellanen n. 5 kuukauden ikäinen ongelma :D

[QUOTE="viulu";27417809]Viisikuinen ongelmakin nukkuu joskus. Viehän se vähän tunnelmaa, kun tarvitsee olla varpaillaan vauvan takia, mutta kivaa silti. :)

Mites olisi miehen lempiruoka? Kukkia? Nakukuva sinusta? Viimeinen enemmän vuosipäivää kuin isänpäivää ajatellen.[/QUOTE]

Nukkuuhan se joo :)

Miehen lempiruoka..hmm.. no se vois olla, mutta ei sillä oikein mitään sellasta lempiruokaa ole. Ja mies on ÄIJÄ ettei kukkia kuulemma halua (joskus kysyin, että mitä jos mä sille joskus kukkia toisin jos ois joku merkkipäivä)

No onpas hankalaa taas :D

Hitto mie en muista että meillä olisi isäinpäivää koskaan juhlittu kun olin aviossa ja oli lapsia, auta armias jos äitienpäivä olisi unohtunut.. Ensimmäisen isäinpäivälahjan sain pojaltani nyt eron jälkeen kun oli ekaluokan iltiksessä tehnyt puosen avaimen perän johon oli polttamalla kaiverrettu "isi" :) On vieläkin avaimissa, lämmitti mieltä paljon :)

No varmasti lämmittää :))

Tilasin juuri pitsakiven, saahan sitten porukalla leipoa illalla pitsaa. Lisäksi aattelin poikien kans askarrella kortin, leipoa kakun ja ostaa miehen lempi suklaata..

Harvoin tulee tilanne missä menen vakavaksi niin silloin menin kun iltiksessä poika sen antoi, yhdessä laitettiin avaimenperään kiinni :)

Voi vitsit :) Tälläsiä muistoja mäkin haluaisin itselleni ja miehelleni.

Mutta kun sanoit tuolla aikasemmin, että aijai jos äitienpäivä olis unohtunut. Noo, musta tuntuu, että tuo minun ukonköriläs ei edes ymmärrä, että voisi onnitella tai edes kukkia tuoda :) Naistenpäiväkin on ihan turhake :D

Itse olen taas sellanen ihminen, että merkkipäivät on tosi tärkeitä (paitsi omat synttärit, inhoon omia synttäreitä) ja haluun järjestää jotain erikoista aina. Innosta pinkeenä odotan joulua :))

Voi vitsit :) Tälläsiä muistoja mäkin haluaisin itselleni ja miehelleni.

Mutta kun sanoit tuolla aikasemmin, että aijai jos äitienpäivä olis unohtunut. Noo, musta tuntuu, että tuo minun ukonköriläs ei edes ymmärrä, että voisi onnitella tai edes kukkia tuoda :) Naistenpäiväkin on ihan turhake :D

Itse olen taas sellanen ihminen, että merkkipäivät on tosi tärkeitä (paitsi omat synttärit, inhoon omia synttäreitä) ja haluun järjestää jotain erikoista aina. Innosta pinkeenä odotan joulua :))

Mie kyllä muistin, oma hääpäivä saattoi unohtua muutamankerran, muta se päivä kun ero astui lopullisesti voimaan muistan oikein hyvin :D Muttä oli mukava huomata yh-iskänä että lapsei kuitenkin muistaa ja välittää isästään :) Kyllähän nuorempikin teki päivähoidossa kortin ja sekin on hyvässä tallessa :)

Yhteistyössä