Miten YH:t sairastaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan äimänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja totaaliyh:
Minuaki vituttaa perheelliset, jotka täällä ruikuttaa!

Mies pääsee töistä klo 16-17, kuten valtaosa, käy kaupan kautta, tuo mitä tarvitsette ja on kotona 17-18.

Että onpa tosi rankkaa juu! Ja niin pöntöt miehet, jotka ei tule aiemmin kotiin vaan jää ylitöihin, kun vaimo & muksut on kipeinä, on kumminkin harvinaisuuksia (paitsi tällä palstalla).
Joten rutinat pois..

Kyllä sulla on asenteessa nyt vikaa ja pahasti.

Itse kuulun niihin onnellisiin, joilla vanhemmat asuu lähellä, ovat pois työelämästä ja jaksavat / haluavat hoitaa, eli soitto sinne, niin apu tulee. Mutta jos heitä ei olis, niin pakko olis pärjätä, vaikka pää ois irti.

Mun täytyy kyllä nostaa hattua teille yh:ille!! Itse olen onnekkaassa asemassa, koska mieheni voi pitää tarvittaessa etäpäivän ja antaa mun sairastaa. En tosiaan tiedä miten kestäisin jos tosiaan ei olisi auttavia käsiä ja välittävää kumppania :(. Olette te aika sissejä!

en mä silti ole katkera perheellisille. Reumaa sairastan ja ollut sairaslomalla koko alkuvuoden. Välillä niin kipeänä, ettei voi kävellä, mut silti on käytävä kaupassa ja tehtävä ruokaa, siivottava jne. Muistan vieläkin elävästi kun viimeksi oli oksutauti, tein pojille sapuskaa yrjösanko vieressä. Välistä hieman huippas. ja nyt kun syön sytostaatteja, voi koko viikonloppu mennä maatessa.

Yhteistyössä