miten jaksatte kun olette ITSE kipeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pömppis

Aktiivinen jäsen
07.04.2005
2 002
0
36
meillä mahatautia jyllännyt ja olin sit itsekkin kipeänä. oli myös kuumetta.
ja olin niin poikki kun olla ja voi silti piti ruuat tehdä ja syöttää,vaihtaa vaippaa.
ja tuo ruuan laitto oli sellanen maratooni että olin niin poikki kun oln saanut sn tehtyä (perunat keitettyä ja kastike tehtyä)
ja muutenkin kun olin koko päivän niin uupuna ja olisin voinut nukkua vaikka koko päivän jos siihen vaan olis ollut mahdollisuus.

miten te selviätte kun olette kipeitä?

mahatauti vetää mut aina tosi huonoon kuntoon, mutta aina oon jotenkin selvinnyt vaikka oon käytännössä ollu aina enemmän tai vähemmän yh. mä yleensä lämmitän vaan jotain valmisruokaa ja makaan rampana sohvalla.

No flussassa oon ollu lähinnä, eli sitte makaan sängyssä/sohvalla ja lapset kattoo DVD:tä jonkun aikaa.

Tai anoppi käyttää niitä ulkona jos ja kun ne terveitä ja siltä kehtaa kysyä. :xmas: :wave:

No ei sitä samanlai jaksa.. Pakko tieten tehdä ruoka ja pestä pyykkiä, järkkäillä ym. mut vähemmän tulee silti tehtyä.. Just parhaillaan oon toista päivää saikulla. Onneks vähän alkanu helpottaa ja tiistaina täytyy vasta mennä töihin. :)

Se on tieten sit tympee, ku ei pääse lasten kans ulos ja eihän ne samanlai jaksa olla sisällä..

Yhteistyössä