Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten voi elää jos ajattelee noin typerästi?
Minä en salli haaveilua toisista.
Tuo kuulostaa todella myrkylliseltä suhteelta. Et ehkä koskaan saa itsetuntoasi kohenemaan, jos annat suhteessa miehen käyttäytä sinua kohtaan noin. Varmaan tuosta johtuen olet itsetuntoosi kolauksen saanutkin? Eihän sillä ole merkitystä, vaikka mies kehuisi sinua joka päivä maasta taivaisiin, jos käytös on tuota. Kukaan mies ei ole tuon arvoinen. Mikään ei voi korvata tuollaista käytöstä, vaikka suhteessa olisi kaikki muu ihanaa ja muuta.
Jos itse olisin tuossa tilanteessa, tai siis. Mä en olisi tuossa tilanteessa. Itseään on pakko arvostaa. Sillä näytät muille ihmisille, kuinka sinua tulee kohdella. Eihän kukaan muukaan voi sinua arvostaa jos et itse arvosta itseäsi.
Tämä ja suru olivat ekat ajatukset hämmästyksen lisäksi ap:n tekstiä lukiessa. Elämä ei ole kilpailua ja sitten ap kun sinä opit arvostamaan itseäsi oikeasti, tajuat olevasi ainutlaatuinen ja ainutkertainen ihminen, sellainen että sun ei tarvitse oikeasti ajatella noin. Ehkä vasta sitten olet oikeasti sen aidon rakkauden arvoinenkin kun ensin itse valjastat sen aidon ihanuuden itsessäsi itsellesi. Sen täytyy ensin näkyä sulle, että se voi näkyä jollekin toiselle.
Minä ja mies vanhennumme ihan yhtä paljon koko ajan, aika on siitä jännä juttu että se on sama kaikille.![]()