Miten voi avaata Guess liikkeen? Onko edes mahdollista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei Milanna, kun olet kerran aina palstalla, niin miksi et vastaillut ollenkaan siinä ketjussa jonka itse aloitit "miksi kaikki käy sinun kimppuusi"tms. Siinä oli kerrankin asiallisia vastauksia ,
mutta tais mennä ihan ohi sinulta? Et ainakaan kommentoinut sitten mitenkään??

[QUOTE="vieras";23272329]Hei Milanna, kun olet kerran aina palstalla, niin miksi et vastaillut ollenkaan siinä ketjussa jonka itse aloitit "miksi kaikki käy sinun kimppuusi"tms. Siinä oli kerrankin asiallisia vastauksia ,
mutta tais mennä ihan ohi sinulta? Et ainakaan kommentoinut sitten mitenkään??[/QUOTE]

Samaa ihmettelen!????!

Alkuperäinen kirjoittaja "vieras"
Hei Milanna, kun olet kerran aina palstalla, niin miksi et vastaillut ollenkaan siinä ketjussa jonka itse aloitit "miksi kaikki käy sinun kimppuusi"tms. Siinä oli kerrankin asiallisia vastauksia ,
mutta tais mennä ihan ohi sinulta? Et ainakaan kommentoinut sitten mitenkään??Samaa ihmettelen!????!

Kunpa se Milanna/Savanna ei taija pysyä itse edes kärryillä mistään,menee taas liian lujaa ja mopedi karkas käsistä jo ajat sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;23272716:
Maanisdepressiivinen vauhdissa taas...

peesi!
vaikuttaa varsin levottomalta ihmiseltä..eikös tää sama naikkonen just joku päivä tehny tilitystä kun oli risteilyllä tapellu miehensä kans ja mitä kaikkee muuta kaupan avaamista turkuun ja niiiiiiin edelleen??

oon sitä mieltä että opettelis ensin suomea kirjoittamaankin kunnolla ennenkun yrittää yhtään mitään.... niin, ja muistais ottaa päivittäiset lääkkeensä...

sä oot niin :D :D :D TUKSU!! :D

a090.gif

Yhteistyössä