Onko mulla alko ongelmia,jos?....

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
joo en pystyy kontroloimaan,tai enemmän tarkoitan että jos aloitan niin aloitan,eli parempi ei aloita,ettei tulee juottua liika...

Sitten on ehkä tosiaan parempi olla kokonaan juomatta, tai ainakin juoda hyvin harvoin :) Onko sun ystävät sellaisia, että vielä oikein yllyttää juomaan?

Mun paras ystäväni on sellainen, että ei osaa kontrolloida yhtään. Alussa en tajunnut sitä itse, ja saatoin olla sellaisella "no kai me nyt vielä yhdet otetaan"-asenteella. Mut sitten huomasin että hän ei oikeasti pystynyt siihen kontrollointiin, joten nykyisin jos mennään jonnekin yhdessä niin koitan vähän hillitä sitä tai ainakin olen yllyttämättä tai tarjoamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja mr:
joo en pystyy kontroloimaan,tai enemmän tarkoitan että jos aloitan niin aloitan,eli parempi ei aloita,ettei tulee juottua liika...

Sitten on ehkä tosiaan parempi olla kokonaan juomatta, tai ainakin juoda hyvin harvoin :) Onko sun ystävät sellaisia, että vielä oikein yllyttää juomaan?

Mun paras ystäväni on sellainen, että ei osaa kontrolloida yhtään. Alussa en tajunnut sitä itse, ja saatoin olla sellaisella "no kai me nyt vielä yhdet otetaan"-asenteella. Mut sitten huomasin että hän ei oikeasti pystynyt siihen kontrollointiin, joten nykyisin jos mennään jonnekin yhdessä niin koitan vähän hillitä sitä tai ainakin olen yllyttämättä tai tarjoamatta.

kyllä mulla kaikki ystävät ja tuttut ja ne kenen kaa töissä olen, tykkävät juhlia,kyllä mäkin tykkän :),mutta aina huono olo tulee seuravana päivänä,että ei,no miksi mä taas join,masenta ja ahdista just se että join ja poltin vielä,niin aina kun juon niin tupakkakin maistu,vaikka muuten inhoan tupakka :x
mut nyt teen itselle tehtävä kuukaus olen kotona vaan :snotty:

no mä juon useesti näin kesällä siiderin kaks jopa kolmekin,en tuu siis humalaan joten ei ole krapulaa,mut silti alkanu aattele onko mul ongelma? pystyn olla kyl ottamati mut helteillä vaan siiderei maistuu..

alkoholiin on ongelmallinen. Juot humalahakuisesti ja humalassa teet asioita joita kadut/et tekisi selvänä. Silloin täyttyy a-ongelman kriteeri vaikka joisit suhteellisen harvoinkin.

En jaksanut lukea vastauksia kovin pitkälle. Jos mietit asiaa ja koet, että asia voisi olla ongelma, niin luultavammin se on silloin ongelma. Koitapa olla vaikka 1kk ilman alkoholia, jos et kykene olemaan, toi alkoholi tosiaan on ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä muistelen sun aloituksista, että sulla on AIKAS useesti krapula.. :/

Kuulostaa jo ongelmalta.

no niin usein kun sanoin,mut,ei mulle ole vaikea se lopetta tai siis ei tarvi ees lopettaa,kun en ees halua jos en juo,mutta jos aloitan,niin sitten en pystyy vain yks juoda vain aina pää menee sekaisin ja otan enemmän ja enemmän

Olen kuullut, että viisaat stripparit/seuralaiset juovat alkoholitonta shampanjaa. Luuletko, ettei viinan juonti vaikuta sinun ihoosi tms. eli jos et halua näyttää vanhalta, lopeta viinan juonti. Varsinkin kun unesi jäävät aina liian lyhyiksi.
Runsaasti alkoholia juovilta putoaa myös hampaat suusta.

Hei mä kerroin ettei se ole mulle ongelma(ei juoda),eli en siitä halua jos en aloita,mä en vaan osaa kontroloida itseä jos aloitan,eli voin jatkaa yhden jälkeen juomista,sekä että töissä mulle ei saa juoda alkoholia,kun olen tarjoilija,harvoin strippari,varma 1kk sitten tanssinut viimeks

Yhteistyössä